Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי אישית קשה לדמיין שבסניף השכרת רכב, איכותי ככל שיהיה, יעמדו 15 חביות שמן מסוגים שונים ולידם מאות גלונים של 15 מותגי רכב שונים בכדי למלא לכל אחד מהם את הנוזל המתאים לו. הלוואי וכל הסניפים של כל החברות רק ימסרו כל רכב עם שמן מים מלא, מים לוישרים ואוויר בגלגלים. זה כבר יהיה אדיר. אם הגעת לגן עדן לרכב שכור אז גם הרכב יהיה נקי, לא מריח כמו מאפרה ולא יהיה מכוסה בשכבת אבק וג'יפה שמרוחה בספרי שומני ומבחיל - כולל השטיחים.

 

לציין לטובה את אלדן שמאז שעברתי אליהם באפריל - שרות דה-לוקס, סניף צריפין. שומר נפשו ירחק מנבחרת הולנד שאפילו לא יכולה לעצור כראוי אחרי מתפרצת (סמיילי).

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ליסינג מנהג יחיד זה במקרים רבים כמו לקנות רכב מלקוח פרטי. למשל ברכב העבודה שלי אני אחרי כל טיפול מוודא שהם שמו פילטר מקורי, החליפו שמן (לפי צבע), מוודא שמפלסים וסוג כל הנוזלים תקין ולא קורע את הרכב, שומר, לא לוחץ עד שמנוע מתחמם וכד'. ברכב השכרה נהגו אלפי אנשים ולך תדע איך כל אחד מהם נהג, כל אחד כיוון מושבים, פתחי מיזוג וכד'. רכב השכרה בלוי יותר מרכב ליסינג של נהג יחיד.

 

יש גם ליסינגאים חזירים שקורעים לרכב שלהם את הצורה. לכן אם יש אפשרות לקנות רכב ממישהו שאתם מכירים וסומכים - זה הכי טוב.

כמישהו שחי את התחום הזה יומיום בתור הלקוח, אני יכול להגיד לך שכל קשר בין הדברים שכתבת למציאות הינו מקרי בהחלט.

גם אם מדובר בהחכר לנהג יחיד ששומר על הרכב ומתייחס אליו כאל שלו, בסופו של דבר מי שמחליט על שגרת הטיפולים שהרכב יעבור ועל החומרים שייעשה בהם שימוש במסגרת אותם הטיפולים היא חברת הליסינג ולא הנהג.

כמה דוגמאות אישיות שלי מאלבר:

  1. כשהרכב היה חדש היתה לו דליפה של נוזל קירור ממצנן שמן המנוע. הוזמן חלק חדש במסגרת האחריות, ועד שהוא הגיע המוסך הוסיף למיכל נוזל הקירור מים רגילים. כששאלתי את מנהל העבודה מדוע לא הוסיפו לו נוזל קירור, הוא ענה לי שאלבר לעולם לא היו משלמים לו על זה ולכן מעשית פשוט אין לו ברירה.
  2. כשהגיעה העת להחליף צמיגים, ניהלתי מלחמת חורמה כדי לקבל צמיג כלשהו שאינו מתוצרת סינית. מיותר לציין שכיום הרכב מתהדר במיטב התוצרת של GOODRIDE ו-EVER GREEN :evil:
  3. מזה כחודש שדיווחתי לאלבר על כך שהמגב האחורי דורש החלפה. זה לא שאין להשיג מגב כזה במוסך המורשה של סמל"ת שבו הרכב מטופל, אלא שזה יקר, וכידוע אין דבר ששנוא יותר על חברות ציי הרכב מאשר לדחוף את היד לכיס ולהוציא כסף, ואם יש תחליפי אז מה טוב. הבעיה היא שבעוד שלמגבים הקדמיים יש חלק תחליפי, המגב האחורי חייב להיות מקורי, אז נכון לעכשיו אני ממשיך לנסוע עם מגב שמורח במקום לנגב.

לזכות אלבר ייאמר שהטיפולים מתבצעים במוסך מורשה יבואן ועם חלפים מקוריים בלבד (בלמים, מסננים, מצתים וכו'), אבל אל תשלה את עצמך שהכל ורוד כמו שאתה חושב - המצב בפועל הרבה פחות אופטימי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שאני אחליף?! שאלבר יחליפו. בין היתר בשביל דברים כאלה הם מקבלים מידי חודש לא מעט כסף מהמעסיק שלי.

הם צריכים להתבייש אם אני נכנסתי כבר לשני סניפים שלהם (כפ"ס ונתב"ג) כדי לבקש להחליף מגב ועדיין נותרתי עם המגב השחוק. זאת רמת השירות שאליה הם שואפים?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
כמישהו שחי את התחום הזה יומיום בתור הלקוח, אני יכול להגיד לך שכל קשר בין הדברים שכתבת למציאות הינו מקרי בהחלט.

רכב חדש וכבר נזילות? ברור שהחומרים בטיפול לא הכי טובים, אבל לא יקרה שום דבר רע אם תסע שבוע על מים עד שיחליפו את הרדיאטור. אני מכיר לקוח עם רכב פרטי ששמו לו מים במערכת קירור כדי לנקות במשך מספר שבועות את המערכת.

זה לא שהרכב יסע שנים על מים. כאשר יחליפו רדיאטור במסגרת האחריות ישימו לך נוזל קירור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בשנה האחרונה שכרתי לא מעט רכבים משלושת חברות ההשכרה הגדולות בישראל - אוויס, אלדן וגם שלמה סיקסט. לא ציינת לאיזו אחת מהן (אם בכלל) אתה מתכוון אבל ההתרשמות שלך לא מפתיעה אותי בכלל. בשתיים מתוך שלושת החברות שציינתי זה בהחלט אפשרי מניסיוני האישי.

 

על רמת הרכבים של שלמה סיקסט לא ארחיב כי אז באמת עלולה להיות נגדי תביעה על הוצאת דיבה. אסכם בקצרה ואומר ששכרתי מהם רכב פעמיים וחדלתי מלעשות זאת למרות שלרוב הם הכי זולים.

 

אוויס הם די באמצע מבחינת רמת האחזקה. לא פעם נתקלתי אצלהם בתופעות דומות לאלו שאתה מתאר, כולל רכבים שמצבם המכאני לא היה מלהיב במיוחד (וכן, אני מספיק זמן בתחום כדי לזהות פיאט פנדה עם תושבת מנוע או גיר גמורה).

 

אצל אלדן, לעומת זאת, נדיר מאוד למצוא כאלו מקרים. רכבי ההשכרה שלהם מתוקתקים ברמה גבוהה, לא רק קוסמטית אלא לרוב גם מכאנית.

 

בשורה התחתונה, זה מאוד תלוי בחברת ההשכרה וברמה של מנהל סניף ההשכרה הספציפי. יש הבדלים מאוד גדולים בין סניפים שונים של אותה הרשת, לא רק ברמת השירות אלא גם ברמת הרכבים. אני תמיד משתדל לאסוף רכבים מ"סניפי תיירים", כאלו שנמצאים באזורי המלונות ליד הים. איכשהו שם היאוש נעשה הרבה יותר נוח.

 

מסכים לגמרי,

יש לי פחות נסיון עם שלמה סיקסט, והרבה יותר עם אוויס ואלדן.

בוא ונאמר שהחל מיום ראשון אני שוכר רכב לתקופה של חודש, והוא יהיה של... אלדן.

 

גם מנסיון בליסינג גם רמת השירות וגם הטיפול ברכבים של אלדן היתה באופן בולט טוב יותר מאשר של המתחרות.

 

אוהד.

פורסם

מצד אחד זה מעצבן ובאמת מעיד על חובבנות,אבל לדעתי אין מה לפחד בלקנות רכב מליסינג או השכרה.

 

ברכב חדש לא אמורה להיות נזילה של נוזל קירור או אכילת שמן מאסיבית שתדרוש ההשלמה כזאת. ובזמן טיפול אני מאמין שמוסכי הרשתות אכן עובדים לפי הוראות יצרן(אשמח אם מישהו יפרט בעניין הזה)

 

ככה גם צמיגים סיניים,וישרים יבשים וכו', אלה לא דברים שיסיקו לקונה העתידי של הרכב

פורסם
רכב חדש וכבר נזילות? ברור שהחומרים בטיפול לא הכי טובים, אבל לא יקרה שום דבר רע אם תסע שבוע על מים עד שיחליפו את הרדיאטור. אני מכיר לקוח עם רכב פרטי ששמו לו מים במערכת קירור כדי לנקות במשך מספר שבועות את המערכת.

זה לא שהרכב יסע שנים על מים. כאשר יחליפו רדיאטור במסגרת האחריות ישימו לך נוזל קירור.

הנזילה היתה עקב כשל במצנן שמן המנוע, שהוחלף במסגרת האחריות. קורה, בדיוק בשביל זה ניתנת האחריות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שמעת על החוק שמדבר על הוצאת דיבה ? ועל זה שהעונשים החדשים של חוק זה עוברים את המליון שקל ?

מי רוצה להסתבך עם שטויות כאלה ?

 

אתה אולי שמעת, אבל אתה ממש לא מבין מה המשמעות שלו (לא עובר את המיליון ואין "עונשים").

לכתוב מה שקרה לך זו לא הוצאת דיבה, ואף אחד לא יתבע אותך על הדברים שתכתוב כאן.

 

לא צריך להתחיל לפחד מתביעות דימיוניות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בתור אחד שנסע רבות ברכבי השכרה (הרבה שלמה סיקסט ועכשיו אלדן) בשלמה סיקסט קיבלתי בזמנו קורולה עם 6 ק"מ שהייתה צמודה אלי תקופה ארוכה. הייתי יוזם קריאה לטיפול ומכניס עצמאית את הרכב למוסך הסדר מסוים. מוסכים כאלו אינם מחויבים לשום דבר שיש בספר הרכב המקורי. לא לשמנים מסוימים ולא לחלפים מקוריים והתוצאה היא מה שפותח האשכול תיאר. המצב ככה בכל החברות אגב.

חבר,אתה חופר

פורסם
שאני אחליף?! שאלבר יחליפו. בין היתר בשביל דברים כאלה הם מקבלים מידי חודש לא מעט כסף מהמעסיק שלי.

הם צריכים להתבייש אם אני נכנסתי כבר לשני סניפים שלהם (כפ"ס ונתב"ג) כדי לבקש להחליף מגב ועדיין נותרתי עם המגב השחוק. זאת רמת השירות שאליה הם שואפים?

 

משום מה באף סניף של אלדן אין מגבים גדולים יותר מ 28"

וחלילה וחס שהם יהיו אירופלקס.

ומה עושים אם ברכב שלי המגבים הם 30 ואי אפשר להרכיב את הדגם הישן?[

מאלתרים.

וכך קרה שנסעתי ביום גשום וחיישן הגשם התחרפן לגמרי כי המגבים לא ניקו אותו. (וזה בלי קשר לזה שהמגב עף פעמיים כי המתאם הסיני בשקל וחצי של המגבים לא התאים במלואו לחיבור שאצלי)

 

אני התייאשתי מזמן ופשוט רכשתי זוג מגבים ב 150 שקל על חשבוני ושלחתי את הקבלה לאלדן. תתפלאו אבל הכסף חזר.

פורסם

 

ברכב חדש לא אמורה להיות נזילה של נוזל קירור או אכילת שמן מאסיבית שתדרוש ההשלמה כזאת. ובזמן טיפול אני מאמין שמוסכי הרשתות אכן עובדים לפי הוראות יצרן(אשמח אם מישהו יפרט בעניין הזה)

 

זה מעניין מה שאתה אומר.

כאשתי נסעה בליסינג של פריים ליס הרכב נכנס למוסך מורשה של לובינסקי במהלך האחריות כמה וכמה פעמים. 3 פעמים על נורת check engine ו 3 פעמים על חוסר שמן. (בחלק מהפעמים זה היה גם וגם). מדובר על מנוע 1.6 עם 120 כ"ס שפותח עם BMW ולטענת המוסך המנורה דולקת כי הממיר התפגר, וזו תופעה ידועה במנועים מהסוג הזה. לגבי החוסר שמן, לא עניין אותו בכלל למה זה קרה, ואיך יכול להיות שרכב בלי טורבו , לא נוזל משום מקום ובכל זאת חסרים 3 ליטר שמן שנה אחרי הטיפול הקודם, אז הוא פשוט השלים חוסרים עד לפעם הבאה.

מדובר ברכב חדש מהניילון, וליבי עם אותו אחד שקנה אותו מהליסינג, למרות שכל הטיפולים בוצעו במורשה , ולמרות שהחליפו רק חלקים מקוריים ורק נוזלים יעודיים ולמרות שהרכב ננהג ע"י אישה ולא עבר התעללות מכל סוג שהיא.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לי אישית קשה לדמיין שבסניף השכרת רכב, איכותי ככל שיהיה, יעמדו 15 חביות שמן מסוגים שונים ולידם מאות גלונים של 15 מותגי רכב שונים בכדי למלא לכל אחד מהם את הנוזל המתאים לו. הלוואי וכל הסניפים של כל החברות רק ימסרו כל רכב עם שמן מים מלא, מים לוישרים ואוויר בגלגלים. זה כבר יהיה אדיר. אם הגעת לגן עדן לרכב שכור אז גם הרכב יהיה נקי, לא מריח כמו מאפרה ולא יהיה מכוסה בשכבת אבק וג'יפה שמרוחה בספרי שומני ומבחיל - כולל השטיחים.

 

מבחינת איך שזה נראה ללקוח, זה מאוד דומה לנהג מונית שעובר ברמזור אדום, ואז מגיע לשופט ומבקש שיתחשבו בו בגלל שהפרנסה שלו בכביש.

 

תגידו לי, צריך להודיע במפורש לאנשים לא לחרבן איפה שהם אוכלים?!

צריך להגיד במפורש שעסק שמתקיים על רכבים צריך לטפל ברכבים?!

 

זה הזוי בעיניי מעבר לכל פרופורציה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חודש לאחר שכתבתי על המגב, נדלקה לי נורת התראה על רפידות שחוקות. התקשרתי לסניף אלבר כדי לבקש שיוציאו למוסך הזמנת עבודה, ועל הדרך ציינתי גם את עניין המגב השחוק.

לשמחתי, הנציג בסניף הכניס לטופס הזמנת העבודה את התלונה שלי, וכך כשהגעתי למוסך מעבר לרפידות מקוריות של פיאט ודיסקים של ברמבו קיבלתי גם מגב אחורי חדש.

 

בא לציון גואל!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מצער שאף אחת מהתובנות שלך לא כללו יחס אדיב והתייחסות רצינית להערות לקוח.

לא הכל בשליטתם. לא הכל מרצונם וומרצם לשפר.

אבל הם היו יכולים לנפנף אותך. והם לא עשו את זה.

הם אפילו היו הוגנים וגלויים כשאמרו שיש להם שמן מסוג אחד.

 

שירות חשוב, הרבה יותר לפעמים, מסוג המים שיש לך ברדיאטור.


×
×
  • תוכן חדש...