Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טוויטרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אחרי חיפושים רבים באינרטנט על מנת למצוא טוויטר זול ונחמד. לרכישה ניתקלתי בטוויטרים של סאונד סטרים מדגם twt5.

מישו התנסה עם טוויטרים של החברה הנל בכללי. יש המלצות אחרות עד 200 שקל חדש באייבי?

כל דבר יעזור כי כרגע יש לי סתם טויטרים של סט מעפן של פוואר בס. ובקרוב אני מקבל וופרים של סאונד סטרים סדרת הטרנטולה. הסדרה הגבוה שלהם

אז בנתיים אני מחפש טויטרים

תודה רבה לעוזרים

פורסם

טוויטרים עדיף לשמוע לפני שבוחרים שכו ישלהםהשפעה חזקה מאד על גוון הצליל המתקבל.

 

לאיזה ציוד הם הולכים להתחבר?

מה התקציב?

SCANSPEAK

פורסם

ואיך אתה תחתוך אותם ? אקטיבי או קרוס?

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
ואיך אתה תחתוך אותם ? אקטיבי או קרוס?

 

חותך אותם אקטיבי

רדיו דיסק cz702.

מגבר hifonix glx4.100

תקציב 250 שקל אייבי מעדיף :]

פורסם

הם עושים משלוחים לארץ, תנסה גם ב

http://madisoundspeakerstore.com

וכמובן באיביי, במידה ויש בעיה עם המשלוח לארץ תמיד אפשר להיעזר בשירותים כמו buy2usa.

 

יש המון אופציות באתרים האלו, מהמון חברות ככה שכדאי לנסות לקרוא קצת על האלמנטים שאתה בוחר בסוף.

 

היו לי זוג Tb והם טוויטרים טובים, בייחוד כשזה מגיע לסעיף המחיר, סרול עשה אז השוואה בין כמה טוויטרים, שווה לתת מבט.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=495738

 

בהצלחה ותעדכן.

SCANSPEAK

פורסם

Vifa DX25TG09-04 1" Fabric Dome Tweeteר

הזמנתי את הטוויטרים הנל.

ניראים טובים, תגובות טובות

מה אתם אומרים?

אשמח ם תגידו לי אם מישו מכיר את החברה הנל...

ותסבירו לי אם אני צריך לדעת משו על הדגם הזה צפציפית, או המבנה של הטווויטר תתודה :]

פורסם

ממה שיצא לי לשמוע את VIFA, הם עושים ציוד נהדר במחירים טובים, לרוב מדובר באלמנטים בעלי רגישות נמוכה והתנגדות גדולה שמיועדים דווקא לשימוש בייתי, אבל יש המון חו"ד טובות על שימושים ברכב.

 

הטוויטרים שהזמנת גדולים מאד, וידרשו צומת לב בהתקנה.

 

מאיפה הזמנת? כמה עלה המשלוח?

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...