Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ירדתי לרכב, העלתי על ג'ק, שמתי בוק, ולא מצאתי את פתחי הריקון והמילוי ...

 

אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איפה הפתחים, ראיתי ועשיתי את זה לפני שנתיים, היום אני כבר לא זוכר איפה הם.

 

לגבי נוזל הקירור,אני רוצה לשטוף את המערכת, אשמח אם מישהו יוכל להסביר את סדר הפעולות המדויק.

האם השרשור הנ"ל הוא רלוונטי? האם צריך את המלח לימון או שאפשר לדלג עליו?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?407508-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-G12-%D7%91%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95-97

 

תודה.

פורסם

נוזל קירור אתה מנתק את הצינור התחתון ביותר ומנקז הכל, אחרי שהכי נשפך, תקח צינור גינה ותשים בצינור העליון עד שתנקה את כל המערכת,

אחרי שסיימת, תשאף לתוך הצינורות כדי להוציא שאריות של מים, מלא נוזל קירור ובצע ניקוז אוויר, (ככה אני מחליף אצלי נוזל קירור ומנקה את המערכת)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...