Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות נורות H1 לרכב של פיליפס.

רציתי לשאול אילו דגמים אני יכול לבדוק ?

חלק חוקיים בארץ ? חלק לא ?

 

אני רוצה אור חזק ובהיר אבל דגם שחוקי בלבד.

העבודה אותה אתה עושה בזמן שאתה דוחה את העבודה שאתה אמור לעשות- היא העבודה בה אתה צריך לעבוד על סוף חייך.

פורסם

H1 רגיל אוסרם או פיליפס נותן אור מצויין ומחזיק הרבה. אני אוהב מאוד את הנורות של פיליפס תחת הסידרה premium בקופסאות צהובות (מייצור אירופאי בלבד) שגם הן נחשבות לסטנדרטיות.

 

רוצה אור קצת יותר לבן ואלומה יותר ארוכה, תזמין את אלו OSRAM NIGHT BREAKER PLUS UNLIMITED H1 DUO HARD BOX

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-OSRAM-NIGHT-BREAKER-PLUS-UNLIMITED-110-H1-H3-H4-H7-H11-HB3-HB4-BIRNEN-/301005730033?pt=Autopflege_Wartung&var=&hash=item461556f0f1

 

הן חוקיות לחלוטין אבל מצופות קצת בצבע כחול והיה השבוע מישהו בפורום שכתב שבטסט נפל על בוחן שלא הסכים להן.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

מעדיף נורות של פיליפס ולא של OSRAM.

 

האופציות שלי הן:

PHILIPS VISION PLUS

http://www.ebay.com/itm/JAGUAR-X-Type-01-H1-FOGLIGHT-BULBS-PHILIPS-VISION-PLUS-/310660679288?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4854d1c678

 

PHILIPS Blue Vision ultra

http://www.ebay.com/itm/230954091799?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

Philips Crystal Vision

http://www.ebay.com/itm/380618890991?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

איזה אופציה הכי טובה ?

כולן חוקיות בארץ או שלא ?

שוב, רוצה אור חזק בהיר ואיכותי. חובה שיהיה חוקי בארץ.

העבודה אותה אתה עושה בזמן שאתה דוחה את העבודה שאתה אמור לעשות- היא העבודה בה אתה צריך לעבוד על סוף חייך.

פורסם

הבלו ויזיון, קצת חלשות על הכביש.

אתה מחפש גוון לבן?

אופציה לאור בהיר וחזק מאוד זה הExtreme vision של פיליפס, לא לבן אבל יותר בהיר מהצהוב הסטנדרטי ומאיר מצויין !

 

http://www.ebay.com/itm/PHILIPS-X-TREME-EXTREME-VISION-H1-NEW-HEADLIGHT-BULBS-/380603346939?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item589dba2ffb

 

(בארץ זוג H4 עלה לי 150 ש"ח)

חוקיות לחלוטין.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...