Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אחותי הקטנה רוצה לרכוש רכב ( סטודנטית בבר אילן)

תקציב הינו כ35 אלף ש"ח פלוס מינוס

 

אני בגדול הייתי דיי נגד לרכוש רכב יד 2 ומעדיף לרכוש רכב חדש בפריסה לתשלומים ללסינג בעסקת בלון.

או בעיסקאות כגון AVIS EXPRESS וכ"ו

 

מה לדעתכם המהלך הנכון?

בהתחשב בעובדה שהיא מעונינית לרכוש רכב מיני

אני חשבתי על פיקנטו ואחיותה הקרובות בליסינג, לשים 15-20 אלף ומקדמה ולשלם את השאר בתשלומים.

ובסוף ב3-4 שנים לשים סכום כסף או להחזיר את הרכב.

או בכלל עסקת EXPRESS

 

מה אתם אומרים?

פורסם
שלום

אחותי הקטנה רוצה לרכוש רכב ( סטודנטית בבר אילן)

תקציב הינו כ35 אלף ש"ח פלוס מינוס

 

אני בגדול הייתי דיי נגד לרכוש רכב יד 2 ומעדיף לרכוש רכב חדש בפריסה לתשלומים ללסינג בעסקת בלון.

או בעיסקאות כגון AVIS EXPRESS וכ"ו

 

מה לדעתכם המהלך הנכון?

בהתחשב בעובדה שהיא מעונינית לרכוש רכב מיני

אני חשבתי על פיקנטו ואחיותה הקרובות בליסינג, לשים 15-20 אלף ומקדמה ולשלם את השאר בתשלומים.

ובסוף ב3-4 שנים לשים סכום כסף או להחזיר את הרכב.

או בכלל עסקת EXPRESS

 

מה אתם אומרים?

מניסיון בתקופה האחרונה לליסינגים/מגרשים אין כמעט רכבים בתקציבים האלה, ואם יש אז הם המיץ של הזבל.

חיפשתי בלא מעט מקומות ומצאתי 2 רכבים רלוונטים אך הם דרשו עליהם מחיר מחירון ולא היו מוכנים לרדת שקל בכל מני טוענות שחלקן לא רלוונטיות וחלקן שקריות.

 

שווה לבדוק אם אתה יכול לקחת הלוואה בתנאים משתלמים ולקנות רכב בשוק היד 2.

 

עכשיו לגבי התקציב, אומנם מכוניות המיני הינן זולות כחדשות אך הן יחסית חדשות בשוק ולכן רובן לא התיישנו מספיק בכדי להגיע לתקציב שברשותך. אולי האלטו הידנית בתקציב אבל יש לבדוק אותה היטב לפני הרכישה.

מבחינה כלכלית אלטו זה הרכב המשתלם ביותר (מחיר רכישה ,דלק ,תחזוקה) אבלאולי שווה לנסות ולגרד עוד כמה שקלים ולקנות רכב מפנק יותר.

פורסם

שלום

שאלתי הייתה אם עדיף בכל זה לקחת רכב בעסקאת ליסינג פרטי ( רכב חדש..) בעל תשלום ראשוני נמוך ותשלום חודשי נמוך

ובסוף התקופה או לשים את ההפרש ולרכוש את הרכב

או להחזירו במחיר מחירון ולהתקדם רכב חדש יותר.

×
×
  • תוכן חדש...