Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אני אגיב מבחינה אישית ומניסיון של הוריי לגבי הרכב הנ"ל.

ברשות משפחתי טויוטה קורולה רובוטית שנת 2008, במשך כ-6 שנים (קנו ישירות מהחברה, יד 1). הקילמוטרז' על השעון כעת 55345 ק"מ.

עוד בתקופת האחריות פעמיים התעסקו עם בעיות בגיר.

שנה לאחר תקופת האחריות, הלך לעולמומ מחשב רכב, וחברת טויוטה החליפה מחשב רכב על חשבונה (8331 ש"ח-יש להוריי קבלה על חיוב וזיכוי).

 

הגיר הזה ממש אבל ממש לא אמין. בפחות מ50.000 ק"מ הוחלף מחשב רכב?? פעמיים טיפולי גיר?? אני אישית, לא הייתי קונה רכב כזה. וגם הוריי מאוד מאוכזבים.

 

אולם! חוץ מזה, הרכב אמין לחלוטין.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם

מבחינת העיסקה, מדובר ביחס גבוה של תמורה למחיר. לגבי כל השאר לא ממש התרשמתי .

הרכב די זריז וחסכוני באופן יחסי בטח שלא בהשוואה לרכב דיזל.

כל השאר אפור ומשעמם.

אם המחיר משחק חשבון אז לך על זה, תמצא אחת שמורה עם ק"מ נמוך מאדם פרטי במחיר של לפחות 10 מתחת למחירון .

אם כל השאר חפש רכב אחר.

 

מסכים עם קודמי הרכב לא אמין כלל ולא בגלל הגיר.

×
×
  • תוכן חדש...