Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חד משמעי אי אפשר להבדיל בינהם לפי הקול? אין צורך לבדוק רישיונות, זה פשוט משהו שהייתי רוצה לדעת.

 

כי לפי מה שאני זוכר, יכולתי להבדיל בינהם אבל עבר לא מעט זמן מאז רכבתי על האופנועים האלו לכן החלטתי לשאול כאן בפורום.

 

 

לא.

 

 

לא יותר קל לבדוק ברישיון הרכב אם יש ספקות?

פורסם

תראה - אם שני האגזוזים של האופנועים מקוריים, ואין תקלות במנוע או ברגים משוחררים, אז אפשר להבדיל בינהם די בקלות:

 

ה-DR350 משתמש באוקטבות עדינות יחסית לעומת אלו של ה-650. ובגלל של-650DR יש שסתומים ממתכת פשוטה יחסית, אפשר לשמוע את חצאי הטונים הגבוהים שרועדים בין מינור למז'ור כשהרזנונס מייצר רעידות סטקאטו בסל"ד של 5532 סל"ד.

 

 

 

 

 

 

 

 

:roll:

 

 

 

 

בקיצור - הודעתך הזויה לחלוטין על גבול המטופשת...מה אתה רוצה שנעשה בפורום מבוסס טקסט? שנכתוב לך שה-350 עושה גרררר... וה-650 ברררר... ?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

ובקיצור אי אפשר להבדיל בינהם, חבל לא הייתה צריך להיות כל כך ציני.

וחוץ מזה , לא ביקשתי שתגיד לי איך נשמע המנוע, ביקשתי רק שתגידו לי אם יש הבדל ברעשים ואם ניתן להבדיל.

אתה סתם מגזים לטעמי.

 

תראה - אם שני האגזוזים של האופנועים מקוריים, ואין תקלות במנוע או ברגים משוחררים, אז אפשר להבדיל בינהם די בקלות:

 

ה-DR350 משתמש באוקטבות עדינות יחסית לעומת אלו של ה-650. ובגלל של-650DR יש שסתומים ממתכת פשוטה יחסית, אפשר לשמוע את חצאי הטונים הגבוהים שרועדים בין מינור למז'ור כשהרזנונס מייצר רעידות סטקאטו בסל"ד של 5532 סל"ד.

 

 

 

 

 

 

 

 

:roll:

 

 

 

 

בקיצור - הודעתך הזויה לחלוטין על גבול המטופשת...מה אתה רוצה שנעשה בפורום מבוסס טקסט? שנכתוב לך שה-350 עושה גרררר... וה-650 ברררר... ?

פורסם

ראה תגובה לפני ואולי תבין למה הציניות הזו הייתה מיותרת.

 

 

זה די פשוט להבדיל.ה-350 עושה גררר... ואילו ה-650 עושה בררר... .סתם שתדע,יש גם 750 ו-800 אבל הם עושים גר..בר..
פורסם
ראה תגובה לפני ואולי תבין למה הציניות הזו הייתה מיותרת.

נראה לי שלא הבנת ציניות מהי - אהוד לא בדיוק תפס מהשאלה שלך כ"רצינית" ולכן הוא התייחס אליה בהתאם (שזה, אם לא הבנת, אותה תגובה כשלי)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

אני חושב שהבנתי מספיק טוב, מה זו ציניות.

בכל אופן, אתה עדין לא התייחסת לתגובה שלי על הציניות שלך ( בשבילך לגלוג), שאלתי שאלה פשוטה, ואתם הגזמתם וטענתם שאני שואל משהו אחר .

 

תשמע, אין טעם בויכוחים , וחבל שלא ניסית להבין את השאלה שלי וגררת לויכוח סרק.

 

אפשר לנעול את האשכול או מה שמחשק לך לעשות איתו, אולי באשכול הבא שיהיה לי לא תנסה ללעוג.

 

 

נראה לי שלא הבנת ציניות מהי - אהוד לא בדיוק תפס מהשאלה שלך כ"רצינית" ולכן הוא התייחס אליה בהתאם (שזה, אם לא הבנת, אותה תגובה כשלי)
פורסם
אני חושב שהבנתי מספיק טוב, מה זו ציניות.

בכל אופן, אתה עדין לא התייחסת לתגובה שלי על הציניות שלך ( בשבילך לגלוג), שאלתי שאלה פשוטה, ואתם הגזמתם וטענתם שאני שואל משהו אחר .

 

תשמע, אין טעם בויכוחים , וחבל שלא ניסית להבין את השאלה שלי וגררת לויכוח סרק.

 

אפשר לנעול את האשכול או מה שמחשק לך לעשות איתו, אולי באשכול הבא שיהיה לי לא תנסה ללעוג.

אני ממש נרגש, לבקשתך :roll:

 

שאלת שאלה טפשית, ואתה לא רוצה שנקרא לך טיפש ? פשוט שנבין מה בדיוק הבעיה.

פורסם

הגבת תגובה טיפשית וחבל.

שמח שאתה נרגש לבקשתי, כי גם אני נרגש מאוד מהתגובה שלך, כנראה מדובר כאן בגאון הדור, אחרת לא הייתי נרגש עד מאוד.

 

אולי צריך להסביר שוב כדי שתבין, שאלתי האם יש הבדל בין הצלילים שיוצאים מהאגזוז של DR 650 ל 350 .

אמרתי שאני שמעתי הבדל בין האופנועים האלו, אבל כנראה שאחד מהאופנועים לא היה במיטבו.

 

האם זו חוכמה גדולה כל כך לצחוק על אדם שיודע פחות ממך?

זה שאתה יודע דבר מה בקשר לאופנועים לא אומר שאתה חכם והשאלה שלי טיפשית.

 

השאלה שלי היא שאלה של חוסר ידע, על חוסר ידע לא לועגים.

 

לסיכום, התרגשת או לא, מעניין לי את הסבתא.

 

סגרנו את הנושא, תנעלו את האשכול חבל לריב. בסך הכל אני לא רושם הרבה בפורום ואם כן אני שואל, אז לא תצטרכו לכעוס על זה שאני אייעץ לאחרים שטויות.

 

 

 

 

אני ממש נרגש, לבקשתך :roll:

 

שאלת שאלה טפשית, ואתה לא רוצה שנקרא לך טיפש ? פשוט שנבין מה בדיוק הבעיה.

פורסם
הגבת תגובה טיפשית וחבל.

שמח שאתה נרגש לבקשתי, כי גם אני נרגש מאוד מהתגובה שלך, כנראה מדובר כאן בגאון הדור, אחרת לא הייתי נרגש עד מאוד.

 

אולי צריך להסביר שוב כדי שתבין, שאלתי האם יש הבדל בין הצלילים שיוצאים מהאגזוז של DR 650 ל 350 .

אמרתי שאני שמעתי הבדל בין האופנועים האלו, אבל כנראה שאחד מהאופנועים לא היה במיטבו.

 

האם זו חוכמה גדולה כל כך לצחוק על אדם שיודע פחות ממך?

זה שאתה יודע דבר מה בקשר לאופנועים לא אומר שאתה חכם והשאלה שלי טיפשית.

 

השאלה שלי היא שאלה של חוסר ידע, על חוסר ידע לא לועגים.

 

לסיכום, התרגשת או לא, מעניין לי את הסבתא.

 

סגרנו את הנושא, תנעלו את האשכול חבל לריב. בסך הכל אני לא רושם הרבה בפורום ואם כן אני שואל, אז לא תצטרכו לכעוס על זה שאני אייעץ לאחרים שטויות.

תגיד ילד, אתה מכיר את המשפט : ?WHO GIVES A FUCK

 

ובעיברית, למי אכפת ? למה זה ישמש אותך ?

×
×
  • תוכן חדש...