Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם תפתח קצת את הראש ולא תינעל, שברולט מאליבו 3.5 אמינה מאוד עם מנוע חזק וכמובן היא עונה על מרבית ה לאווים שפרסמת

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לא יודע באופן גורף על הג'ולייטה אבל כשחיפשתי 159 ביקרתי כמה פעמים במוסך אלפא בראשון לציון, התרשמות שלי:

כל הליפטים מלאים בג'ולייטות חדשות, 1.4T, עם תקלות הזויות לרכבים בני שנה-שנתיים באלפי שקלים, מזל שיש אחריות.

לא יודע אם ניתן להסיק מזה שהרכב לא אמין אבל במוסכים של הונדה, קיה וטויוטה לא ראיתי משהו אפילו קרוב לזה לדוגמא.

 

בקשר לרכב שפות"ש מחפש,

לא יודע אם קיים רכב ידני, גודש, אמין, מעל 2010, בתקציב שלך...

תנסה אולי למצוא אינפיניטי G37 שנתונים 09-10 אולי תיפול על מציאה.

 

בסביבה הקרובה שלי יש שלוש (3) גולייטות 1.4 TCT בנות שנתיים + ללא בעיות .

אפשר גם לשאול חברים אחרים בפורום - הרי אנחנו רגילים לצחוק על עצמנו בכייף - בנתיים טפו,טפו, ללא סיבה .

 

האלפא ג'ולייטה שלי הייתה פעמיים על הליפט במוסך בראשון - לטיפול תקופתי .

נראה לי כי אמת ראיתה הרבה אלפות - מאחר ואין לאלפא הרבה מוסכים מורשים בסביבה .

 

ספר לנו על הבעיות ההזויות ברכב במקום להפציץ , כדי שנלמד .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

shmelov - אולי הג'ולייטות היו בטיפול ? לפחות חלקן ?

כשאתה הולך לרופא - סביר להניח שתמצא שם אנשים חולים, לא ?

להגיד שרכב מסויים נוטה להתקלקל יותר מאחרים - בשביל זה תערוך מדגם מייצג (שבשביל שיהייה מייצג - לא תוכל לערוך אותו במוסך).

 

פות"ש - אתה מנסה לדרוש מהרכב המיועד כמעט הכל. מציע לך להתמקד (כי מציעים לך גם רכבי מנהלים) וגם להתפשר.

אמינות - זו סובארו אימפרזה 1600. הנאה - ג'ולייטה (על ה"סרגל" הזה תחפש לאחד הכוונים מה מתאים לך. זו רק דוגמה כמובן).

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

העסק שאני עובד בו נמצא מול מוסך מרכזי של טיוטה, הליפטים שם מלאים בטיוטות האם זה מעיד על כך שטיוטה רכב אמין או לא ?

 

בקיצור טענה לא ממש רצינית .

 

את הוויכוח הזה נשאיר לבעלי רכבים יפנים שמבלים בתור לכירופט בזמן שהם מחליפים מנועים וגירים ( גם כן דעה קדומה שלפעמים נכונה )

 

הבעיה שכל מי שקונה בארץ רכב יפני לא מוכן להגיד את האמת ומנסה להצדיק את הרכישה של רכב ממוצע בתקלות של השכן.

גם בגרמניה אנשים רוכשים מאזדה וסובארו ולא מכפישים את הרכבים השכן, שאלתי הולנדי (חבר ) שמחזיק במאזדה 626 למה רכש אותה התשובות שלו היו אחרות.

 

מי שקונה היום בארץ רכב יפני זה לרוב שהוא מקבל את זה מהעבודה או שהוא חי בסרט ומתריס נגד השכן שלו.

כלל אני לא קונה מילה של ישראלי ממוצע ומעדיף הולנדי שמתרץ קנייה של מזדה משקולים אמתיים ולא מסיפורי ושטויות.

עריכה אחרונה על ידי shaulc
פורסם

תמתח את התקציב בעוד 20-25 אלף ותקנה G37 של אינפיניטי,

מכרתי כזו לפני חודשיים בערך ואין יום שאני לא מתגעגע.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם (נערך)

לא אמרתי שהג'ולייטה רכב לא אמין.

שלושה רכבים החליפו בהם מנוע קומפלט, לאחד הלך הטורבו ולעוד אחד התפוררו חלקים שקשורים למערכת ההיגוי

בגלל בלאי (ככה אמרו לי) רק שהאוטו עשה משהו כמו 60,000 ק"מ. לא יודע אם זה מעיד על אמינות הדגם.

אני יכול להגיד שבהונדה, טויוטה וקיה כשביקרתי במוסכים שלהם נתקלתי רק באנשים שבאו לטיפול שגרתי.

התרשמתי גם מהמוסכים של פולקסווגן ואאודי וגם שם אחוז ניכר של רכבים חדשים באו בגלל תקלה ולא לטיפול שגרתי.

אז כמו שרועי אמר, נשארת תחושה כזו של פחד לקנות את הרכב כשאתה רואה רכבים חדשים עם תקלות שונות על הליפט.

נראה לי ש-G37 שנת 2009 אפשר למצוא ב-120 אלף בערך... תלוי במצב.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אגב איניפיניטי,

אם צריכת דלק זה משהו שמרתיע אותך ועלויות אחזקה גבוהות רד ממנה.

צמיגים יקרים מאוד,צריכת דלק 1/6 בממוצע,טסט יקר(הרכב מתומחר בכ300 אלף חדש).

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

×
×
  • תוכן חדש...