Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ברשותי אופל קורסה שנת 2001, אוטומטית נפח מנוע 1400.

לאחרונה נדלקה נורה צהובה (ציור של אוטו עם מפתח שוודי) בלוח המחוונים.

החשמלאי חיבר את הרכב למחשב ויצא קוד תקלה:

p1483 - Engine coolant blower motor relay.

 

אציין שבמקביל במשך התקופה האחרונה הייתה לי נזילה מהרדיאטור בדיוק מאחורי המאוורר שלא שמתי לב אליה,

והלך לי כרגע רדיאטור חדש שהחלפתי לפני שנה בדיוק...

 

החשמלאי הבין שמדובר אולי בפיקוד של המאוורר אבל הוא בדק והמאוורר נכנס למהירות ראשונה ב 95 מעלות

ולמהירות גבוהה ב 105 מעלות (ניתקנו את הפקד של המהירות הנמוכה ואז ראינו שהוא נכנס גם לגבוהה)

מבחינתו האוורור עובד תקין.

 

מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה? אולי הממסרים בעייתיים?

הוא ניסה למחוק את התקלה בכל דרך אבל לא ניתן, כמו כן הרכב נוסע פיקס.

 

תודה מראש.

 

 

נ.ב: הרכב נסע מעולה מספר רב של שנים ובשנה האחרונה התנקזו כל התיקונים, הוחלפו: רצועת מנוע,רדיאטור(פעמיים),צינורות

בקו המים,סלילי הצתה,סטארטר,משאבת שמן והחלפה יזומה של רצועת טיימינג כדרך אגב... כעת הכל תקין לכאורה.

×
×
  • תוכן חדש...