Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב, כפי שמופיע בכותרת, פיז'ו 106 XR '94.

רליי (ממסר) שאחראי על הפעלה של ונטה על הרדיאטור בשלבי גסיסה אחרונים :brickwall:. לפי מיטב הבנתי הרליי בעל 2 מהירויות. לצערי לג'אן אין את החלק במלאי ולא ברור מתי יגיע. הייתי בכמה חנויות באזור המסגר, אבל לא מצאתי חלופי (לכל מה שהוצע לי יש גישור נוסף ברליי שמפעיל את הונטה קבוע).

יש עוד מישהו, חוץ מג'אן, שמוכר חלקים לרכב הנ"ל? אני מאוד מקווה לא להיתקע בסופ"ש בלי רליי תקין :mm_eek:

 

תודה מראש לעונים!

אבי

פורסם

לא בדקתי בלובינסקי כי עד היום לא היה לו אף חלק שחיפשתי.

אין לי את המק"ט (איך אפשר למצוא אותו?)

תמונות מצורפות

uploadfromtaptalk1403802095830.jpguploadfromtaptalk1403802114136.jpg

אבי

פורסם

אם תעלה מספר שלדה אוכל לחפש לך מק"ט, למרות שזה נראה ממסר די פשוט, חשמלטורי הפורום בוודאי ימצאו לך פיתרון.

פורסם (נערך)
לא בדקתי בלובינסקי כי עד היום לא היה לו אף חלק שחיפשתי.

אין לי את המק"ט (איך אפשר למצוא אותו?)

תמונות מצורפות

[ATTACH]386747[/ATTACH][ATTACH]386748[/ATTACH]

זה ממסר מסוג change-over כאשר רגלים 87 ו-87A מקוצרות בניהם (גישור).

ממסר למתח עבודה של 12 וולט לזרם של 25 אמפר אפשר גם ממסר לזרם יותר גבוה.

אתה יכול לנסות אצל הייבואן של HELLA הנקרא גל אור בת"א לרכוש ממסר תוצרת HELLA או תואם.

שים לב למידות החיצוניות של הממסר שיתאימו לממסר שברשותך.

המחסנאי של גל אור יכול למצוא לך את הממסר לפי המק"ט בדפי הנתונים.

 

ראה קובץ מצורף.

Pages from Hella Electrics-Relays, Horns and Switche-2011.pdf

Pages from Hella Electrics-Relays, Horns and Switche-2011-2.pdf

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

תן למחסנאי את המק"ט או דף הנתונים שצירפתי.

 

ממתי המחסנאי בגל אור מבין משהו בממסרים במיוחד זה שיושב בצד שמאל בכניסה לחנות ומחפש מק"טים במחשב.

יש מק"ט=יש רכיב מתאים.

 

בכול מקרה כפיתרון זמני אם אתה נתקע ללא ממסר אתה יכול לרכוש ממסר רגיל מסוג

change-over ולעשות גישור בחלק האחורי של הקונקטור (רגלים 4-5) בעזרת תיל מוליך קצר בעל שטח חתך של כ-1 ממ"ר.

 

אפשרות נוספת להלחים תיל מוליך ל-2 הרגלים של הממסר בצמוד לגוף. הבעיה שהממסר לא יישב הכי טוב בתושבת.

 

ממסר רגיל מסוג

change-over תוצרת HELLA קיים במלאי של גל אור מכיוון שלפני חודש רכשתי כמה ממסרים כאלה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

א. המון תודה על כל העזרה - כאן ובהודעות פרטיות :mm_yeah::-D

ב. לאחר כמה ניסיונות נמצא רליי תואם של בוש ובמקביל הוזמן "רליי צהוב" :wink: מקורי. צריך להגיע בעוד כיומיים

ג. הבעיה נפתרה זמנית, אך חזרה באופן חמור יותר - הונטה מהיום לא נכנסת לעבודה בכלל.

היות ואצלי מדובר על ונטה בעלת 2 מהירויות, וע"פ מדידות מתח ע"ג בסיס הרליי מתקבלות כל פעם תוצאות שונות לדעתי הגורם הוא חלק מסתורי (המסתתר לו אי שם) בשם "twin speed fan resistor" ויתכן שבסופו של דבר גם הונטה נתנה את נשמתה לבורא. רגש טמפרטורה כנראה לא קשור - קיצרתי אותו ולא השתנה דבר. ניסיתי לחבר 12V ישירות לונטה דרך בסיס הרליי אבל לא עבד.

 

ועכשיו לשאלות:

1. איפה נמצא החלק המסתורי "twin speed fan resistor"?

2. אם אני אראה שאין ברירה - יש חשמלאי מומלץ שמכיר את הרכב (כי בינתיים הביטחון של החשמלאים יורד ככל שהם מתקרבים לרכב)?

 

שוב תודה לעונים!

אבי

פורסם

נגד מהירות.

אינני מכיר את הרכב שברשותך אבל נגד מהירות נמוכה של המאוורר בדרך כלל מותקן קרוב למאוורר ובמקום מאוורר או על צלע קירור.

תעקוב אחרי החיווט מהממסר אל הנגד.

 

איזה ממסר התקנת ? יש צילום או דף נתונים ?

איזה כייף לי :)

פורסם

לפי מיטב הבנתי החלק שרואים ליד הרדיאטור הוא הtwin resistor (ע"פ שני חוטים בחיבור וצבע המחבר), אבל אז לא ברור איפה הswitch???

יש חשמלאים שמתמחים בפיז'ו? כי לעקוב אלרי החוטים בתוך צמות לא כ"כ הולך.

אבי

פורסם

לא צריך להיות שום SWITCH רק נגד.

פשוט הנגד הוא חלק מהמעגל לשליטה על 2 מהירויות של המאורר לכן מכנים אותו מפסק.

בדרך כלל שנגד לא תקין אז הוא נתק במעגל לכן פשוט נתק את הקונקטור ובדוק את התנגדות הנגד.

לפני הבדיקה חשוב לנקות את המגעים היטב.

 

בדרך כלל ההתנגדות של נגדי מהירות היא נמוכה מאוד סביב 1 אוהם או פחות לכן אם המכשיר שלך לא מסוגל למדוד התנגדות של פחות מ-1 אוהם תקבל תוצאה לא מדוייקת.

איזה כייף לי :)

פורסם
מצורפות תמונות של: רליי חליפי, דיאגרמה של היינס, מצב קיים

[ATTACH]387196[/ATTACH][ATTACH]387197[/ATTACH][ATTACH]387198[/ATTACH][ATTACH]387199[/ATTACH]

מה אע בממסר של בוש שהחלטת להזמין מקורי ?

איפה רכשת את הממסר של בוש ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...