Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירה בין סאבים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני דוגל במשפט "יש כמות ויש איכות"...

ותחשוב על זה... :wink:

אני אכן יודע שיש איכות

 

אם כך אחי

 

אין שום דבר הרי שמשתווה להם בעוצמה במחיר של עד 1500 שקל

 

אז לא עדיף לקחת 2 פיוניר?

 

או שאתה ממליץ על משהו אחר? :)

פורסם
אחרי שהבחור כבר ישב במרצדס (אינפיניטי) הוא לא יחזור לסיויק (פיוניר).
אז אתה ממליץ אינפינטי? :)

הוא חזק?

מספיק טוב לתמורה של הכסף?

הוא דיי יקר 1600 שקל

בלי תיבה :\

ותיבה בטח עוד 200 300 שקל

פשיי חריגה קשה :(

פורסם

אם אתה לא רוצה לחרוג מהתקציב שלך ולהישאר על סביבות ה 1500 שקל ...

לך על ה Cerwin Vega Vmax יש לי אותו באוטו אני ממש ממש נהנה ממנו

תמורה מעולה לכסף. רק מי ששמע אותו באמת יכול להגיד לך עד כמה הוא טוב.

.Honda- more then a dream

פורסם
אם אתה לא רוצה לחרוג מהתקציב שלך ולהישאר על סביבות ה 1500 שקל ...

לך על ה Cerwin Vega Vmax יש לי אותו באוטו אני ממש ממש נהנה ממנו

תמורה מעולה לכסף. רק מי ששמע אותו באמת יכול להגיד לך עד כמה הוא טוב.

עדיף מ 2 של פיוניר אחי?

פורסם
עדיף מ 2 של פיוניר אחי?
זה לא עובד ככה תבין הסאבים שרשמת פה זה יותר למטרת SQ 2 פ]יונר זה נטו SPL

בקשר לתיבה היא ממש לא עולה 300 שקל להכין תיבה מותאמת במיוחד לסאב שלך תעלה 100-120

פורסם
זה לא עובד ככה תבין הסאבים שרשמת פה זה יותר למטרת SQ 2 פ]יונר זה נטו SPL

בקשר לתיבה היא ממש לא עולה 300 שקל להכין תיבה מותאמת במיוחד לסאב שלך תעלה 100-120

מה אתה ממליץ אני משתדל כמה שפחות לחרוג בשביל להשאיר למגברים...

 

אז מה כדאי

 

V MAX

 

או אינפינטי

 

אני מבין שכדאי לרדת מפיוניר אם הוא נטו עוצמה

והשאלה שלי , אם אני באמת ארגיש באיכות של פיוניר לבין איכות של סאבים כמו אינפיניטי או סרויין וגה?

ותודה אחי

ועוד משהו איפה אני יכול למצוא תיבה ב 100 שקל??????????????? :shock:

פורסם

תיבה למצוא ב 100-140 את יכול באוטו דיפו

אבל שוב אין לך מושג כמה זה חשוב התיבה אתה יכול להביא סאב הכי תותח שיש היום אבל אם התיבה לא מתאימה אתה ממש לא תנצל חצי ממה שהוא שווה

בזה אני בטוח שכולם יוכלו להסכים איתי שתיבה זה דבר מאוד מאוד חשוב !

 

את האמת שמעתי את שניהם הם ממש מדהימים אני לא יודע מה להגיד לך לקחת

אבל זה ישמע קצת חובבני לפי דעתי הם באותו רמה בערך אז מי שיתן לך את המחיר הכי טוב תלך עליו..

כן יש הבדל עצום בין פיונר 305 לבין אינפינטי והסרווין

וןשוב תעשה קצת חיפוש בפורום אתץה עדיין לא יודע כמה חשיבות יש לתיבה !

פורסם

יש לאנשים נטייה להגזים, לא יודע מאיפה הם מביאים את זה,

תיבה לסאב כפול של 100 ליטר, ב100 שח,

אפילו בתחנה המרכזית אין דברים כאלה, אז תיבה רצינית למערכת מושקעת, שתראה בהתאם

כמובן שלא תעלה ככה,

עלות חומרים משוערת, באיזור ה250.

 

 

לגבי כל ההשוואות של פיוניר לסיויק, ואינפינטי למרצדס,

אתם צריכים לציין , שהסיויק שניכנסה למשוואה, היא אכן משופצת, ועם TWIN TURBO.

והמרצדס, היא מרצדס-מונית 320,

אז אם הבן אדם רוצה ביצועים של עוצמה, כמובן שהוא יצטרך להיכנס לסיויק,

אם הבן אדם ירצה איכות נסיעה, כמובן שיכנס למרצדס.

 

הבעיה פה, שהבן אדם שוב ושוב מבקש סאב שיתן בראש, ולהציע לו סאב SQ, כשבן אדם מבקש סאב שיתן בראש

אתם לא חושבים שזה דיי שערורייתי !?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

"אין לך מושג כמה חשובה התיבה" - אפילו המשפט הזה לא מספיק קולע לבעיה. סאבוופר בלי תיבה מתאימה, לא יעבוד. אם אתה קונה סאבוופר של JLAudio, אבל קונה תיבה מאוטו דיפו - זה כאילו קנית פיוניר 305 ב-350 שקל.

 

"חומוס בלי פיתה" לא מספיק קיצוני בשביל להסביר כמה תיבה משחקת תפקיד פה.

פורסם

לגבי התיבה, לא משנה איזה סאב תביא אני ממליץ לך שתקנה אותו עם התיבה המקורית שלו, במיוחד שאין לך נסיון ממשי עם בנית תיבה אז לא כדאי להיכנס לזה.

 

Brembo, מיקמיק צודק אולי תמקד אותנו וככה נוכל למקד אותך בבחירה...

מה אתה אוהב עוצמה או איכות?

.Honda- more then a dream

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...