Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחרונה התחלתי לחשוב על פתרון לפתיחת הבגאז' ברכב, מתוך הרכב, ע"י כפתור כלשהו.

 

מצאתי באיביי את המוצר הבא:

 

http://www.ebay.com/itm/03-08-Mazda3-Mazda6-Trunk-Lid-Opener-Button-Switch-OEM-/181239486986?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a32b71a0a&vxp=mtr

 

האם מישהו יודע מה הסיפור עם המוצר הזה? מישהו מכיר? מישהו התקין משהו בסגנון?

 

או שכל בעלי המאזדה 3 הזו פותחים ע"י לחיצה על הכפתור שעל הבגאז' עצמו? :)

 

תודה לעונים!

פורסם

רעיון מצוין.

זה באמת תכנון גרוע , במיוחד עד 2007 שאין בכלל שקע בטמבון להכניס את היד.

אבל נראה מוזר. לאן זה מתחבר? צריך גם מנוע חשמלי וכלמיני שטויות.

פורסם

כן.. רעיון נחמד...

השאלה היא אם זה בר ביצוע.

 

אין ספק שהטמבון עד שנת 07' הוא ללא חשיבה מוצלחת.

מילא אם הפתיחה הייתה מכנית ע"י שני המוטות הטלסקופיים שברגע שאתה לוחץ על הכפתור, הדלת עולה...

 

אז לאף אחד אין מושג לגבי הכפתור הזה?

 

העניין הוא שרשום שהמוצר הוא למאזדה 3 דור ראשון, מה שאומר שיש דבר כזה.

מי יודע, אולי זה עוד אחד מאותם דברים שהיבואנים חוסכים בהם ברמת האיבזור.

פורסם

זה דווקא לא נראה מקורי.

לפי הפונט והעיצוב זה נראה איזה מוצר אפטרמרקט ולא משהו שבא ברמת גימור מסויימת.

בכל מקרה אתה צריך עוד הרבה דסרים מסביב או שתמשיך לשבור צפורניים בפתיחה.

פורסם

לשמחתי אני לא שובר ציפורניים כי המאזדה שלי היא שנת 08'.

סתם חשבתי על העניין הזה מטעמי נוחות נוספת של פתיחת תא המטען מתוך הרכב.

 

בכל מקרה, ברור לי שלא מדובר על מוצר מקורי, אלא על מוצר אפטר-מרקט... לא חסרים כאלה..

 

העניין הוא שלא ברור למה צויין שזה מתאים למאזדה דור ראשון, אם זה לא באמת מותאם אליה.

אולי זה כמו הנושא של פנסי הערפל לדוגמה, שהחיווט כבר קיים גם בגירסה הבסיסית למרות שהם לא מגיעים עם הרכב.

וכמובן שיש המון פנסי ערפל אפטר-מרקט, שמותאמים למאזדה.

×
×
  • תוכן חדש...