Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי עוד מישהו רוצה להלל את הרכב שלו ולהגיד שגם הוא הצליח לעשות נסיעה כזאת או אחרת?

ייאלה חאלס,הבין.

לא תבין זאת עד שיהיה ברשותך רכב קטן, ישן וחבוט.

ולא אוכל להסביר את האושר כשאני רואה פחית שימורים ישנה עוקפת פורד :)

פורסם
אולי עוד מישהו רוצה להלל את הרכב שלו ולהגיד שגם הוא הצליח לעשות נסיעה כזאת או אחרת?

ייאלה חאלס,הבין.

 

שברולט ספארק 1.0, ידנית, 5 אנשים, אבל נותנת בראש לאופנועי הספורט שמבצעים נסיעות שם, למעשה אני אפילו זוכר שנעקפו מספר אופנועי דוקאטי והם היו די המומים. הבחור טוען שהתקין מגדש על וטורבו ברצועה עבה, הכוח עצום.

פורסם

לי יש סיריון 2009 ויצא לי המון פעמים לקחת איתי שני מבוגרים מאחור לנסיעות יחסית ארוכות ולא הייתה לי שום בעיה כל עוד שאנחנו נוסעים נסיעה

רגועה על כביש נורמלי ולא עליות מטורפות בשיא הקיץ.

פורסם

נירקו, הבחור כבר הבין מזמן, אנחנו פשוט אוהבים למשוך את זה ;)

×
×
  • תוכן חדש...