Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בגרמניה, למשפחה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1000 מה? שקל?

לדגם סדאן ידני, בלי ביטוחים ובלי תוספות של ביטול השתתפות עצמית זה די הגיוני.

 

אנחנו הזמנו מונדאו אסטייט (סטיישן) דרך שלמה SIXT בארץ עם ביטול השתתפות עצמית, עם 3 נהגים (ההורים שלי ואני - נהג צעיר עם התוספת תשלום), לפני הנחה יצא 410 יורו, אחרי הנחה יוצא 344 יורו. (הנחה של נוסע מתמיד של אלעל, 16%)

ם

פאסט ידנית לא סטיישן כולל ביטוח ביטול השתתפות, לקיחה והחזרה במקומות שונים.

פורסם (נערך)

כל המגיבים דילגו על משפט חשוב בהודעה הפותחת: מדובר בטיול בגרמניה והולנד, ואם הרכב נלקח במדינה אחת ומוחזר באחרת יש עמלה שמנה מאד, שצריך להכניס לתחשיב. אם מוחזר בתחנה בה נלקח אין בעיה כזו, ואם מוחזר בתחנה אחרת אך באותה מדינה זה תלוי במדיניות החברה - עשיתי זאת לפני 12 שנה בהולנד בלי עמלות, השנה אני עושה זאת בפינלנד ומשלם עמלה די גדולהלמרות שמדובר באותה עיר .

 

לגבי גודל הרכב - סטיישן משפחתית או מנהלים שתיהן יתאימו לצרכים, למשפחתית יהיה יתרון בעלויות השכירות והדלק, למנהלים יהיה יתרון בנוחיות. פות"ש צריך לבחון את יחס עלות - תועלת של שתי הקבוצות. בכל מקרה - מומלץ סטיישן ולא סדאן.

 

עוד המלצה לפות"ש - אל תחפש רכב יוקרתי. בטיול מהסוג שאתה מתכנן מה שחשוב הוא רכב יעיל שיוביל אתכם בנוחות ובבטיחות, ומתוך ניסוח ההודעה די ברור לי שתקציבכם מוגבל. אני הייתי מנסה לצמצם את ההוצאה על הרכב לטובת בחירת מלונות יותר נוחים, טיסות בשעות מתאימות וביקור באתרים נוספים. הנהיגה תהיה מעמסה כבדה על הנוהגים וממילא ברכב עמוס בנוסעים וציודם לא תוכל לנהוג נהיגה ספורטיבית. הוסף לכך את ההקפדה על חוקי התנועה, כולל הקפדה קיצונית ביותר על מגבלות המהירות (אל תשכח שהולנד היא מולדת הגאטסו), כך שההנאה שלכם מרכב יוקרתי, בהשואה לרכב יתר עממי, תהיה מוגבלת ביותר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...