Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מעוניין בחוות דעת על סאב של קיקר Comp VR 12 אינטץ' 1000 וואט 400 RMS

יש למישהו ניסיון עם זה?

 

תודה רה לכל העוזרים...

פורסם

סאב חייתי ביותר, שווה את הכסף, מדויק וחזק.

 

(פעם הבאה תשתמש בחיפוש כתבו עליו פה מיליון פעם).

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

יש לך למעלה כפתור שנקרא חיפוש, תלחץ עליו פעם אחת יפתח לך שדה כתיבה, תכתוב שם

Comp VR

או

CompVR

 

וזה יראה לך הכל.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם
סאב חייתי ביותר, שווה את הכסף, מדויק וחזק.

 

(פעם הבאה תשתמש בחיפוש כתבו עליו פה מיליון פעם).

הוא לא שווה את הכסף - אם המחיר שלו כאן גבוה פי שתיים ואף יותר מהפיוניר.

למה?

מדובר בסאב למטרות SPL (יותר מ SQ) בתקציב נמוך, ולכן עולה כ"כ מעט בחו"ל.

אם כאן הוא מתומחר באופן יקר יותר, יהיה עדיף (למרבית הצער) את הסאב של פיוניר...

 

גל

פורסם
הוא לא שווה את הכסף - אם המחיר שלו כאן גבוה פי שתיים ואף יותר מהפיוניר.

למה?

מדובר בסאב למטרות SPL (יותר מ SQ) בתקציב נמוך, ולכן עולה כ"כ מעט בחו"ל.

אם כאן הוא מתומחר באופן יקר יותר, יהיה עדיף (למרבית הצער) את הסאב של פיוניר...

 

גל

2 פיונרים יתנו SPL יותר גבוה באותו המחיר...
פורסם

יש משהו במה שגל ומתן אומרים (לא מבחינת השוואה לפיוניר, אלא מבחינת מוצר תמורה למחיר), אז השאלה מהיכן אתה הולך לרכוש אותו.

אם יש לך אפשרות להביא אותו מארה"ב, אין ספק ששווה לך. הוא עולה שם גרושים. (70$-80$)

ובארץ הוא עולה פי כמה וכמה מהמחיר הנ"ל.

פורסם
הוא לא שווה את הכסף - אם המחיר שלו כאן גבוה פי שתיים ואף יותר מהפיוניר.

למה?

מדובר בסאב למטרות SPL (יותר מ SQ) בתקציב נמוך, ולכן עולה כ"כ מעט בחו"ל.

אם כאן הוא מתומחר באופן יקר יותר, יהיה עדיף (למרבית הצער) את הסאב של פיוניר...

 

גל

למה צער זה לא קליפורניה בום זה לא זבל זה מה יש וזה לא רעה ואני ממש מרוצה!:wink:

 

הקיקר פשוט לא פרקטי הוא דורש תיבות עצומות....

פורסם
למה צער זה לא קליפורניה בום זה לא זבל זה מה יש וזה לא רעה ואני ממש מרוצה!:wink:

 

הקיקר פשוט לא פרקטי הוא דורש תיבות עצומות....

חחח..... מה אתה משווה את הקרטון הזה לקליפורניה החלומי שלי?!:-P תצחק תצחק אבל מה שנכון נכון. :wink:

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

את האמת אני יכול להביא אותו ב 850 בערך אבל הוא עבד בערך שנתיים שזה מה שאני מתאבס עליו האם זה שווה לי?

אם לא אז תביאו לי בבקשה המלצה על איזה סאב טוב

×
×
  • תוכן חדש...