Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז עוד שנה הגיעה לה,

רציתי לחדש שוב פעם במקום שאני מחדש בו כבר כמעט כל שנה.

השאלה שלי האם המחיר שאני משלם הוא תקין:

צד ג' - 900+- ש"ח + 1800 חובה (שזה אני מתאר לעצמי מחיר קבוע).

זה כולל השתתפות עצמית של 1300 ש"ח במקרה של, וביטוח שמשות וגרר.

 

האם יש אפשרות להשיג בזול יותר?

להשאר איפה שאני וזהו? (סוכן ביטוח פרטי בדימונה, סוג של משפחה)

Opel Adam S 2017

פורסם

צד ג' זה לא משנה אם האוטו שנת 95 או 2005.

לא ציינת בן כמה אתה ואם היו לך שלילות בעבר.

אם אתה מעל 24 הביטוח החובה אמור להיות 1400-1500.

וצד ג' ניתן להשיג גם ב 700-750 עם השתתפות עצמית.

פורסם

אני קראתי את מה שכתבת ובכל זאת אני מעדיף לענות לך לפי הכותרת שלך:

איפה שהכי זול, שם תעשה. בין אם זה בחברת הביטוח שביטחת בה עד עכשיו ובין אם לא.

 

אני לא הולך לעשות פה פירסומת לשום חברה אבל הסלוגן של אחת החברות היא מאוד נכונה והולכת ככה:

אין שום ביטוח שנותן לך יותר, יש רק כאלה שעולים יותר.

 

בקיצור- פשוטו כמשמעו, איפה שהכי זול תעשה.

שלומי.

פורסם

PrinceT

טעות שלי שלא התייחסתי לזה, בעקרון אני בן 26 ללא עבירות או שלילות או תאונות, הרכב רשום על שמו של דוד שלי כשאני הנהג היחיד.

 

shlomi6280 - אין לי בעיה שיעלו חברות זולים יותר, הלא בשביל זה השרשור בעקרון אלא אם זה אוסר במקרים שכאלו כהמלצה על מקומות ספציפיים, ואם באמת הביטוח צד ג' לא נותן שום דבר יותר (ממה שידוע לי המקסימום זה מחיר קטן יותר בהשתתפות עצמית או ביטוח שמשות).

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...