Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

קניתי בתור רכב ראשון פורד פוקוס 2010 הרכב קיבלתי במצב תקין לחלוטין.

אבל הבעיה היא צריכת הדלק אני מסתכל על מה שהמחשב מראה לי ואני מופתע.

גם בזמן עמידה הרכב מראה שאוכל לי 1.0/100 1.2/100. ובמצב ניוטרל או פארקינג 0.9/100,0.8/100

האם זה תקין ? הרכב מזללת דלק רצינית בנסיעה זה נע בין 30.0/100 עד 10 ואפילו 11.0/100. לבכות מתחשק לי אם לומר תאמת.

 

הציעו לי להשקיע 6-7 אלף ולשים מערכת גז האם זה שווה ?

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

פורסם

יש לי הצעה, תפתח שרשור מרוכז עם כול השאלות על הרכב שלך, אתה פותח כול שניה אחד חדש.

 

בקשר לדלק, ככה לא מחשבים צריכת דלת, ממלאים מכל מלא, נוסעים עד שמגיעים לסוף המכל, ממלאים שוב עד הסוף, ומחלקים את כמות הקילומטרים שעברת חלקי הכמות ליטרים שנכנסה.

 

בכול מקרה, אם אני לא טועה זה הדגם 1600 עם הגיר האוטומטי הפשוט ולא הרובוטי, במידה וכן צריכת דלק של 1 ל9 או 10 זו לא מילה גסה. אלה דברים שבודקים לפני שרוכשים רכב.

פורסם

M.L תודה לך על העזרה ..

פתחתי שרשור נוסף כדי להקל בחיפוש גם לעצמי וגם לאחרים על שאלות ספציפיות.

מאחר ולא מצאתי התייחסות עדכנית לגבי מה שרציתי לדעת ברכב.

אגב .. מה בנוגע למערכת הגז ? שווה לי להשקיע ולהתקין ?

בעבר Mazda 3 Comfort 2008 :twisted: (תענוג מאבא)

היום Toyota Corola GLI 2009 :twisted: (תענוג מאבא)

כרגע Ford Focus Trand 2010 :evil: (רכב ראשון שלי)

×
×
  • תוכן חדש...