Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחר שקראתי פה הרבה בפורום, החלטתי לרכוש פיאט פונטו איבו.

היום הלכתי לבדיקה של הרכב הנ"ל בחיפה אצל טסטומט מ.מ.מ

אשמח לקבל ממכם חוות דעת על הבדיקה.

צירפתי את כל הטפסים.

תודה

1.jpg

2.jpg

3.jpg

פורסם

ניראית בדיקה טובה מאוד,תתחדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדיקה טובה, אם באמת הקלאץ גמור/בלוי לנסות להתקזז על המחיר ואגב אם זה לא כסת"ח והקלאץ' גמור,כמה הרכב עבר ? בכל מקרה אין סיבה לא לרכוש, תתחדש.

Miata ND2

 

פורסם

נסעתי היום חצי שעה ברכב ולא הרגשתי שום בעיה בקלאץ, רך מאוד והעברות הילוכים חלקות.

פשוט כל ה- X האלו בבדיקה קצת הפחידו אותי.

הרכב נסע 38,000 ק"מ.

תודה רבה לכם על התשובות אני מאוד מעריך את זה.

פורסם

אין רכבים ללא תקלות,גם לא 2013,הם תמיד ירשמו משהו,הק"מ מצוין,הדוח גם כן,זאת גם גירסה מאוד מאובזרת,מצאת רכב טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תבדוק שבוצע טיפול ב30 אלף ק"מ/שנתיים על הכביש ותתחדש.

מחזק.

בנוסף,הרכב פרטי?היכן עבר את הטיפול? הרכב תחת אחריות?

בדוק תקינות גג שמש,בצע פתיחה מלאה וסגירה שלו, הייתי ממליץ גם לעבור במוסך מורשה ולחבר למחשב סריקת תקלות.

בגדול הדגם הנל מצויין,יש לאחותי והיא מאד מרוצה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

הרכב עבר טיפול 30 אלף במוסך מורשה פיאט בחיפה.

יניב הרכב פרטי יד ראשונה, באחריות עד אוגוסט.

בדקתי את הגג ושאר המכלולים, הכל עובד פיקס.. תודה על ההמלצות.

יש לי שאלה לבעלי איבו..ראיתי ברשיון שהרכב מוגדר כקבוצת רישוי 2 ,מחיר הטסט הוא כ-1500 ש"ח, (אני רגיל לספייס שהיתה לי ששילמתי

800 שקל טסט), השאלה היא האם כל פיאט איבו היא קבוצה 2 או שזה תלוי ברמת גימור?

פורסם

שיוך לקבוצה מסוימת נקבע ע"י מחיר הרכב כחדש.

זאת אומרת גרסאות מאובזרות ויקרות יותר עולות קבוצה וזולות יורדות.

פורסם

יש לי שאלה לבעלי איבו..ראיתי ברשיון שהרכב מוגדר כקבוצת רישוי 2 ,מחיר הטסט הוא כ-1500 ש"ח, (אני רגיל לספייס שהיתה לי ששילמתי

800 שקל טסט), השאלה היא האם כל פיאט איבו היא קבוצה 2 או שזה תלוי ברמת גימור?

 

יש הפחתה בגובה אגרת רישוי ככל שהרכב מתישן.

 

שילמת 850 ש"ח כי היה לך רכב בן יותר מ 10 שנים קבוצת רישוי 1.

בעל רכב מקבוצת רישוי 2 בן יותר מ 10 שנים משלם בערך 1050 ש"ח.

 

 

רכב קבוצע 2 עד שלוש שנים על הכביש - כמו שאמרת - 1500 ש"ח.

קבוצע 1 עד שלוש שנים על הכביש -כ 1200 ש"ח.

 

מגיל 3 שנים יש הפחתה מסויימת כל כמה שנים, עד שהרכב מגיע לגיל 10 והאגרה נשארת קבועה, אין יותר הפחתות. יש רק שיונים בהתאם לעידכוני מדד וכו'.

 

 

פורסם

הבנתי, עכשיו זה יותר הגיוני..אכן קפצתי ב-10 שנים, מ2001 ל2011.

לפי גם מה שאמר Nomed אני מסיק שכל דגם של איבו הוא בקבוצה 2 כי דווקא הדגם 150TH זכה להפחתה כי זאת היתה מהדורה מיוחדת.

בכל מקרה תודה לחברי הפורום הנהדר הזה שגם עזרו לי בבחירת רכב ועד עכשיו בקניה.

שבוע טוב!

פורסם

שום דבר לא זכה להפחתה ואין קשר למהדורה המיוחדת לצורך קביעת קבוצת רישוי.

 

זה הולך מאוד פשוט, אל תתפוס אותי על מספרים מדוייקים, המספרים סתם לדוגמא:

 

 

קבוצת רישוי נקבעת לפי מחיר מחירון של רכב חדש ונשארת עם הרכב לתמיד.

 

נניח עד מחיר 95.000 ש"ח קבוצע 1

עד 120.000 ש"ח קבוצה 2

עד 140.000 קבוצה 3

 

וכן האלה, יש 7 קבוצות.

 

אם פונטו בסיסית עלתה 85.000 ש"ח אז היא קבוצה 1.

דגם מאובזר עלה נניח 100.000 - קבוצה 2.

 

 

 

אם נניח שהיה דגם טורבו ספורט קבריאלט 4X4, ומחיר מחירון שלו אצל יבואן היה 300.000 ש"ח אז הוא יהיה בקבוצת רישוי 7 :lol:

 

 

×
×
  • תוכן חדש...