Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
+ 1 לתחנת דלק מבוא שומרון.

 

האם תוכל לציין בבקשה (פות"ש) במה מתבטא השיפור (ברכבך לפחות) בשימוש בדלק 98 ?

 

שיפור בתגובת המצערת,פעולת מנוע חלקה יותר,העדר רעידות חלוטין במצב עמידה,צריכת דלק טובה יותר,ובגדול אני חושב שיחררתי עוד כמה סוסים.

בהחלט לא פלסיבו,ההבדל מורגש מאוד.

ב.מ.וו אכן ממליצים על 98,למרות שמנוע מסוגל לרוץ על 95,אתמול הבנתי עד כמה ההבדל הוא מהותי.

כנראה שמהיום רק 98 עבורי.

Porsche 944 turbo

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למעוניינים - תחנת דלק מבוא שומרון - בוייז להכניס הכתובת רח' המכתש 1 חולון.

 

כן, גם לי נראה שדלק 98 מיטיב עם הרכב קצת יותר מה-95 ולפעמים אני מתדלק בו.

לא אומר שאני שם לב אצלי להבדלים משמעותיים ביותר, אבל המנוע באמת עובד קצת יותר חלק וגם עם פחות רעידות בסרק.

בכל מקרה - רע זה בטח לא עושה (אולי קצת לכיס).

alfa 156 2.5.

פורסם

גבעתיים פז כורזין.

 

המחיר אומנם גבוה יותר אבל זה גם אופציה לא רעה.

 

פעם אחרונה שבדקתי. 8.28

 

פז בית דגן 7.9

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

מילאתי במספר תחנות שונות ולא הרגשתי שום הבדל נכון לעכשיו. אני בעיקר ממלא בהרצליה בסונול בדרך מנחם בגין ודלק שבעת הכוכבים.

פורסם

תקופה ארוכה תדלקתי ברכב שלי 95 והכל היה בסדר. עד שנפלתי על דלק באיכות ירודה בתחנה הקבועה בה הייתי מתדלק והרכב פשוט צלצל כמו מטורף והורגש חוסר סחיבה. חשבתי שישנה בעיה ברכב (זאת היתה תחנה שתדלקתי בה מעל שנה באופן קבוע) ונסעתי למוסך - נעשתה דיאגנוסטיקה, בדקנו פלגים, חוטי הצתה, שמנו תוסף ושום דבר לא עזר. המוסכניק שלי שכנע אותי לנסות תחנה אחרת וכך עשיתי. תדלקתי 95 בתחנה אחרת והצלצולים פסקו. לאחר מכן שוב נפלתי על 95 בינוני כנראה ושוב היו מעט צלצולים. כך הפכתי את מבוא שומרון לתחנה הקבוע שלי וכבר כמה חודשים שהרכב שלי שותה רק 98. אין זכר לצלצולים, תגובת דוושה מצויינת והמנוע עובד "עגול" וללא שיהוקים למיניהם.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה שאני מתעלק על השרשור אבל האם יש חדש בתחום ה 98? מקומות טובים מומלצים באיזור השרון, צפון השרון ?

איך ניתן לדעת אם ה 98 בתחנה יהיה טוב?

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

אני ממלא כבר שנתיים בסונול כפר יונה. פתוח 24 שעות. כרגע אם אני זוכר נכון 6.04 ש"ח לליטר.

לא נתקלתי בשום בעיה ולא נראה שהרכב נוסע חלש יותר.

פורסם (נערך)

אשדוד, תחנת דלק תפוז, דלק 98 מעולה באיכות גבוהה, המון מתדלקים שם מאשדוד והסביבה כולל בעל התחנה, תדירות החלפה גבוהה של הדלק.

חולון, סונול שערי חולון, כנ"ל.

באר שבע, תפוז על דרך חברון, כנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי shapin
פורסם
תודה, זה מחיר מלא או אחרי הנחה ?

אתה מכיר עוד באזור? לכיוון דרומה ?

 

מחיר מלא לחלוטין. הדלק עלה לאחרונה. לפני חודשיים שלושה תידלקתי גם ב 5.73 ש"ח לליטר

לא מכיר משהו ברמת המחיר הזאת בכלל. נדמה לי שהמחיר בתחנה שעל כביש ארבע בין רעננה מרכז לצפון מוכרת במחיר סביר (יש מצב לפחות מ 7 ש"ח לליטר). ביציאה לכביש החוף דרומה ממחלף הסירה גם 7.20 נדמה לי.

פורסם

את הטובות כולם מכירים, אוסיף אחת גרועה, מיקה ישפרו מודיעין. תדלקתי שם פעמיים בהפרש של כמה חודשים מתדלוק לתדלוק, בשני המקרים הרכב עבד לא חלק וסחב פחות טוב באופן מורגש. זה לעומת התחנה הכמעט קבועה שלי, מבוא שומרון.


×
×
  • תוכן חדש...