Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוקר המחייה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אישתי מאוד רוצה והיא מחזיקה במקצוע מאוד מבוקש שאוטומטי מקנה לה גרין קארד בארה"ב (צריך רק לעבור כמה בחינות לא יותר מדיי קשות). בנוסף יש לי משפחה גדולה מאוד בכל רחבי ארה"ב.

קבלנו בעבר הצעת רילוקיישן מאוד מפתה מבחינת שכר, המדינה הייתה לא אטרקטיבית ואני עדיין הייתי באמצע הלימודים אז סירבנו.

בשנה האחרונה התקבלתי לעבודה במקום דיי מבוקש בתקן זמני (סטודנט), עוד שנה הולכת להיות החלטה קשה מאוד (ההחלטה תהיה תלויה בהרבה גורמים, מה יציעו לי בעבודה, מה יציעו לי בלימודים וכו').

 

בנתיים אני זה שמחזיק אותנו פה בארץ. אנחנו לא חיים "מהיד לפה" אבל זה קשה להחזיק את עצמך כאשר 2 דברים קורים מסביבך:

1) אתה מודע לעובדה שאם אנחנו עוברים לארה"ב החיים שלנו יקפצו בכמה רמות וזה רק אם אחד מאתנו יעבוד. אם שנינו נעבוד אתם יכולים לדמיין מה יהיה.

2) המצב במדינה מיום ליום רק הולך ונעשה קשה יותר. אני ממש לא מעדת המתבכיינים אבל גם לקיר בטון יש גבול עד כמה הוא יכול לספוג. האי צדק והאבסורד רק הולך וגדל וזה ברור שזה רק עניין של זמן עד שיהיה פה כאוס.

 

אתה מה זה חיי בסרט, כנראה בנצי הדביק אותך בפנטזיות שלו. אבל בסדר גמור, אף פעם לא בושה לנסות ואחר כך לגלות שזה לא בדיוק זוהר ונוצץ כמו שחשבת. גם אקי אבני וסינדי בר חשבו שהם יכבשו את אמריקה בסערה. איפה הם היום?

לגבי מה שמסומן באדום אני מסכים איתך לחלוטין. בשלב מסוים תפרוץ כאן מלחמת אזרחים. לאנשים יימאס לעבוד קשה מסביב לשעון בכדי לממן את THE MEN IN BLACK שתורתם אמונתם או את הבני דודים. שני המגזרים שלא ממש מרגישים שייכות למדינה ולא רואים את עצמם חיים כאן בזכות אלא בגלל כורח המציאות.

 

רילוקיישן? תלוי לאיפה.

ארה"ב וקנדה, אירופה לא חושב פעמיים.

 

אני יכול לאסוף את מטלטליי ולחזור שוב פעם. אבל אני לא עושה את זה. ישראל היא לא מקום כל כך רע לחיות בו.הבעיה היא שאנשים חושבים שאני שיכור או מסומם כאשר אני עונה להם את זה ומתחיל להימאס לי כבר.

 

מה שעצוב הוא, שבכדי לחיות טוב בארץ צריך לבצע רילוקיישן לכמה שנים (לפחות עד הטבות תושב חוזר) ואז לחזור הנה עם הרכוש והכסף (או רק כסף) שצברת. אי אפשר להגיע לרמת מחיה זהה רק ע״י עבודה בארץ.

 

הנני תושב חוזר, אתה יכול בבקשה לפרט מאיזה "זכויות" או "הטבות" של תושב חוזר אתה מתלהב?

 

כמו שכבר ציינתי, למרות שגם אנחנו לא חיים מהיד לפה אנחנו עדיין בעיצומו של תהליך הגירה לקנדה.

בעיקר בגלל יוקר המחיה והמדיניות הרופסת של הממשלה בכל נושא אפשרי בערך.

פשוט נמאס לי להתעצבן ולקחת ללב את כל הביזיון שהולך פה.

אני אוהב את המדינה, לפני כמה שנים לא היית מצליח לגרד אותי מפה עם שפכטל, אבל חלאס, נשבר הז'.

אם הייתה לי עבודה מסודרת בחו"ל ואופציה לרילוקיישן, לא הייתי חושב פעמיים.

 

אתם יודעים מה "מפחיד"? ששמונים אחוז מהחברים שלנו בתהליך להגר בדיוק כמונו.

כולם צעירים, משכילים, נשואים/ +1, חילוניים, עשו צבא ועושים מילואים, מרוויחים לא רע ומשלמים מיסים.

אז מי ישאר לכבות את האור?

 

מי ישאר בסוף? אבו חליל מאום אל פאחם ואליעזר מבני ברק או בית"ר עלית. יש לי חדשות טובות ורעות עבורך.

הרעות, מיום ליום אתה הופך כאן למיעוט. המספרים מדברים בעד עצמם. כאשר זוג חילוני ציוני, אוהב מדינת ישראל מביא לעולם בקושי 3 ילדים אזי אבו חליל ואליעזר מביאים לעולם לפחות 6 ילדים ומעלה. אם הקצב ימשך כך בשנת 2040 אתה הפכת למיעוט. ואז כאשר אותם אלה שמאמינים "בתהילים נגד טילים" במקום "האיש שבטנק ינצח" אז ברור לך כמה זמן המדינה הזאת תחזיק. מדינת ישראל נגועה בסוציאליזם חזירי שמתפשט מיום יום והורס כל חלקה טובה בה. זה רק עניין של זמן עד שישראל תקרוס.

הטובות, זה לא יקרה ביימי חייך. אולי בימיי הילדים שלך.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 788
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קשה להתייחס למה שאתה אומר כי אתה לא מספר מה עשית בחו״ל. על בנצי אפשר לחלוק מתוך מה שהוא אומר, אבל איתך אפשר לדבר... על מה בדיוק? אולי היית בכלל קוטף בננות בזימבבואה?

 

חוץ מזה, גם אם אין לך הטבות תושב חוזר, יותר קל לצבור בחו״ל הון נאה שיאפשר לך לחיות כאן בסבבה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

מה אני בתור ילד בן 18 כיום אמור לעשות כדי להיות מסוגל לחיות ברמת חיים טובה (טובה= 205GTI בחניה ועוד אחת כדי להגיע למוסך, דירה [ממש לא במרכז, אם הייתי יכול לעבור היום דירה הייתי עובר לאיזה קיבוץ] אפשרות לצאת פעם בחודש- חודש וחצי לאכול באיזה מסעדה ושישאר עוד קצת בצד)[אם קפצתי מעל הפופיק תחזירו אותי לקרקע]

לגבי מקצוע, באמת אין לי מושג מה אני רוצה ללמוד, אבל יש כמה אלפים (אני חושב שיש איזה 15-20 אש"ח שסבא וסבתא שמו לי בצד ללימודים), ושאני אשתחרר אני אמור לקבל כ20אש"ח מאמא (גם כן חיסכון).

מה לעשות עכשיו ? יש לי 6אש"ח, לשים בחיסכון ? אפשר לבזבז ?

מה אני עושה אחרי הצבא ? ללכת ללמוד משהו (מה ?, אני באמת לא יודע מה מעניין אותי), לקנות דירה ? למצוא עובדה ?

[עבודה ברור שאני מוצא הכוונה אם ללמוד ולעבוד במלצרות או להתברג לאיזה עבודה שאפשר להתקדם ממנה כמו שדריש עשה {אני כמעט בטוח שזה הוא}]

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
מדינת ישראל נגועה בסוציאליזם חזירי שמתפשט מיום יום והורס כל חלקה טובה בה.

 

הפוך גוטה, הפוך. מה שחסר במדינה הוא קצת סוציאליזם ועבודה מאורגנת. בתנאים כאלה היה הרבה פחות ניצול של עובדים רבים על ידי מעסיקים עשירים מעטים. העובדים המאורגנים היו גורמים לחלק מהצמיחנה לחלחל למטה. אבל מפמפמים לנו שסוציאליזם זה צפון קוריאה. רבותי, יש לח חדשות. סוציאליזם זה גרמניה. צפון קוריאה זה קומוניזם, ועוד בצורתו הגרועה ביותר. חוץ משם המדינה אין שופ קשר לסוציאליזם.

וד"א - שיהיה ברור - כאשר אני כותב "סוציאליזם" אני מדבר על סוציאל דמוקרטיה בסגנון המערב אירופי, לא על רודנויות חשוכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה טועה. סוציאליזם זה ישראל והשאריות ממפא״י. גרמניה היא מדינת רווחה לא מדינה סוציאליסטית - וזה כל העניין.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מה אני בתור ילד בן 18 כיום אמור לעשות כדי להיות מסוגל לחיות ברמת חיים טובה (טובה= 205GTI בחניה ועוד אחת כדי להגיע למוסך, דירה [ממש לא במרכז, אם הייתי יכול לעבור היום דירה הייתי עובר לאיזה קיבוץ] אפשרות לצאת פעם בחודש- חודש וחצי לאכול באיזה מסעדה ושישאר עוד קצת בצד)[אם קפצתי מעל הפופיק תחזירו אותי לקרקע]

לגבי מקצוע, באמת אין לי מושג מה אני רוצה ללמוד, אבל יש כמה אלפים (אני חושב שיש איזה 15-20 אש"ח שסבא וסבתא שמו לי בצד ללימודים), ושאני אשתחרר אני אמור לקבל כ20אש"ח מאמא (גם כן חיסכון).

מה לעשות עכשיו ? יש לי 6אש"ח, לשים בחיסכון ? אפשר לבזבז ?

מה אני עושה אחרי הצבא ? ללכת ללמוד משהו (מה ?, אני באמת לא יודע מה מעניין אותי), לקנות דירה ? למצוא עובדה ?

[עבודה ברור שאני מוצא הכוונה אם ללמוד ולעבוד במלצרות או להתברג לאיזה עבודה שאפשר להתקדם ממנה כמו שדריש עשה {אני כמעט בטוח שזה הוא}]

 

תירגע בחורצ'יק מה נלחצת,קודם כל יש לך 4 שנים עד שתגיע לנקודה הזאת, הכסף שיועד ללימודים אתה לא נוגע בו ה 6K הייתי משאיר להתפנק סה"כ הכסף מהצבא לא מספיק אפילו למסטיקים,

אתה תצתרך יותר אלא אם תהיה איזה מסתערב שיוצא הביתה פעם בחודש, מהצבא יש לך מענק שגם הוא כנראה יילך ללימודים.

מקווה שתיסגר על עצמך בשירות לגבי הכיוון שלך (אני לא הצלחתי), אחרי השירות תהיה יותר חכם עכשיו פשוט מוקדם מדיי לקפוץ.

פורסם

האמת שקצת נלחצתי, אני כבר הולך לחפש משרות בדרום אפריקה :lol:

אבל ברצינות, זה די מדאיג מה שהולך פה, אני רואה כמה עולה לחיות (גובבתי על זה פעם) זה יקר לאללה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
אתה טועה. סוציאליזם זה ישראל והשאריות ממפא״י. גרמניה היא מדינת רווחה לא מדינה סוציאליסטית - וזה כל העניין.

 

 

יש לך רעיון למה עובדת סוציאלית עובדת במשרד הרווחה? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה טועה. סוציאליזם זה ישראל והשאריות ממפא״י. גרמניה היא מדינת רווחה לא מדינה סוציאליסטית - וזה כל העניין.

 

כבר לא נותרו שאריות ממפא"י. רק אצל מי שעדיין ניזון מהדמגוגיה של בגין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה אני בתור ילד בן 18 כיום אמור לעשות כדי להיות מסוגל לחיות ברמת חיים טובה (טובה= 205GTI בחניה ועוד אחת כדי להגיע למוסך, דירה [ממש לא במרכז, אם הייתי יכול לעבור היום דירה הייתי עובר לאיזה קיבוץ] אפשרות לצאת פעם בחודש- חודש וחצי לאכול באיזה מסעדה ושישאר עוד קצת בצד)[אם קפצתי מעל הפופיק תחזירו אותי לקרקע]

לגבי מקצוע, באמת אין לי מושג מה אני רוצה ללמוד, אבל יש כמה אלפים (אני חושב שיש איזה 15-20 אש"ח שסבא וסבתא שמו לי בצד ללימודים), ושאני אשתחרר אני אמור לקבל כ20אש"ח מאמא (גם כן חיסכון).

מה לעשות עכשיו ? יש לי 6אש"ח, לשים בחיסכון ? אפשר לבזבז ?

מה אני עושה אחרי הצבא ? ללכת ללמוד משהו (מה ?, אני באמת לא יודע מה מעניין אותי), לקנות דירה ? למצוא עובדה ?

[עבודה ברור שאני מוצא הכוונה אם ללמוד ולעבוד במלצרות או להתברג לאיזה עבודה שאפשר להתקדם ממנה כמו שדריש עשה {אני כמעט בטוח שזה הוא}]

 

אתה מוזמן ללכת ללמוד באוניברסיטה בארה"ב, רק ששם השכר לימוד לא מסובסד ויעלה לך עשרות אלפי דולרים.

ושם בשביל לקבל מלגת לימודים תצטרך לעבור שבע מדורי גיהינום, שם אין מלגת פר"ח או כל מיני מלגות של חיילים משוחררים.

ללימודים שלך תשתמש בפקדון הצבאי, אני השתחררתי לפני 5 שנים בתור תומך לחימה וקיבלתי 22,000 שקלים וממה שהבנתי היום כבר מקבלים יותר (ועזוב את זה ששנה ראשונה בפריפריה היא חינם שגם לפריבילגיה הזאת לא זכיתי).

יש משהו כאן שאני מסכים עם סרברל קורטקס, תפסיקו להאמין לסיפורי בנצי שארה"ב זה גן עדן שבה אתה יכול לקנות וילה ופרארי, הוא לא טרח לציין שרוב האמריקאים קונים את הדברים האלה בהלוואות מנופחות ושגם שיפוצניקים בארץ עם ידיין טובות מרויחים יופי של כסף.

ועוד לא הגענו לבית החולים, בארץ אפילו אם אתה פליט סורי או דארפורי בלי כלום, ברגע שתגיע לישראל אתה תקבל טיפול בסיסי בחינם, בארה"ב...כל עוד אין לך כמה אלפי דולרים, אתה מוזמן לקפוץ לוטרינר השכונתי הקרוב כדי שאולי ייתן לך טיפול הוגן.

 

לגבי אירופה, מספיק לי לשמוע את גילויי האנטישמיות של מוסלמים שמתרבים שם וניאו-נאצים למיניהם כדי להבין שכאן אני יותר בטוח, וכמובן לא דיברנו על האיחוד האירופאי שתורם לעמותות שמאל רדיקלי ישראלי ומסמן מוצרי התנחלויות.

 

דרום אמריקה, אם תשאלו את פרנקוס הוא יספר לכם שמדובר בגן עדן (בלי להעליב אותך פרנקוס), רק שאף אחד לא טורח לספר שקהילות היהודיות של דרום אמריקה נחשבים לקהילות הכי עשירות בעולם, מה שאי אפשר להגיד שם על המקומיים.

 

בקיצור, אתם יכולים לקרוא לי הזוי, אדיוט, טיפש או לא יודע מה, אני לא מתכוון לעזוב את הארץ, נכון שקשה פה אבל צריך להתמודד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
יש לך רעיון למה עובדת סוציאלית עובדת במשרד הרווחה? :wink:

 

אה, אני מכיר את הבדיחה הזו! :D

 

כבר לא נותרו שאריות ממפא"י. רק אצל מי שעדיין ניזון מהדמגוגיה של בגין.

 

ב-א-מ-ת? ספר את זה למועצת הירקות ולחקלאים שמחוייבים להשמיד תוצרת/לא לקטוף כדי לשמור על מתח רווחים מסויים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לדברים האלה, אני קורא, בצדק או שלא, בולשביזם.

 

ההתערבות הגסה של המדינה הזאת (או כל גוף) בפרטיות של האזרח ובזכויותיו ובד"כ ע"י דריסה ברגל גסה, כאילו האזרח הוא בכלל נמלה, לפעמים מעבירה אותי על דעתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איציק האמת שאני לא רואה את עצמי יורד מהארץ (אבל לא פוסל את זה), אני כן מחפש הכוונה, מה אני עושה כדי לחיות כמו שצריך ?

לקנות קודם כל דירה\ ללמוד\ לעבוד

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

ב-א-מ-ת? ספר את זה למועצת הירקות ולחקלאים שמחוייבים להשמיד תוצרת/לא לקטוף כדי לשמור על מתח רווחים מסויים.

זה דווקא נושא עם הגיון כלכלי בבסיסו, למרות שהביצוע מוטה אינטרסים לעתים.

 

העניין הוא שעקומת הביקוש מתנהגת כך שהוזלה שקורית בעת שיש יבולים בשפע ומחירים נמוכים לא מתרגמת לקניה של כמות גדולה משמעותית של ירקות ופירות על ידי הציבור.

כתוצאה, שנת שפע היא בעצם גרועה לחקלאים, שכן הם מכניסים פחות כסף. היות וחקלאות היא עניין של טווח ארוך, שנים כאלו שמביאות חקלאים לפשיטת רגל יכולות להביא לעליית מחירים היסטרית בטווח הבינוני והארוך.

מחירי המינימום והשמדת התוצרת בעצם מגינים עליך מהשתוללויות מחירים.

 

לא סתם יש רגולציה של החקלאות באמצעים כאלו ואחרים כמעט בכל מדינת שפע, ובמדינות בהן זה לא קיים, בדרך כלל יש רעב או מחסור.

איציק האמת שאני לא רואה את עצמי יורד מהארץ (אבל לא פוסל את זה), אני כן מחפש הכוונה, מה אני עושה כדי לחיות כמו שצריך ?

לקנות קודם כל דירה\ ללמוד\ לעבוד

חכה, תגדל, תפתחנה לך העיניים. לפני הצבא לא רציתי לצאת מנהריה. עבר לי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...