Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מהרדיו דיסקים הבאים עדיף?

 

KENWOOD KDC 2018

4*45

 

PIONEER DEH1015

4*40

 

אלה האפשרויות היחידות, מה כדי לשלב עם המערכת?

קומפוננט פולס, מגבר JBL, וסאב שיבה...

מגאן 265

פורסם

אחרי דגם מתקדם ואיכותי של קאנווד, אני דווקא הגעתי למסקנה שהסאונד של פיוניר חם יותר ונעים יותר....אולם כנראה שזה עיניין של טעם אישי, כי כמו שאני הגעתי למסקנה הזאת חבר שלי עם 760פרמייר הגיע למסקנה הפוכה....

פורסם

אמנם שאר הרכיבים כמו הפולס או הJBL והשיבה מחירם לא בשמיים אבל אם יש לך כסף לשלושתם אתה לא עדיף להשקיע אותו קודם בHU טוב? ואחרי זה לשדרג?

פורסם
אמנם שאר הרכיבים כמו הפולס או הJBL והשיבה מחירם לא בשמיים אבל אם יש לך כסף לשלושתם אתה לא עדיף להשקיע אותו קודם בHU טוב? ואחרי זה לשדרג?

שלושת הרכיבים שכתבתי יושבים לי בבית, ואני ארכיב אותם יום שבת כנראה.. לפי מה שהבנתי ההשפעה לש ה HU על איכות הצליל פחות קריטית מאיכות הרכיבים עצמם, לכן במסגרת התקציב המוקגבל שלי השקעתי ברכיבים איכותיים, וכשיגיע בעזרת השם עוד כסף נשקיע גם ב HU איכותי יותר...

 

אבל זה לא רלוונטי כרגע. ברשותי שני ה HU שהזכרתי למעלה, ואני רואה שהדעות לגבי מי עדיף די חלוקות... איזו מהחברות נותנת צליל יותר איכותי בכללי? אני יודע שהפיוניר קופצים פחות, והכיוונים בשתי המערכות זהים למעט כיוון מיד בקנווד...

מגאן 265

פורסם

אתה לא יכול לבקש חוות דעת על איכות צליל, זה אחד מהדברים הכי פרטניים שיש, ואתה תוכל למצוא לכל סיר מכסה בנושא הזה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם יש לך את שני הדגמים בבית אז תעשה השוואה בעצמך, זה הכי פשוט וזה עניין של טעם אישי כי כמו שאתה רואה פה חלק מעדיפים פיוניר וחלק קנווד אז ככה שלא תמצא תשונה חד משמעית לשאלה שלך

פורסם

מבלי להתערב במה טוב יותר או לא... אני רק אציין ש:

 

בכל שנותיי בעסק הנ"ל, לא נתקלתי בקפיצה אחת מכיוון קנווד.

לא במכשירים, ולא במחליפי הדיסקים - כולל קריאה מושלמת של צרובים.

 

פיוניר לעומת זאת - הוכיחו לי אחרת.

 

שוב, מדובר בנסיון שלי בלבד, ולא כאינדיקציה של מה טוב יותר...

 

גל

פורסם

תאמת, בזה אני מסכים.

זה אחד הדברים שכן אפשר לקבל עליו המלצה, אכן, הקנוודים שנתקלתי בהם, קוראים מצויין דיסקים צרובים, מכל הסוגים מכל המינים, ומכל הצריבות, (עד כמה שאפשר, מעבר לצריבה של 24 לא נראה לי שהוא קורא בצורה טובה.)

 

ואכן, הקנווד שלי אפילו "בשטח", לא יודע מהזה קפיצות, (כמובן מדובר על הדגם הפשוט,2020).

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כרגע מורכב באוטו הפיוניר. ואני ארכיב את המערכת שבוע הבא, ויהיה בעיה לעשות השוואה של הרדיו דיסקים לפני שאני אכוון את המערכת (חבר של אבא שלי מתקין אותה...). צריך להתייחס לעובדה ש הפיוניר 4*40 והקנווד 4*45 או לעובדה שבקנווד יש כיוון של המיד???

מגאן 265

פורסם

2018 נחשב לדגם מאד אמין , לעומת הדגמים החדשים של השנתיים האחרונות

שהוכיחו שמשהו השתנה בקנווד לרעה כמובן ולהיפך בפיוניר, לך על הקנווד.

×
×
  • תוכן חדש...