Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי פיאט פונטו 1600 ב1000 שקל, ואני רוצה לפרק אותה ולחלע אותה בשטח. (סליחה על הבוטות)

כמה זה יהיה קשה להרכיב את המנוע מאחור ולהפוך את הרכב להנעה אחורית? (בהנחה שיש לי את כל האמצעים,

וכישורים טובים במכונאות ומסגרות)

מה צריך לעשות תכלס?

 

(ולמה מחקו לי את השרשור הקודם:|

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם

לא בא לזלזל בך חס וחלילה אבל אם היית בנוי לזה לא היית שואל את השאלה הזאת.

תפרק כל מה שלא קשור לבטיחות, תוציא הכל מהרכב, תמתח את הבלם יד ותהנה!

אל תכנס להרפתקאות שיעלו יותר כסף מרכב הנע(א)ה אחורית :wink:

פורסם

עם כישורים טובים במכונאות ומסגרות , צריך להיות גם היגיון פשוט.

 

עם ההבנה המינימלית שלי:

אני מניח שאתה צריך להתאים את המנוע לחלקו האחורי של הרכב.

-ריתוך מוטות תומכים

-מיקום תושבות מנוע

-קיצור צנרת, אם בכלל...

-צמה

-להפוך את הגל ארכובה, אם אפשרי בכלל....

-מערכת היגוי בהתאם

-מערכת בלמים בהתאם

-מערכת דלק

 

מוזמנים להוסיף או לתקן אותי.

 

בקיצור, לא כדאי.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

תעזוב שטויות. האוטו מספיק טוב לצרכים שלך. כשבאמת תצטרך את ההנעה האחורית, שלב לרוורס ותטפס ברוורס.

מה שכן אני ממליץ זה לחזק את סעפת הפליטה ומיגון תחתון למנוע ולגיר.

הצטייד בקרשים וב2 גלגלים חלופיים.

אפוקסי מוצק, איזולירבנד, אזיקונים ובאנדים ממתכת.

סט כלים ותיק הליכה מצוייד.

אל תנסר את הגג ותשתמש בחגורות בטיחות.

תהנה

פורסם

יש איזה בחור באנגליה שרצה והחל להסב את הקליאו 172 שלו להנעה אחורית בעצמו, למרות שיש שם V6 "בשפע".

כישורים אמצעים וזמן - יש לבחור.

 

6 שנים אחרי אנחנו עדיין מחכים.

 

קפיש?

×
×
  • תוכן חדש...