Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר מבורך ולו לאור התדמתית השלילית הנלווית למותג סיטרואן מבחינת אמינות, למרות שבפועל לא שמעתי על בעיות אמינות מיוחדות ברכבי סיטרואן מודרניים מהשנים האחרונות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מדובר בשנתיים נוספות לאחריות על המנוע והגיר.

מעניין רק אם תהיינה "אותיות קטנות" בחוזי הקניה ("מותנה בביצוע טיפולים במוסכי היבואן").

בכל מקרה - צעד חיובי בהחלט.

alfa 156 2.5.

פורסם

מצטער, נשמע לי בדיחה. ב-2013 תודה באמת.

 

5 שנים אחריות או 100,000 ק"מ.

 

למי שנוסע הרבה (דיזלים) לא מספיק בכלל. למי שלא נוסע בכלל או למי שנוסע בדיוק את הממוצע הארצי (כ-17 אק"מ) זה יספיק.

 

איפה הימים שעל פיאט אונו 92 הציעו 3 שנים אחריות או 250,000 ק"מ. המוקדם שבנהם?

 

מצד שני לובינסקי הראשונים שהציעו אחריות ל-4 שנים, עם ה306 והקסארה.

פורסם
מדובר בשנתיים נוספות לאחריות על המנוע והגיר.

מעניין רק אם תהיינה "אותיות קטנות" בחוזי הקניה ("מותנה בביצוע טיפולים במוסכי היבואן").

בכל מקרה - צעד חיובי בהחלט.

 

ברור שזה יותנה בטיפול במוסכי היבואן, למה שיתנו אחריות על רכב שלא טופל אצלם

בהחלט צעד חיובי.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

למיטב ידיעתי הם תמיד הציעו תוספת של שנה רביעית בתשלום (כמה מאות שקלים), אבל על חמישית לא שמעתי.

 

צעד מבורך. מי ייתן וצ'מפיון יעשו העתק-הדבק.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
למיטב ידיעתי הם תמיד הציעו תוספת של שנה רביעית בתשלום (כמה מאות שקלים), אבל על חמישית לא שמעתי.

 

צעד מבורך. מי ייתן וצ'מפיון יעשו העתק-הדבק.

 

ההבדל הוא ששנת האחריות הרביעית שיש לי ב-3008 (תוספת מצחיקה של 300 ש"ח) מכסה את כל הרכב בדיוק כמו האחריות הרגילה, זאת בזמן שהאחריות המוזכרת כאן היא רק על מנוע-גיר (אם הדיווח כאן נכון).

יחד עם זאת, זה בהחלט צעד מבורך ואמיץ לתת עוד שנתיים אחריות על מנוע-גיר, זאת בזמן שרוב היבואנים נותנים שלוש שנים וחלקם אפילו שנתיים בלבד.

אגב, על אותם רכבים שכאן נותנים שנתיים בחו"ל נותנים חמש..

פורסם

ניתן לטפל ברכב מורשה יבואן עם חלפים מקוריים וחפי הספר כדי שהאחריות תתממש. השאלה היא כמה הרכב יעלה לאחר חמש שנים, אומנם תהיה אחריות והכל נהדר אבל בתום האחריות לזרוק לפח או למכור בכמה עשרות אלפים בודדים. השוק חלש לסיטרואן בעיקר

פורסם

צעד מבורך ואמיץ.

אם כתוצאה מן הצעד האמיץ החברה תפשוט רגל, זה יפגע גם בצרכן.

לכן, בעולם שבו כלים חד פעמיים הם יותר ויותר מקובלים ולמוצרים תוחלת חיים קצרה, הכיוון צריך להיות הפוך.

במקום להציע, נניח סי 3 במאה אלף שקלים שתאבד בשלוש שנים כמעט ארבעים אלף שקלים[אובדן לצרכן]

ותיקון תקלות יקרות באחריות, נניח כמה עשרות אלפים שקלים פלוס אובדן מוניטין [אובדן ליצרן].

 

אולי עדיף לפז'ו סיטרואן לפנות לשוק הרכב החד פעמי ולמכור סיטרואן סי 3למשל בחמישים אלף שקלים.

לאחר שלוש שנים הרכב יוחזר ליבואן תמורת פקדון סמלי ויגרט, או ימכר כרכב מוחדש לנהגים חדשים בשנה הראשונה לרשיון.

אמנם היצרן ימכור בזול אך כל שלוש שנים.

 

אחרי שלוש שנים הצרכן ירכוש עוד סיטרואן סי 3 בחמישים אלף שקלים ועוד סמסונג 3 באלפיים שקלים.

 

נ.ב חלק מהתוספות כמו גלגל רזרבי, ג'ק, מצבר, וילון שמשה אחורית או ספר רכב הם עמידים יחסית. ניתן להעבירם לרכב הבא וכך לחסוך בעלות הייצור של הרכב החדש.

פורסם
מצטער, נשמע לי בדיחה. ב-2013 תודה באמת.

 

5 שנים אחריות או 100,000 ק"מ.

 

למי שנוסע הרבה (דיזלים) לא מספיק בכלל. למי שלא נוסע בכלל או למי שנוסע בדיוק את הממוצע הארצי (כ-17 אק"מ) זה יספיק.

 

איפה הימים שעל פיאט אונו 92 הציעו 3 שנים אחריות או 250,000 ק"מ. המוקדם שבנהם?

 

מצד שני לובינסקי הראשונים שהציעו אחריות ל-4 שנים, עם ה306 והקסארה.

זה יותר מנסועה ממוצעת בישראל.

פורסם

צעד מצויין!

 

כל עוד התוספת למחיר הרכישה בגין הארכת האחריות קטנה משווי האיום של חוסר אמינות, הלקוח מרוויח.

זה תורם לשקט נפשי.

זה אמור להבטיח מכוניות שיתוחזקו טוב יותר.

זה עשוי לסייע בהיבטי סחירות המכונית (ביקוש/מחיר).

 

הלוואי שתהיה תחרות על זה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ברור שזה יותנה בטיפול במוסכי היבואן, למה שיתנו אחריות על רכב שלא טופל אצלם

בהחלט צעד חיובי.

את האחריות כבר ישלמו במוסכי היבואן (בדר"כ) - יקרים יותר.

אבל בכ"ז - מקנה איזשהו בטחון למי שקונה צרפתייה חדשה.

(למי שהביא את הדוגמה עם האונו - 250000 ק'מ / 3 שנים - האונואים היו אמורים להתפרק לפני הק'מ הנקוב :wink: ).

alfa 156 2.5.

פורסם
למען הדיוק -

 

5 שנים אחריות או 100,000 ק"מ.

ובמקביל

שנתיים ללא הגבלת ק"מ.

 

האחריות לשנתיים הראשונות היא ללא הגבלת קילומטרים

עבור כל הרכבים הפרטיים,

כקבוע בחוק!

פורסם
צעד מצויין!

 

כל עוד התוספת למחיר הרכישה בגין הארכת האחריות קטנה משווי האיום של חוסר אמינות, הלקוח מרוויח.

זה תורם לשקט נפשי.

זה אמור להבטיח מכוניות שיתוחזקו טוב יותר.

זה עשוי לסייע בהיבטי סחירות המכונית (ביקוש/מחיר).

 

הלוואי שתהיה תחרות על זה.

 

מסכים לחלוטין. מה גם שהשקט הנפשי שווה עוד כמה מאות שקלים שילכו בטיפול יבואן במצטבר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...