Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם אתה מהרצליה יש לך בפארק דרום מקום שמלמדים אותך, חבר שלי הדריך בזה בעברו (גם אותי) ובהחלט אפשר להצליח לעמוד בפעם הראשונה.

חבר שלי=המדריך הסביר לי ולזוגתי דאז ושנינו הצלחנו לאחר מס' ניסיונות, ואתה יכול להבין לבד אני מניח שלא יצאתי עם ביונסה ואין לה את השרירים שלה... האם אפשר לבד ? לא יודע אבל נראה לי שכן עם הרבה ניסיון...

 

אם גלישת רוח זה לא קייט סרף כנראה יש לי טעות בתרגום מלעז.

עריכה אחרונה על ידי ARKODrama
"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

צריך גלשן חסקה רחב. אין מנוס מללמוד את העקרונות ממישהו מנוסה יותר + טכניקות סיבוב וכו'.

אני לקחתי קורס בתוך המרינה באשדוד (אין גלים, אבל היו ימים כמעט ללא רוח :? )

יתר ההתקדמות כבר תלוי ביכולת ומוטיבציה שלך.

 

אה, עניין ההתעסקות עם הציוד גם יכול לבאס. אם אתה לא נהנה לעבוד חצי שעה (יותר בפעמים הראשונות) לפני הכניסה למים, כדאי שתשכור ציוד או תשכור שירותי אחסנה. יש בשדות ים (גם קורסים).

פורסם

אפשרי ללמוד לבד , אבל די קשה ואתה עלול לעשות טעויות שיגרמו לנזק גופני וגם לציוד.

מומלץ כמובן לעשו קורס כדי לקבל בסיס נכון, ומשם אפשר להתפתח לבד.

קורסים יש במקומות רבים בארץ, מאיפה אתה ?

בציוד צריך: גלשן כמובן (שיתאים לרמת מתחיל - נפח גדול, יציב), מפרש מתאים , מנור , תורן, קרדן.

בהצלחה ותהנה

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

×
×
  • תוכן חדש...