Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שנמכרה הקודמת צצה לה GT 3.2 חדשה והוחלט להפוך אותה לרכב סופי שבוע ולהמשיך להתנייד עם האודי מהבציר האחרון והיותר מתאימה ליום יום ( אוטומט בזיון :-D ), אחרי הישור קו התפנתי היום לעשות דיטיילינג מלא,

הצבע היה במצב רע בלשון המעטה, סווירל על כול הרכב, שריטות גדולות מאוד שפשופים ושאר הפינוקים שרכב תל אביב ממוצע מקבל ב7 שנות חייו.

היום נעשה פלסטלינה ,פוליש גס, עדין/פיניש, IPA, BLACKLIGHT CG, MANZERNA PL

נשאר לפרק גלגלים ולצחצח.

 

חלק מהחומרים שהיו היום בשימוש :

 

5syu.jpg

 

הכלה, ( מצטער על האיכות, אולטרה פיקסל אבל עדיין סמארט פון .... )

 

 

 

d937.jpg

 

שוטפים

 

ru5w.jpg

 

6ppt.jpg

 

ניקוי של העור

 

hmj5.jpg

 

 

0okc.jpg

 

 

מנוע מלוכלך

 

knpf.jpg

 

 

מנוע מצוחצח

 

ud7h.jpg

 

5j62.jpg

 

מצב הצבע

 

g4ym.jpg

 

acfw.jpg

 

0mbw.jpg

 

acfw.jpg

 

eode.jpg

 

h74y.jpg

 

06k2.jpg

 

2koi.jpg

 

1c6c.jpg

 

qe90.jpg

 

 

בין השלבים

 

glw3.jpg

 

w6rp.jpg

 

wd2t.jpg

 

ez73.jpg

 

mw82.jpg

 

jmwg.jpg

 

bi3e.jpg

 

l7tb.jpg

 

קצת מסביב

 

hczh.jpg

 

5sq1.jpg

 

deiy.jpg

 

a5as.jpg

 

kqxx.jpg

 

 

תוצאה סופית

 

zm1v.jpg

 

ddia.jpg

 

6egp.jpg

 

2ruf.jpg

 

b0bo.jpg

 

1sww.jpg

 

pr7g.jpg

 

 

תמונות יותר איכותיות בשמש בהמשך ... נגמר הכוח ליום אחד,

 

שיהיה שבוע טוב ...

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחחח תענוג של אוטו, (שלא נדבר על שאר המכוניות) עבודה מקצועית ביותר!

החזרת לאוטו את יופיו!

אין צורך בחתימה....

פורסם
מצטרף לשאלה,אוסף מדהים!

 

הייתה לי הרגשה שהם יגנוב לי את ההצגה , לא אוכל לספק פרטים על האוסף, רק אוכל להגיע שבסוף החשכה יש עוד כבר דברים מהממים וקומה שנייה מבהיל :-D

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

ארוטיקה לשמה!!!

 

לא מדבר על הדיטיילינג...

נכנסתי לקנות טולדו חדשה - אשתי אמרה שזה אוטו של זקנים ->

ובאותה נשימה שאלה מזה הרכב היפה הזה ->

בסוף יצאתי עם לאון 1.2TSI MK3 !

פורסם

השלב הראשון היה שטיפה טובה לרכב שהוציא הרבה לכלוך שהיה על הרכב וממש נדבק לצבע.

 

השלב של הפלסטלינה עזר מאוד לכול השריטות כמו שהופיע בכנפיים, לבסוף שלב הפוליש של מנזרנה שפשוט עושה לך חיים קלים 1000 ואחר פיניש 4000 עם פדים של CG ומגווירס, יש לי 2 מכונות לרוב השתמשתי בDA של מגווירס ובחלקים מסויים רוטורית היה יותר קלה לתפעול, הבלאק לייט עשה עבודה מצויינת והוא יושם ע"י פד למכונה מה שחוסך המון עבודה וחומר בעיקר, הוא מפזר אותו בצורה אחידה מאוד ולאחר מכן גם הסימנים הקטנים שנשארו פה ושם נעלמו גם הם ...

 

הדבר היחיד שנשאר זה לסדר את פתיחות הדלת המעצבנות שיש על הדלתות, אני כנראה יוצא אותם על יבש בהמשך ויראה מה הפתרון הטוב ביותר להעלמת החורים הקטנים שנוצרו מהם.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD


×
×
  • תוכן חדש...