Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום אני נוסע ביונדאי אקסנט 2003 אוטמטית בזמן מעבר למהירות של בין 70 קמ"ש ל 100 קמ"ש יש רעש של רעידות מכיוון המכסה המנוע יותר בצד השמאלי, הייתי במוסך שהחליט להחליף לציריות חדשות ביחד עם גומיות למוט המייצב והתקלה לא נפתרה. ארבעת הצמיגים הם מתוצרת מנירבה ונרכשו לפני כחצי שנה. הרעידות הם ברעש של מכונה כביסה ללא תחושה של רעידות בהגה ולעיתים יש רעש של חיכוך מתכתי, הרעידות מתרחשות רק כאשר דוושת הגז נלחצת בין המיהירויות 70 ל 100 קמ"ש, הרעידות מתחזקות עם הרעש כאשר המהירות עולה הוחלפה תושבת מנוע תחתונה קדמית למרות שהיתה תושבת תקינה, נראה שהתושבת מנוע נוגעת וצמודה על צד הברזל שאליו היא מתחברת אשמח לשמוע איבחונים והצעות נוספות, תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי gilad9k
הוספת פרט
פורסם

רעידות בעת לחיצה על הדוושה , מעידים על צירייה פגומה. כעת שהחלפת תושבת מנוע - סביר להניח שתרגיש את הרעידות חזק יותר. יכול להיות שהתושבות הקודמות פשוט נאכלו בעקבות הרעידות.

 

בדוק ציריות , לדעתי זה הכיוון שלך.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
רעידות בעת לחיצה על הדוושה , מעידים על צירייה פגומה. כעת שהחלפת תושבת מנוע - סביר להניח שתרגיש את הרעידות חזק יותר. יכול להיות שהתושבות הקודמות פשוט נאכלו בעקבות הרעידות.

 

בדוק ציריות , לדעתי זה הכיוון שלך.

הציריות חדשות הן הוחלפו במוסך. גם התושבות מנוע כולן נראות תקינות

פורסם
שלום אני נוסע ביונדאי אקסנט 2003 אוטמטית בזמן מעבר למהירות של בין 70 קמ"ש ל 100 קמ"ש יש רעש של רעידות מכיוון המכסה המנוע יותר בצד השמאלי, הייתי במוסך שהחליט להחליף לציריות חדשות ביחד עם גומיות למוט המייצב והתקלה לא נפתרה. ארבעת הצמיגים הם מתוצרת מנירבה ונרכשו לפני כחצי שנה. הרעידות הם ברעש של מכונה כביסה ללא תחושה של רעידות בהגה ולעיתים יש רעש של חיכוך מתכתי, הרעידות מתרחשות רק כאשר דוושת הגז נלחצת בין המיהירויות 70 ל 100 קמ"ש, הרעידות מתחזקות עם הרעש כאשר המהירות עולה הוחלפה תושבת מנוע תחתונה קדמית למרות שהיתה תושבת תקינה, נראה שהתושבת מנוע נוגעת וצמודה על צד הברזל שאליו היא מתחברת אשמח לשמוע איבחונים והצעות נוספות, תודה מראש
מה שאתה מתאר מתאים יותר לבעיות של גיר ולא ציריות

אול כדאי להגיע למוסך אחר לעוד חוות דעת

×
×
  • תוכן חדש...