Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני נתקל בתופעה די מוזרה לאחרונה.

כשקניתי את האוטו לפני 3 חודשים המוסכניק אמר לי שהפקק של המיכל עיבוי לא תקין והחליף אותו.

ואז לאחר כ שבועיים הייתה נזילה מהרדיאטור מכיון שהרדיאטור היה נראה קצת עייף החלפתי אותו לאחר הפירוק גיליתי שנפער סדק ברדיאטור.

 

היום גם לאחר שהרכב עמד כל הלילה בבוקר כאשר אני פותח את המיכל עיבוי יש לחץ אוויר זה נשמע כאילו פתחתי פחית קולה רק הרבה יותר חזק וגם המים עולים קצת ונוזלים החוצה.

 

האם זה תקין?

חשוב לי להדגיש שזה קורה גם לאחר נסיעה וגם כאשר הרכב היה במנוחה לילה שלם.

אני חושד בפקק החליפי למרות שהוא חדש ונראה בדיוק כמו הישן וגם זה הסבר הגיוני לפיצוץ של הרדיאטור הקודם.

מה דעתכם?

 

ניר.

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

פורסם

במקום לתהות הייתי פשוט קונה פקק מקורי ומחליף

פורסם

הייתי לי את הבעיה הזאת פעם בפאסט 1993 שלי.

 

האם שהמנוע בטמפ' עבודה, הצינורות של המים אצלך מתנפחים מעבר לרמה נורמלית?

 

האם הפקק שלך פולט מים בזמן עבודת המנוע?

 

מה שקרה אצלי הוא שהאטם ראש מנוע נפרץ ולכן עברו גזים מתא השרפה אל מערכת המים.

 

הפתרון היה שיפוץ ראש מנוע.

 

במידה והמנוע שלך הוא מדור מנועי הVAG, אז השיפוץ הוא תהליך יחסית קל.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...