Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב sundown sd 10 d2 , שיושב על מגבר JBL1004 בגישור על 2 ערוצים, אם אני יקנה מגבר מונו לסאב זה יתן לי הבדל משמעותי ?(חסר לי עוצמה מהסאב), עד עכשו לא נגעתי במערכת החשמל האם אני יצטרך לטפל בא או שזה עדין בגבול הנורמה?



ועל איזה מונו אתם יכולים להמליץ עד 400$

חשבתי על אחד מאלה:

http://www.woofersetc.com/p-9255-saz...amplifier.aspx

http://www.woofersetc.com/p-9655-m60...amplifier.aspx

http://www.woofersetc.com/p-9004-xd6...amplifier.aspx

פורסם

סידרת ה-SD היא סידרת כניסה

אתה יכול לרכוש מונובלוק ,הסאב שלך יכול לעבוד בחיבור מקבילי של הסלילים ב-1 אום

או בחיבור סידרתי של הסלילים ב-4 אום ,כרגע הגיוני שהוא מחובר על 4.

בנסיבות העניין אני לא חושב שהוספה של מונובלוק תתן לך שינוי גדול.

בנוגע למגברים שציינתה:

מדובר במגברים בהחלט טובים M600/1 הוא גירסא של XD600/1 שמותאמת לכלי שייט.

גם הסאנדאון הוא מגבר טוב ומתאים,הבחירה היא שלך.

פורסם

השינוי יהיה מורגש או די קטן? ,ונגיד בעתיד אני ירצה לשדרג גם את הסאב איזה מן המגברים הייתה לוקח בתקציב הזה?

פורסם (נערך)

אם אתה מחפש מגבר איכותי מיבוא בטווח המחיר הנ"ל אני אישית הייתי הולך על Rockford Fosgate T500-1BDCP.

אני לא מאמין שהשינוי יהיה גדול ,אבל בהחלט יתכן שיהיה שינוי לטובה ואתה תהיה יותר מרוצה מהמצב הנוכחי.

בבחירה בין האופציות שציינתה ,הסאנדאון הוא אופציה טובה יותר לשידרוג עתידי

כי הוא יכול לספק הספק גבוהה יותר וגם לעבוד ב-1 אום אם צריך.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
אם אתה מחפש מגבר איכותי מיבוא בטווח המחיר הנ"ל אני אישית הייתי הולך על Rockford Fosgate T500-1BDCP.

 

אני גם באותה שאלה אם פותח האשכול,

מה אתה אומר על מונו rockford prime r500.1 לסאב Hertz energy 350rms

אודיו קינג?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
אם אתה מחפש מגבר איכותי מיבוא בטווח המחיר הנ"ל אני אישית הייתי הולך על Rockford Fosgate T500-1BDCP.

אני לא מאמין שהשינוי יהיה גדול ,אבל בהחלט יתכן שיהיה שינוי לטובה ואתה תהיה יותר מרוצה מהמצב הנוכחי.

בבחירה בין האופציות שציינתה ,הסאנדאון הוא אופציה טובה יותר לשידרוג עתידי

כי הוא יכול לספק הספק גבוהה יותר וגם לעבוד ב-1 אום אם צריך.

 

1. קראתי על המגבר רוקפורד ,וראיתי שהוא מוצהר על 300 RMS ב4 אום, הסאב שלי מוצהר על 500 , זה יספיק או שהוא נותן מעל המוצהר?

2. עם הוספת עוד מגבר יש צורך לשדרג את מערכת החשמל?

פורסם

מדובר במגבר שבנוי ממיטב הטכנולוגיה שיש לרוקפורד להציע ,מגברים מסידרת ה-POWER של רוקפורד הם תמיד אנדרייטד

המגבר הנ"ל מספק בפועל באזור 400\600\800 RMS בהתנגדות 4\2\1 אום בהתאמה

לדעתי המגבר הנ"ל יותר ממספיק עבור הסאב שלך, ולא הייתי טורח לשנות את חיבור הסלילים ל-1 אום.

בנוגע למערכת החשמל זה תלוי מאוד במערכת החשמל המקורית של הרכב ,ככל שההספק גבוהה יותר כך הדרישות

ממערכת החשמל יהיו גבוהות יותר, עוד סיבה להשאר בהתנגדות של 4 אום עם הסאב.

×
×
  • תוכן חדש...