Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום המצלמה הייתה מחוברת אצלי לשקע מצית,

דבר דיי מציק, חשבתי על לחתוך לה את הכבל ולהאריך אותו,

ולחבר מינוס קבוע ופלוס אחרי סוויץ' (עם פיוז).

השאלה אם אני חושף את הכבל, אין מצב שיהיו שם כמה גידים ואז העיניין יסתבך,

יש 2 גידים אחד מינוס אחד פלוס וזהו?

 

פורסם

לדעתי TRONCH טועה ויש סכנה שתשרוף את המצלמה.

רוב המצלמות לא מתאימות לעבודה עם 12V. בדרך כלל בתוך תקע המצת של המצלמות יש שנאי שממיר מ 12V ל 5V.

מה שאתה צריך זה שקע (נקבה) כזה:

http://www.ebay.com/itm/Black-12V-5A-Female-Car-Cigar-Cigarette-Lighter-Socket-Plug-Connector-Adapter-/291010014349?pt=US_Adapters&hash=item43c18c6c8d

אותו אתה מחבר לפלוס אחרי סוויץ' ולמינוס ובתוך השקע הזה אתה מכניס את תקע המצלמה.

פורסם

תוכל לראות בחתימה שלי התקנה שעשיתי אצלי ברכב. אל תחבר ישירות למצבר או לכבל שמוציא 12V, זה יטגן לך את המצלמה. אתה צריך משהו באמצע שממיר לך את הזרם מהמצבר לזרם שהמצלמה צריכה.

 

פורסם

רוב המצלמות מתחברות לשקע מצת ולא לחיווט ברכב כי הן עובדות ב5V ולא ב12V.

ככה שאם תחבר את המצלמה בלי ממיר מתח אתה תשרוף אותה.

השקע מצת שמגיע עם המצלמה הוא בעצם הממיר מתח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לדעתי TRONCH טועה ויש סכנה שתשרוף את המצלמה.

רוב המצלמות לא מתאימות לעבודה עם 12V. בדרך כלל בתוך תקע המצת של המצלמות יש שנאי שממיר מ 12V ל 5V.

מה שאתה צריך זה שקע (נקבה) כזה:

http://www.ebay.com/itm/Black-12V-5A-Female-Car-Cigar-Cigarette-Lighter-Socket-Plug-Connector-Adapter-/291010014349?pt=US_Adapters&hash=item43c18c6c8d

אותו אתה מחבר לפלוס אחרי סוויץ' ולמינוס ובתוך השקע הזה אתה מכניס את תקע המצלמה.

שים לב למה שפות"ש כתב

חשבתי על לחתוך לה את הכבל ולהאריך אותו,

ולחבר מינוס קבוע ופלוס אחרי סוויץ' (עם פיוז).

ועל זה בדיוק עניתי לו, הוא משתמש באותו חיבור למצת ובאותו פלג שמתחבר למצלמה, רק מאריך את החוט באמצע עם עוד חתיכת חוט.

פורסם
לדעתי TRONCH טועה ויש סכנה שתשרוף את המצלמה.

רוב המצלמות לא מתאימות לעבודה עם 12V. בדרך כלל בתוך תקע המצת של המצלמות יש שנאי שממיר מ 12V ל 5V.

מה שאתה צריך זה שקע (נקבה) כזה:

http://www.ebay.com/itm/Black-12V-5A-Female-Car-Cigar-Cigarette-Lighter-Socket-Plug-Connector-Adapter-/291010014349?pt=US_Adapters&hash=item43c18c6c8d

אותו אתה מחבר לפלוס אחרי סוויץ' ולמינוס ובתוך השקע הזה אתה מכניס את תקע המצלמה.

שים לב למה שפות"ש כתב

חשבתי על לחתוך לה את הכבל ולהאריך אותו,

ולחבר מינוס קבוע ופלוס אחרי סוויץ' (עם פיוז).

ועל זה בדיוק עניתי לו, הוא משתמש באותו חיבור למצת ובאותו פלג שמתחבר למצלמה, רק מאריך את החוט באמצע עם עוד חתיכת חוט.

 

נ.ב

ייתכן שהניסוח של השאלה מטעה, כוונת המשורר לא הייתה להאריך את החוט. כן במקרה כזה כמובן שיש להשתמש במאריך של כבל מצית

או אם רוצים חיבור ישיר והמצלמה היא של 5 וולט לחבר את הכבל למשהו כזה http://www.ebay.com/itm/Waterproof-DC-DC-Converter-12V-Step-down-to-5V-3A-15W-Power-Supply-Module-/221117981188?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item337ba8a204 שמוריד את המתח ל5 וולט

פורסם
שלוף את שקע המצית שלך ותתחבר אליו מאחור עם חיווט חשוף.

על אחריותך המקצועיות בעניין....

 

 

חיווט חשוף אף פעם לא ובטח שלא אצלי ברכב.

בקשר לאחריות המקצועית, זאת הסיבה שפתחתי פה שרשור ולא ישר עשיתי,

עבודה טכנית זה הבעיה הכי קטנה שלי,

בעיניין המתח העדפתי להתייעץ.

 

יש אפשרות למצוא את הממיר הזה בארץ? (חנויות אלקטרוניקה וכו')

 

פורסם
שים לב למה שפות"ש כתב

 

ועל זה בדיוק עניתי לו, הוא משתמש באותו חיבור למצת ובאותו פלג שמתחבר למצלמה, רק מאריך את החוט באמצע עם עוד חתיכת חוט.

 

צודק, סליחה.

פורסם

הצעה פשוטה וזולה יחסית- קנה מפצל מתח של מצית, תחתוך לו את החוט שמתחבר למצית חבר את החוט הזה ל+ אחרי סוויץ ו- קבוע. תעביר את החוט חשמל של המצלמה דרך הקורה עד לאזור הבית פיוזים\ אזור עם החשמל הרצוי. חבר את המפצל לתקע של המצלמה ,קבע הכול וסיימת.

 

תמונה להמחשה - http://www.couponchik.co.il/sites/couponchik/_media/deals/0/766_dl_photo_6713d.jpg

×
×
  • תוכן חדש...