Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: אופל מריבה בישראל, מחיר החל מ-112 אלף ש"ח


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו מכם נסע ברנו סניק?

היא מרווחת ב-ה-ר-ב-ה ממה שמוצג בסרטון לגבי המריבה - 3 מושבים בגודל זהה ומלא מאחור לעומת משענת-יד-כתירוץ-לכסא-אמצעי במריבה.

 

אם אתה צריך להסיע 3 נוסעים במושב האחורי + כיסאות בטיחות נורמאליים עם עגינה בטיחותית, הרנו סניק עדיפה בהרבה.

אם אתה שם כסת"ח "בוסטר" הגבהה ב-47 ש"ח או כמו השכנים שלי שפשוט ויתרו עליו לגמרי כי "לא נכנס - יהיה בסדר" זה סיפור אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

gillz

אני לא נכנס לוויכוח מי מרווח יותר, הסניק או המריבה. אבל, נראה לי שאתה לא מבחין בין מרווח - כמה ס"מ מדלת לדלת ובין החלוקה של המקום למושבים.

אפשר להניח שלילד, שיושב בבוסטר/כסא פעוטות, לא ממש איכפת כמה המושב נוח ואיך הוא מחולק.

אתה בהחלט צודק במקרה של מבוגרים, שאז עדיף חלוקה ל-3 מושבים נפרדים.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחין היטב ולנתון בס"מ אין כמעט משמעות, במיוחד כשילדים קטנים (לפי החוק עד גיל 9) זקוקים לכיסא בטיחות שתופס יותר מקום ממבוגר ממוצע.

 

אי אפשר לשים כיסא בטיחות על הבדיחה-הזו-שנקראת-מושב-אמצעי במריבה ולהושיב שם ילד בן עשרה או מבוגר לאורך זמן זה מאוד מאוד לא נוח - זו סתם בליטה במושב עם אפס ארגונומיה ושלא נדבר על גב המושב שכלל לא נועד לשימוש ממושך.

 

3 כסאות בגודל מלא כמו בסניק/פיקאסו לדוגמה מבטיחים נוחות ושימושיות אמיתית ל-3 נוסעים מכל סוג במושב האחורי, בלי קשר לנתון בס"מ.

 

על מושב צר קשה מאוד עד בלתי אפשרי לחגור כראוי וזה מוריד פלאים מרמת הבטיחות לילדים במקרה תאונה.

 

רק כאנקדוטה, ניסיתי לשים בקשקאי+2 וגם בפלואנס את 2 הבוסטרים של בנותי ולא נותר כמעט מקום לבתי הבכורה (בת 13 וממש לא גדולה פיזית בלשון המעטה) ביניהן. ישבה כמו סרדין כבוש בלחץ...

ושם יש 2/3 מושב באמצע, לא מוטציה של משענת יד.

עריכה אחרונה על ידי gillz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מובנת ההשוואה הזו לסניק, האוטו הזה לא שם. אפשר להשוות אותו באותה מידה לגרנד סניק, גרנד פיקסו אפילו 3008, התוצאה תהיה אפילו עגומה יותר מבחינתו, אלא שיש פקטור אחד שולי והוא המחיר. האוטו הזה צריך לעמוד מול 2008, קפצ'ור, ג'וק, קרוסאובר וכאלו, שם נדמה לי יש לו מה להגיד, אפילו לא מעט. מי שמחפש מרחב אולטימטיבי לעדר של ילדים יכול בהחלט להסתכל על דברים אחרים, מרשימים ומאוד מרווחים וכאלו ישנם בשפע, הענין הוא שמשום מה הם יקרים בהרבה, גם הסניק אגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתאם לחלוקת המושבים בשורה השניה, ניתן להבין כי המריבה מיועדת בבסיסה לשני נוסעים בשורה השניה וככזו מדובר באופציה נהדרת.

 

למיטב זכרוני היא נמכרה בתקופה מסוימת עם מנוע דיזל ובמחיר של כ- 160 אלף ש״ח! במחירה הנוכחי היא פשוט אופציה שוברת שוק.

 

לצורך ההשוואה הגולף פלוס החדשה שמציעה מבנה דומה תימכר להערכתי, סביב ה- 150 אלף ש״ח על הכביש בגירסת 1.2 ליטר.

 

החסרון העיקרי הוא שיחידת ההנעה לא חסכונית במיוחד, אבל היא בסך הכל סבירה מבחינה זו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין משהו, מה היתרון של הרכב הזה, למשל, על יונדאי סטיישן 1.4 ידנית שזולה יותר או על פוקוס סטיישן ידנית שטיפה יקרה יותר חוץ מהתיבה האוטומטית. מי באמת יתעסק בהזזות של הכיסאות לכל מיני כיוונים? אני חושב שגימיק עם הדלתות בכלל חסרון משמעותי, כי יהיה דווקא פחות נוח להוציא תינוק/ילד קטן מכיסא הבטיחות. עם פתיחת דלתות רגילה אפשר לשים רגל על המושב ולהשען על המרכב עם הגב וכך להוריד ממנו (גב) עומס בהוצאת הילד. במקרה של מריבה יש סיכוי לשבור את הדלת בפעולה שכזאת וגם לא יהיה מקום לרגליים. הכוונה היא אם כסא הבטיחות נמצא באמצע המושב האחורי. תא המטען קטן משמעותית במריבה. יש איזה סיבה אמיתית שבגללה צריך לבחור ברכב הזה? באמת שאני לא מבין.

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אנחנו מתחילים לראות סממנים של דור ניהולי חדש בקבוצת שלמה?

אבל אם אני הייתי בעל צורך של שלושה מושבים מלאים מאחורה, אני לא הייתי בשוק של שסניק.

הייתי פוזל לכיוון של טויוטה סיינה כבר. או SUV בגודל מלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין משהו, מה היתרון של הרכב הזה, למשל, על יונדאי סטיישן 1.4 ידנית שזולה יותר או על פוקוס סטיישן ידנית שטיפה יקרה יותר חוץ מהתיבה האוטומטית. מי באמת יתעסק בהזזות של הכיסאות לכל מיני כיוונים? אני חושב שגימיק עם הדלתות בכלל חסרון משמעותי, כי יהיה דווקא פחות נוח להוציא תינוק/ילד קטן מכיסא הבטיחות. עם פתיחת דלתות רגילה אפשר לשים רגל על המושב ולהשען על המרכב עם הגב וכך להוריד ממנו (גב) עומס בהוצאת הילד. במקרה של מריבה יש סיכוי לשבור את הדלת בפעולה שכזאת. תא המטען קטן משמעותית במריבה. יש איזה סיבה אמיתית שבגללה צריך לבחור ברכב הזה? באמת שאני לא מבין.

 

אולי כי אתה רוצה מנוע שאשכרה יוכל להזיז את הרכב ולא את ה1.4 עם 100 כ"ס שיש ביונדאי?

אולי אתה לא רוצה תיבה ידנית אלא מעדיף אוטומט זול יותר ולא פחות מרווח ומאובזר מאשר הפורד?

מישהו אמר שאתה חייב להתעסק עם הכיסאות? הם עובדים מעולה גם במצב המקורי שלהם

אתה מודע לעובדה שהדלתות במריבה נפתחות בכמעט 90 מעלות? (84 אם להיות מדויק) לכן אין צורך לשים רגל על המושב ולהשען על גוף הרכב אלא אפשר פשוט להוציא את הכיסא בקלות?

איך הגעת למסקנה שתצליח לשבור בכזו קלות את הדלת? כי היא נפתחת הפוך? כנראה שכדאי שתדבר עם רולס-רויס ותייעץ להם להחליף את עיצוב הדלתות בכל הרכבים שלהם כי יש סיכוי שהם ישברו בגלל הפתיחה ההפוכה

ביחס למה בדיוק התא מטען במריבה קטן? ביחס למרצדס ספריטנר? צודק הוא קטן,לאיזה רכב אוטומט ב112K יש תא מטען גדול יותר בדיוק?

 

יש איזו סיבה אמיתית שאתה כותב שטויות על רכב שלא פגשת מעולם? באמת שאני לא מבין

עריכה אחרונה על ידי E-man

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להבין משהו, מה היתרון של הרכב הזה, למשל, על יונדאי סטיישן 1.4 ידנית שזולה יותר או על פוקוס סטיישן ידנית שטיפה יקרה יותר חוץ מהתיבה האוטומטית.

 

מה זה "חוץ מ"? הדרישה הכי בסיסית בסגמנט ה soccer moms זה תיבה אוטומטית, ועדיף פלנטרית פשוטה.

כמה רכבי סגמנט C ומעלה נמכרים בשנה עם תיבה ידנית? כמעט כלום, אם ברכבי מיני אנשים מקבלים בברכה תיבה ידנית, ובסופרמיני מוכנים להתפשר אז במשפחתיות ידני זה בכלל מילה גסה, בטח ובטח שב"מוביל משפחות" שכזה.

 

האם אנחנו מתחילים לראות סממנים של דור ניהולי חדש בקבוצת שלמה?

 

האמת ש...

opel.png

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש איזו סיבה אמיתית שאתה כותב שטויות על רכב שלא פגשת מעולם? באמת שאני לא מבין

 

תא מטען קטן משני הסטיישנים שכתבתי עליהם, זה לא מספיק ברור? ברולס רויס לא נראה לי שמסיעים כסאות בטיחות, ואם כן - אז יש עובד שיוציא את הילד בשבילך ולמי איכפת מהגב שלו. חוץ מזה, יש לי הרגשה מוזרה שכזו, שברולס רויס הדלתות קצת יותר איכותיות וחזקות.

 

אולי באמת כתבתי שטות ואף אחד לא יקנה סטיישן ידנית, אבל מבחינת שימושיות הן עולות על מריבה ככל הנראה. יותר מקום למטען וכנראה יותר מרווח מאחור (נחכה למבחני דרכים) . אני אישית הייתי הולך על פוקוס ידנית בכל אופן.

 

אגב ה-1.4 ביונדאי מזיז את האוטו בקצב דומה לפונטו שלי וזה סביר. לא טיל, אבל סביר לגמרי. תתפלא, אבל יש כאלה שמסתפקים בפוקוס אוטומט 1.6 סטיישן דור קודם והיא עצלה משמעותית מהיונדאי המדוברת.

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

. מי באמת יתעסק בהזזות של הכיסאות לכל מיני כיוונים? אני חושב שגימיק עם הדלתות בכלל חסרון משמעותי, כי יהיה דווקא פחות נוח להוציא תינוק/ילד קטן מכיסא הבטיחות. עם פתיחת דלתות רגילה אפשר לשים רגל על המושב ולהשען על המרכב עם הגב וכך להוריד ממנו (גב) עומס בהוצאת הילד. .

האם יש לך ילדים /מסיע ילדים על בסיס יומיומי? אני שואל כי אני פשוט לא חושב שאתה נמנה על קהל היעד של הרכב ולכן היתרונות שלו (תיבה אוטומטית ,מושבים נפרדים ,גובה) לא מדברים אליך ואתה אולי היית מעדיף סטיישן ידנית

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שני מכשולים שמונעים מהרכב הזה להפוך ללהיט.

אופל - עדיין האנשים לא יצאו מדבקות שלהם למזדה /טויוטה/סוזוקי וכו...

סטיגמה זה דבר חזק. ואופל עד עכשיו לא הצליחה לעלות לרמת התייחסות של קהל רחב כמו לפולקסוואגן או פורד.

לכן מי שיקנה רכב בסגנון הזה, לרוב יעדיף את סוזוקי קרוסאובר, ולא מסיבות אובייקטיביות.

הדבר השני - דלתות הפוכות.

לא משנה כמה זה פרקטי, אבל זה נראה מוזר. גם כאן צריך לשבור מוסכמות וללכת על דבר "חדש".

תתפלאו לשמוע, ישנם עדיין הרבה אנשים שמנוע טורבו בנזין מרתיע אותם, והם יבחרו ברכב עם מנוע אטמוספרי.

אני מדבר על רוכשים פרטיים, ולא מנקודת מבט של חובב רכב.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3642 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...