Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב האוודי a4 1800 שנת 2002

בעבר קניתי רק חיבור למצת שעלו חברתי את כבל המטען של האיפון

עבד לי כמה פעמים והפסיק.

אתמול רכשתי חדש מקור באריזה סגורה ארמטי עם חיבור למצת מדליק אור ברגע שמתחיל להטעין

מגע עם כבל שניהם בבע לבן

ם דף הסבר שלא ממש כתוב משהו שניתן להבין או לחזות את המתרחש.

חיברתי הכלוהתחלתי בניעה אחריחצי שעה המכיר היה טעון כמעט במלואו.

אבל לתפתע מכשיר הרדיו התחל להבהב מסך התצוגה בלוח השעונ הפסיק לעבוד וכל נורו ההאזרה התחילולההב ולשהמיע צפצופים

ד המירות הטורים צנחו 0

בקיצור הגשתיהרכב כל רגע ננעל לי. בגלגלים.

4 פעמים עזר לי להניע עם כבלים עד שהגעתי לאביב ובנס לא קרה משהו גרוע יותר.

עד לחניון הבית ושם זהו.

זו לי בדחיפה כמה אנשים להכניס

כרגע ל מגיב לכלום.

שמרתי את האריזה הקבלה.

מה עושים. מצבר כזה עולה הרבה.

וכל הבלאגן של אתמול מרגיז.

באיחוד ששאלתי את המוכרת על העתיד לקרות

תודה

פורסם

הראשון שרכשתי הפסיק להטעין

השני רוקןאת המצבר

מצלמת הנסיעה עובדת כרגיל ללא בעיות

וכול מחוברים למצת.

3 המוצרים הנל חוברו לראשונה חצי שנה האחרונה.

לפני כן הרכב היה 12 שנה ללא בעיה אחת (רכב של ההורים)

מבדיקת השוואת האמפר הכל כשורה

פורסם

מטען של אייפון לא יכול לרוקן לך את המצבר כשהרכב תוך כדי נסיעה.

נראה לי שכבר החלטת שהמטען אשם אז אני לא באמת מבין בשביל מה נכנסת לפורום לשאול שאלות. אתה מחפש חיזוקים? זה לא ישנה את העובדה שאתה כנראה טועה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אוקי...

אז אמר שהבעיה יכולה ליום טעינה במצת

מה הכוונה המצת לא טוב...או לאן שהמצת מחובר ושם מקור הבעיה ?

האם צרך החליף א המצת או את המקור שהמצת מחובר אליו ?

אני לא מבין בדברים כטכנים ברכב

אבל אשמח לדעת בבקשה לכן כתבתי פה.

אתם בטוח מנוסים ממני.

מה אני עושה עכשיו ? במה לטפל ? סדר גודל של עלות ?

המון תודה

פורסם

תתחיל בבדיקה של טעינת האלטרנטור, לדעתי תגלה ששם הבעיה.

סדר גודל של עלות - בין 100 ש"ח במקרה של פיוז שרוף ועד ל-10,000 במידה ונשרפה כל מערכת החשמל ברכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...