Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש דרישה במחלקה שלנו (אני והבוס 8) ) למצלמת סטילס,

העניקו לי 3 אלף ש"ח לצאת להתפרע בעיר (ולחזור עם מצלמה ביד).

אני מחפש מצלמת סטילס של חברת canon.

דרישות:

 

*מסך מתכוונן--מאוד חשוב!

*לפחות 12 מגה פיקסל.

*פוקוס טוב

*זום לא צריך להיות יותר מדיי רחוק אבל משהו סביר וחשוב זול באיכות גבוה.

 

יש למישהו המלצה?

החנות לא משנה לנו כי אנחנו מזמינים את זה דרך חנות עובדת באופן קבע עם החברה.

למי שמכיר:

יוגנד-

http://www.j-sale.co.il/default.aspx

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

עדיף קומפקטית,אם אין ברירה אז רפלקס.

השימושים לצילום רכיבים וחלקים במכונות שונות.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

אם זה לשימוש מסחרי, קחו צלם מקצועי. המצלמה זו הבעיה האחרונה במקרים כאלו.

 

נ.ב. אתה יכול לתת דוגמא לצילום מהסוג שאתה מחפש?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא מדובר על צילום חד פעמי, אלא צילומים באופן שבועי- כך שזה לא אפשרי להביא צלם.

ומתנצל לא יכול להעלות תמונה לדוגמא עקב תחרות בין חברות וסיווג חברה.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

אני מחפש מצלמת סטילס של חברת canon.

דרישות:

 

*מסך מתכוונן--מאוד חשוב!

*לפחות 12 מגה פיקסל.

*פוקוס טוב

*זום לא צריך להיות יותר מדיי רחוק אבל משהו סביר וחשוב זול באיכות גבוה.

-

http://www.j-sale.co.il/default.aspx

 

אתה מתאר את ה SX50 של canon

אלה בדיוק הנתונים שלה, היתה לי אחת כזו כמצלמת טיולים, עשתה אחלה עבודה ואני בטוח שמי שקנה אותה מהסיני שגנב לי אותה בשנחאי מאד מבסוט מהקנייה שלו...:twisted:

יכול להיות שיש כבר דגם חדש יותר בסדרה - לא בטוח

מצלמה מעולה, קלה לתפעול כמו מצלמה קומפקטית

http://www.usa.canon.com/cusa/consumer/products/cameras/digital_cameras/powershot_sx50_hs

אני משער שישארו לך ביד כמה זוזים פנויים בשביל תיק או חצובה בסיסית

פורסם

SX50 לגמרי לא מתאימה.

גדולה עם זום מיותר ואיכות תמונה פחותה מאשר Canon S110, שעולה אלפייה.

 

הבעיה של צילומים אלו איננה המצלמה, אלא הבנה בצילום ובעיקר בעיבוד תמונה.

מה שכן צריך זו חצובה.

 

יוסי, תביא תמונה של מכונה אחרת, אבל בסגנון שאתה מחפש.וגם, השימוש הוא להדפסה? אם כן, באיזה גודל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
SX50 לגמרי לא מתאימה.

גדולה עם זום מיותר ואיכות תמונה פחותה מאשר Canon S110, שעולה אלפייה.

 

הבעיה של צילומים אלו איננה המצלמה, אלא הבנה בצילום ובעיקר בעיבוד תמונה.

מה שכן צריך זו חצובה.

 

יוסי, תביא תמונה של מכונה אחרת, אבל בסגנון שאתה מחפש.וגם, השימוש הוא להדפסה? אם כן, באיזה גודל?

 

רק של S110 אין מסך מתכוונן...

 

מסך מתכוונן זה ממש לא חיוני כשאתה מצלם בתנאים סטריליים.

 

אתה נעול על קנון?

אם לא יש את הסוני (A57) שמתיאמה לך בול

 

overkill רצחני.

 

בכלל, לצילומים של ציוד, כשאתה רוצה את הכל בפוקוס, עדיפה P&S, בגלל עומק השדה הגדול יותר + יכולות מאקרו טובות למחיר.

אם המטרה היא צילום להצגה על מסך בלבד, בוודאי ובוודאי.

פורסם

הבעיה היא לא באם יודע לצלם או עיבוד התמונה.

המצלמה הפרטית שלי היא SRL ואני מצלם איתה מעולה.

העניין שאני לא מכיר מצלמה שהיא מסך מתכוונן ומה שביקשתי, שתהיי במחיר נורמלי והיא לא גדולה מדיי כמו SLR

השימוש הוא הצגה במערכת מסויימת לאחר עיבוד התמונה.

אפשר גם nikon.

 

תמונה לדוגמא:

 

applied-materials-centura5200-wxz.jpg

 

 

ותמונות של חלקים בודדים

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם

בכלל, לצילומים של ציוד, כשאתה רוצה את הכל בפוקוס, עדיפה P&S, בגלל עומק השדה הגדול יותר + יכולות מאקרו טובות למחיר.

אם המטרה היא צילום להצגה על מסך בלבד, בוודאי ובוודאי.

 

ממש לא אוברקיל.

אצלנו במשרד משתמשים בה בדיוק לצרכים דומים.

אין מה לעשות, חיישן גדול ועדשה איכותית נדרשים לצרכים האלו.

מה גם שבתנאי INDOR ללא פלאש, האיכות במצלמות ה PS תהיה גרועה.

וזאת לא SLR

פורסם

^אתה לא יודע מה הצרכים, איך אתה יודע מה נדרש?

 

indoor בתאורת פלורוסנט, עם חצובה, צילום עצמים נייחים, להצגה על מסך - לא צריך DSLR (או SLT, אותו הדבר). יכול להיות שעם מנורת שולחן הוא פותר את בעיית התאורה, אם יש בכלל.

ויש לו את יתרון עומק השדה.

אם הצרכים הם להדפסה איכותית, אז צריך מצלמה טובה יותר (וצלם שיודע באמת מה הוא עושה).

 

יוסי, בשביל מה אתה חייב מסך מתכוונן?

 

בשביל לצלם תמונה ברמת איכות/מקצועית כמו שהבאת, P&S, עם עדשה רחבה, על חצובה, מסדרת את העניין (רק צריך שה-WB לא יהיה שגוי, כמו בדוגמא...או לצלם ב-RAW ולתקן בדיעבד).

 

חלקים בודדים, רצוי לארגן בריסטול אפור בהיר ליצירת רקע אחיד. אם צריך, להוסיף תאורה.

 

אם אתה ממש חייב איכות טובה יותר של חיישן, Canon G1X. חיישן של DSLR בגוף קטן וגם מסך מתכוונן. גם לא יגידו לך שקנית צעצוע...

 

אל תסתבך עם DSLR ועדשות ואממה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...