Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

אני יודע שזו שאלה קצת מוזרה, אבל תהיו עם ראש פתוח..

יש לי רכב המונע על גפ"מ (גז), ודלק.

אני רוצה להוסיף ברז לבלון גז, לגזייה. (כירה).

וכך כאשר אני עוצר בדרכים, אוכל להכין למשפחה פסטה.

 

מי ששאלתי אותו, אומר לי שזה נשמע לא בטיחותי. אבל אני בטוח שיש דרך לעשות את זה.

גם בבית שלנו יש בלון גז, וברזים.

 

יש לכם רעיון, איזה חלקים לקנות, איפה, או מי יכול לעזור לי עם זה?

אני לא מחפש משהו תיקני, או עם אישורים. אלא רק משהו אישי פרטי שיעבוד.

 

אשמח לכל רעיון.

פורסם
שלום חברים.

 

אני יודע שזו שאלה קצת מוזרה, אבל תהיו עם ראש פתוח..

יש לי רכב המונע על גפ"מ (גז), ודלק.

אני רוצה להוסיף ברז לבלון גז, לגזייה. (כירה).

וכך כאשר אני עוצר בדרכים, אוכל להכין למשפחה פסטה.

 

מי ששאלתי אותו, אומר לי שזה נשמע לא בטיחותי. אבל אני בטוח שיש דרך לעשות את זה.

גם בבית שלנו יש בלון גז, וברזים.

 

יש לכם רעיון, איזה חלקים לקנות, איפה, או מי יכול לעזור לי עם זה?

אני לא מחפש משהו תיקני, או עם אישורים. אלא רק משהו אישי פרטי שיעבוד.

 

אשמח לכל רעיון.

מסוכן/לא חוקי/לא תקין/עבירה על החוק/החלקה על השכל.

איזה כייף לי :)

פורסם

מי ששאלתי אותו, אומר לי שזה נשמע לא בטיחותי. אבל אני בטוח שיש דרך לעשות את זה.

גם בבית שלנו יש בלון גז, וברזים.

 

למה להסתפק בכירה? הרי בבית יש לך גם טלויזיה 46 אינצ', מקלחת, מרפסת, שולחן אוכל ודוד שמש.

 

מצד שני אני מציע לך לשקול לשדרג את הבית עם מערכת ABS, הגה ואיתותים.

 

בקיצור:

http://www.vintt.com/Product.asp?productid=3137

פורסם

דבר ראשון, אוכל יותר חשוב לי מאשר טלויזיה או מקלחת. זה מצרך הישרדותי.

 

העניין הוא שלקנות בלון גז, זה עוד משהו בבגז. והבלון גז של הרכב כבר תופס מקום. וגם יש שם לפחות 40 ליטר דחוסים, שזה מספיק לבישול.

אני מחפש איפה אפשר ללמוד על התקנה של דבר כזה.

פורסם

אני לא מומחה ולא מתקין מורשה, אבל מהכירות שלי עם מערכות גז אז העניין הוא כזה, אין לך אפשרות להתחבר עם ברז אחרי שסתום תדלוק מכיוון שבבלון גז הנ"ל מותקן שסתום בטחון וברגע שתפתח את הברז גז לכירה שלך אז השסתום ינתק לך במיידי אז הזרם הגז.

לכן הדרך היחידה שלך זה להתחבר ביציאה מהבלון לכיוון התא מנוע, שגם במקרה זה יש שסתום שצריך להיפתח והוא נפתח רק כאשר המערכת נכנסת לפעולה (אפשרי לפתוח אותו ידני ע"י אספקה של 12 וולט).

אם אתה שואל אותי אז אני לא הייתי חושב להיתעסק עם זה, יותר מדי מסובך,מסוכן לך ולמשפחתך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם (נערך)
דבר ראשון, אוכל יותר חשוב לי מאשר טלויזיה או מקלחת. זה מצרך הישרדותי.

 

העניין הוא שלקנות בלון גז, זה עוד משהו בבגז. והבלון גז של הרכב כבר תופס מקום. וגם יש שם לפחות 40 ליטר דחוסים, שזה מספיק לבישול.

אני מחפש איפה אפשר ללמוד על התקנה של דבר כזה.

הישרדותי, אה ?

הישרדותי, זה קודם כל לא לעשות שטויות ברמת הבטיחות.

אל תחשוב על זה בכלל (אפילו אם אתה רעב מוות).

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת

alfa 156 2.5.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...