Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפאביה של אבא שלי היא 1.9 טורבו דיזל ידנית. 2009, 5 דלתות. למיטב ידיעתי וזכרוני על הכביש היא באמת עלתה במחירון כ130000 ₪. אבל נמכרה בהנחות לא קטנות בכלל, אישית אנחנו רכשנו אותה בהנחה משמעותית, וגם את ה2008 הקודמת שהושבתה בתאונה (גם Tdi ידנית)

אחלה רכב, אפילו נדיר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

הצגת הפאביה החדשה היא אירוע קוסמי שאין אפשרות לחזות מראש, ניתן רק להתפלל ולהקריב בכל חודש רכב צרפתי לאלוהי הפאביה כדי לקדם את ביאת המשיח.

עריכה אחרונה על ידי DJI

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אחלה רכב, אפילו נדיר.

 

באמת נדיר,אישית שמעתי על זה פה ושם אבל מעולם לא נתקלתי באחת,אני מנחש שלא נמכרו יותר מדי יחידות (חלקית בגלל הממשלה שאוהבת דיזל,וחלקית בגלל הסטיגמה שאם זה לא 1600-בנזין-אוטומת זה לא רכב בכלל..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

7הרכב אכן נדיר, אבא שלי מקבל לא מעט הצעות רכישה, אבל הוא לא מוכן למכור.

אנחנו רכשנו אחת ב2008 שמטומטם אחד השבית לנו כשהוא נכנס בנו.

השנייה 2009 אצלנו עדיין ולא ניראה לי תימכר בקרוב.

אישית אני מכיר עוד 2 כאלה, אחת נמכרה לפני חודש אבל "מיד ליד" בלי פרסום בכלל.

וכשאבא שלי יחליט למכור את שלו אני הראשון בתור לקנות אותה :)

פורסם

לא תהיה מחליפה לפאביה הנוכחית.

מי שיעיז לתכנן או לעצב דגם חדש לפאביה הנוכחית שהיא השלמות בהתגלמותה, יוצא להורג בקוריאה הצפונית לא לפני שהוא מקבל את התספורת של קים ג'ונג און.

אני מציע לכולם לסגת מהשרשור הזה לפני שיקרה לו משהו...

פורסם

פאביה חדשה תוצג רק כשהעולם יהיה מוכן אליה, אפילו לא שנייה אחת קודם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
7הרכב אכן נדיר, אבא שלי מקבל לא מעט הצעות רכישה, אבל הוא לא מוכן למכור.

אנחנו רכשנו אחת ב2008 שמטומטם אחד השבית לנו כשהוא נכנס בנו.

השנייה 2009 אצלנו עדיין ולא ניראה לי תימכר בקרוב.

אישית אני מכיר עוד 2 כאלה, אחת נמכרה לפני חודש אבל "מיד ליד" בלי פרסום בכלל.

וכשאבא שלי יחליט למכור את שלו אני הראשון בתור לקנות אותה :)

 

לי יצא לראות כמה, אני חושב שכל ההאצ'בק שנמכרו בדיזל הם ברמת גימור אלגנס עם חישוקי מגנזיום ובקרת אקלים.

מכיר אחת כזאת אצל מורה לנהיגה, הוא קנה אותה מהיד הראשונה.

פורסם

עכשיו רגע רצינות,

קראתי שהדגם הבסיסי של הפאביה הבאה ייקרא פאביה 458

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הדבר החם ביותר בשנה האחרונה - הודעה של מקלארן על סדרה מוגבלת:

McLaren 650S tributo Fabia

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם (נערך)

צחוק בצד,

 

חלפה בראשי המחשבה להסיר את הכיתוב של AMG ובמקומו לשים תג FABIA.......

 

זה יהיה לא פחות משעשע מהלוטוס אקסיג' של חבר שלי שעונדת תגי STARK INDUSTRIES (זה פשוט אדיר על הרכב!!!!!!!!).

 

1966045_10152306867357359_1989394648_o.jpg

 

שימו לב למדבקה על הכנף הקדמית (כמובן שמופיע ב-2 הכנפיים)

 

1957820_10152277834582359_63544044_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
1-17 בממוצע, עם תוואי נסיעה של 60-70 אחוז תנועה עירונית/בינעירונית

עכשיו חזרתי מאילת חצי מהדרך עם מזגן מהירות ממוצעת 100 110 קמ"ש.

הרכב עשה 1-ל 18 .

פורסם

RS, אתה שם?

RS ברוגז עם השקודות :lol:

1-17 בממוצע, עם תוואי נסיעה של 60-70 אחוז תנועה עירונית/בינעירונית

לא הבנתי את המשפט הזה. 60-70 אחוז בינעירוני?

או 60 אחוז עירוני 70 אחוז בינעירוני? :shock: (שזה רק צ'אק נוריס נוהג בפאביה יכול לעשות)

 

ד"א, בהשקה של הפאביה החדשה, צ'אק נוריס ינהג בה. רק לצ'אק נוריס מותר לקרוא לה סקודה. כל פשוטי העם מצווים לומר שקודה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...