Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי מאזדה 5 2007.

אתמול הרכב נכשל בטסט משתי סיבות.

נזילה קלילה מהגיר (הם רשמו שזה מהמנוע)

דרישה להחלפת תותבים למשולשים.

 

ניגשתי למוסך שאמר לי שלתותבים הללו בלאי טבעי ושהוא מתקין תותבים חלופיים מטורקיה (מאז ומתמיד).

 

שאלתי היא, האם אני יכול להיות שקט עם תותבים מטורקיה?

אם ההמלצה היא לא. מה כן? איפה? עלות משוערת? (באזור אור יהודה\יהוד)!

 

תודה,

אורן

פורסם

גם אני נכשלתי בטסט בגלל תותבים למשולשים והחלפתי שני משולשים במאזדה 3 כי אי אפשר להחליף רק את התותב במאזדה, שלי תוצרת פולין אם אני לא טועה, מרגישים הבדל בעיקר בהתנהגות של ההגה במהירויות נמוכות.

פורסם

רגע,רגע: תבקש מהבודק שיראה לך ב מ ד ו י י ק על מה הוא פסל אותך בתותב\ים :

במאזדה 5 הטסטים "אוהבים" לבחון ולפסול תותב .

ישנה אפשרות להחליף תותב או חלקים ממנו -תלוי איפה הפסילה.

ברור שח"ח מקורי -הכי הכי טוב, אבל גם הטורקי יעשה את העבודה.

אם אתה מהמרכז, שווה להיכנס ל-יואל כיוון פרונט -בפתח תקווה (מאחורי חנות אוטו מודיעין שבאזור התעשייה קריית אריה) ולהתייעץ עימו -הוא מרכיב גם חלקי תותב וכדומה.

×
×
  • תוכן חדש...