Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיג׳ו 206 xs שזאת הגרסה עם ה-3 דלתות.

 

 

אני רוצה לשים לה מגני רוח אבל מפחד שזה יראה מוזר/מכוער רק על שתי דלתות.

לכן רציתי לדעת האם ישנה האפשרות להמשיך את המגן רוח על חלון שנפתח אחורה כזה עם קליפס (קוראים לזה חלון ספורט אם אני לא טועה)?

תודה לעוזרים.

פורסם
יש לי פיג׳ו 206 xs שזאת הגרסה עם ה-3 דלתות.

 

 

אני רוצה לשים לה מגני רוח אבל מפחד שזה יראה מוזר/מכוער רק על שתי דלתות.

לכן רציתי לדעת האם ישנה האפשרות להמשיך את המגן רוח על חלון שנפתח אחורה כזה עם קליפס (קוראים לזה חלון ספורט אם אני לא טועה)?

תודה לעוזרים.

אתה יכול לקנות מגנים ל 206 רגיל , ולחתוך במידה , אבל הם סתם יהיו ליופי ,

ולא יהיו מגני רוח באמת.

drive for life

פורסם
אתה יכול לקנות מגנים ל 206 רגיל , ולחתוך במידה , אבל הם סתם יהיו ליופי ,

ולא יהיו מגני רוח באמת.

זה יחזיק טוב וזה נהוג לעשות ככה?

פורסם

סתם מיותר.

לפי נסיוני לא "מגן" מהרוח, כשהחלון סגור גורם לרעשי רוח, וכאלה שנצמדים לגומיות ירחיבו את הגומיות באופן שיפגע באיטום.

 

היתרון היחיד הוא מניעת חדירה של טיפות גשם כשהחלון פתוח עד 2-3 אינצ'

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

×
×
  • תוכן חדש...