Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי שוב יש בעיה בפונטו של החברה :/

בסלד גבוה של מעל 3000 הרכב פשוט מפסיק לסחוב

ונותן תחושה של "נגמר לי הכוח" , לפני חודשיים הוחלפו

פלאגים ברכב ולפני שנה הוחלפה משאבת דלק חדשה במורשה .

מה יכולה להיות הבעיה ?

תודה

יש לצייין שהסלד יציב בעמידה

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לציין שזה הדגם עם ה80 כ"ס ידני .

מה שמוזר הוא שלפני שהאוטו מגיע לטמפרטורת עבודה הוא נוסע

יותר טוב (יכול להיות שאני הוזה ?)

שמגיעים ל3000 סלד יש תחושה שהרכב פשוט מפסיק לסחוב ונגמר לו הכוח

בהילוך שהוא נמצא בו .

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

לא ידוע לי מתי הוחלף הקלאץ אך עשיתי את הבדיקה עם ההכנסה להילוך גבוה ושחרור הקלאץ והבדיקה יצאה תקינה

משום שהרכב נכבה ישר .

הנקודת הפרדה שלו גבוהה ביחס לרכבים אחרים שנהגתי בהם

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

האם קורה לך בזמן מאמץ שהסל"ד מנוע לפתע עולה והמהירות לא עולה? אם התשובה שלילית הקלאץ תקין ולא מחליק וזו לא הסיבה.

 

צריך לחבר סורק תלקות ולבדוק האם קיימת תקלה ולבדוק את הפרמטרים.

 

יתכן שהממיר קטליתי סתום זה משהו נפוץ ברכב הזה, כדי לבדוק אם הממיר תקין, במוסך יש שעון ייעודי עם מתאם שמתחבר במקום חיישן חמצן הקדמי, ובודקים את הלחץ במערכת הפליטה(אגזוז) במידה והלחץ הוא מעל 3PSI הממיר סתום.

×
×
  • תוכן חדש...