Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע הלכתי למוסך מכיוון ששמתי לב שהמד חום באוטו לא מגיע לחצי בנסיעה בינעירונית.

חשבתי שהוא היה תקוע במצב חצי פתוח..

הגעתי למוסך ומסתבר שלא היה בכלל תרמוסטט ברכב קרוב לוודאי כבר שנתיים (הרכב בבעלותי 4 חודשים)

התקינו לי תרמוסטט מקורי ועכשיו המד חום עובד כמו שצריך..

השאלה שלי היא האם אני צריך להתחיל לדאוג בקשר למנוע ובלאי מואץ עקב הורדת התרמוסטט לכל כך הרבה זמן?

שכבר כדאי לי להעיף את הרכב? או שזה בסדר וזה לו דווקא מצביע על בעייה עתידית שהולך ללכת לי המנוע..

הרכב עבר מ200K ק"מ קרוב לוודאי שהגיר ילך בקרוב אני לא רוצה עוד הוצאה של מנוע בנוסף לזה..

מה דעתכם בעניין?

פורסם

אין קשר בין מצב הגיר לטרמוסטט.

רכב ללא טרמוסטט לא יפעל בטמפרטורת העבודה הרצויה. זה יכול להשפיע על צריכת הדלק אבל לא יגרום לרכב להתחממות יתר.

אין הגיון כלכלי במכירת רכב שקנית לפני 4 חודשים.

×
×
  • תוכן חדש...