Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנות ה 80' סובארו הציעו חצי שנת אחריות בלבד, ובשנות ה 70' מרבית היצרנים הציעו אף הם חצי שנת אחריות.

מיצובישי היתה המכונית הראשונה שהציעה 3 שנות אחריות מלאה כבר ב 88', ולאט לאט הצטרפו אליה שאר המכוניות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

באירופה כאשר קונים את הרכב קונים את האחריות שרוצים בזמן קניית הרכב. יש אחריות למגוון תקופות/ק"מ שונים.

 

כנראה שהיבואן משלם עוד כמה שקלים (בעצם אירו) ומאריך את האחריות ובעצם לא יפסיד אם יהיו תקלות.

 

וגם אם עלות התיקונים יהיו על היבואן, עלות החלקים ליבואן היא משמעותית זולה ממה שמגיע לצרכן (אני יודע שמוסכים מורשים מקבלים חלקים ב-40% פחות מהמחיר ליצרן והם לא מפסידים), עלות העבודה קבועה - העובדים מקבלים לפי שעה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

סלחו לי, אבל זו בדיחה. ואני אומר את זה כמי שמחזיק סיטרואנים בשרשרת (ובכיף, כלומר אנין טעם מזוכיסט). אצלי הרכב יצא מהסוכנות חדש-דנדש עם משיכה חזקה בהגה, שגם לא היה ממורכז. ואז הסתבר שהיבואן לא מאשר את התיקון באחריות "כי יכול להיות שזה קרה לי בכביש ביציאה מהסוכנות כשנכנסתי לבור". אחר כך היתה תקלה בטיימינג במנוע THP עוד בשנה הראשונה. תקלה ידועה שלא עשו לה ריקול אבל כל הלקוחות כמעט נתקלו בה. הכנסתי למוסך, עשו מה שעשו, וחייבו אותי במחיר מופרך על שמן!!!. שאלתי למה, אז ענו לי במוסך שהיבואן לא מאשר נוזלים באחריות. וזה עוד בשלוש השנים המלאות.

והלהיט הגדול - האחריות הנוספת "למנוע" לא מכסה את כל הרכיבים היקרים של ניהול המנוע ו/או הטורבו. תכלס, לא נשאר בה כמעט כלום.

אז דורי מנור "רוצה לחזק את המותג"? שיתכופף למטה ויידאג שהשירות יהיה לטובת הלקוח ולא נגדו, ושהטרייד-אין יתחילו לשלם מחיר הוגן. לי הם הציעו 57 על הסי4 במקום מחירון 73, בזמן התעניינות בסי4 חדשה. וזה עוד לרכב שצנח מ- 140 ל- 73 בשלוש שנים וחצי. ככה מחזקים מותג? פחחחח.

פורסם
סלחו לי, אבל זו בדיחה. ואני אומר את זה כמי שמחזיק סיטרואנים בשרשרת (ובכיף, כלומר אנין טעם מזוכיסט). אצלי הרכב יצא מהסוכנות חדש-דנדש עם משיכה חזקה בהגה, שגם לא היה ממורכז. ואז הסתבר שהיבואן לא מאשר את התיקון באחריות "כי יכול להיות שזה קרה לי בכביש ביציאה מהסוכנות כשנכנסתי לבור". אחר כך היתה תקלה בטיימינג במנוע THP עוד בשנה הראשונה. תקלה ידועה שלא עשו לה ריקול אבל כל הלקוחות כמעט נתקלו בה. הכנסתי למוסך, עשו מה שעשו, וחייבו אותי במחיר מופרך על שמן!!!. שאלתי למה, אז ענו לי במוסך שהיבואן לא מאשר נוזלים באחריות. וזה עוד בשלוש השנים המלאות.

והלהיט הגדול - האחריות הנוספת "למנוע" לא מכסה את כל הרכיבים היקרים של ניהול המנוע ו/או הטורבו. תכלס, לא נשאר בה כמעט כלום.

אז דורי מנור "רוצה לחזק את המותג"? שיתכופף למטה ויידאג שהשירות יהיה לטובת הלקוח ולא נגדו, ושהטרייד-אין יתחילו לשלם מחיר הוגן. לי הם הציעו 57 על הסי4 במקום מחירון 73, בזמן התעניינות בסי4 חדשה. וזה עוד לרכב שצנח מ- 140 ל- 73 בשלוש שנים וחצי. ככה מחזקים מותג? פחחחח.

 

בטח כל אחד שקורא את התגובה שלך חושב לעצמו - למה בעצם אתה ממשיך לקנות את הרכבים האלה? ואל תגיד לי "מזוכיסט" תפרט....

פורסם
בטח כל אחד שקורא את התגובה שלך חושב לעצמו - למה בעצם אתה ממשיך לקנות את הרכבים האלה? ואל תגיד לי "מזוכיסט" תפרט....

 

רכבים מדהימים, אבל דווקא בתור יד-שנייה. במחיר מצחיק אתה שם יד על רכבים מיוחדים, אחרי שהיד הראשונה שלהם בילה במוסך כדי לתקן את כל התקלות (זה אני). מי שקנה ממני את ה- C5 הראשונה שלי ב- 36 אש"ח, אחרי שאני הייתי איתה 26 פעם במוסך, עשה עליה עוד 290 אלף ק"מ ללא תקלות מיוחדות!

עכשיו נגמלתי - אחרי שהטרייד-אין של סיטרואן עיצבן אותי, החלטתי שאם הם שונאים סיטרואן אז נשבר לי, והזמנתי קיה חדשה. שדרך אגב לא זכתה ל- 7 שנות אחריות אלא רק 3, כי זה תלוי בדגם (סיד=7 בעוד קארנס=3) ובכוח הקניה (ארגונים).

פורסם
סלחו לי, אבל זו בדיחה. ואני אומר את זה כמי שמחזיק סיטרואנים בשרשרת (ובכיף, כלומר אנין טעם מזוכיסט). אצלי הרכב יצא מהסוכנות חדש-דנדש עם משיכה חזקה בהגה, שגם לא היה ממורכז. ואז הסתבר שהיבואן לא מאשר את התיקון באחריות "כי יכול להיות שזה קרה לי בכביש ביציאה מהסוכנות כשנכנסתי לבור". אחר כך היתה תקלה בטיימינג במנוע THP עוד בשנה הראשונה. תקלה ידועה שלא עשו לה ריקול אבל כל הלקוחות כמעט נתקלו בה. הכנסתי למוסך, עשו מה שעשו, וחייבו אותי במחיר מופרך על שמן!!!. שאלתי למה, אז ענו לי במוסך שהיבואן לא מאשר נוזלים באחריות. וזה עוד בשלוש השנים המלאות.

והלהיט הגדול - האחריות הנוספת "למנוע" לא מכסה את כל הרכיבים היקרים של ניהול המנוע ו/או הטורבו. תכלס, לא נשאר בה כמעט כלום.

אז דורי מנור "רוצה לחזק את המותג"? שיתכופף למטה ויידאג שהשירות יהיה לטובת הלקוח ולא נגדו, ושהטרייד-אין יתחילו לשלם מחיר הוגן. לי הם הציעו 57 על הסי4 במקום מחירון 73, בזמן התעניינות בסי4 חדשה. וזה עוד לרכב שצנח מ- 140 ל- 73 בשלוש שנים וחצי. ככה מחזקים מותג? פחחחח.[/QU

 

לכן הצעתי מה שהצעתי בהודעה 10. נכון, יש חברות שנותנות אחריות ארוכה אך כל אחד ומה שהוא טוב בו. עבור סיטרואן זו התאבדות כלכלית ולכן עליהם ללכת לנישה של רכב חד פעמי לשלוש שנים.

×
×
  • תוכן חדש...