Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

חברה שלי מעוניינת לקנות את רכבה הראשון.

תיאור:

בחודשיים הקרובים הרכב ישמש לנסיעה לעבודה ,מרחק עירוני של כ10 קילומטר מהרצליה לרעננה. לאחר מכן ישמש כרכב לסטודנטית שנוסעת אחת לשבוע/שבועיים הלוך חזור באר שבע-הרצליה ובנוסף נסיעות קצרות מידי פעם בעיר לסידורים.

בעבר היה לה מאזדה 2 מהעבודה והיא נהנתה מהגודל שלה אך היה לה איכפת מטיפולים דלק וכו כי הוא היה ליסינג.

כיום היא מחפשת 2רכב עם אמינות גבוהה חסכוניות וקומפקטיות. הבעיה שהוריה רוצים שהיא תקנה רכב בטיחותי וכל השאר לא מעניין אותם ואני בכלל חושב שהיא לא צריכה רכב.

 

התקציב הוא שלה לכן בסוף היא זאת שתחליט.

-היא חשבה על יאיריס , סיריון ואולי גטס....לא ברורר בדיוק השנתון.

-הוריה חשבו על מזדה 3,ראנקס או קורולה.

-ואני כבר חשבתי על משהו בכיוון של צרפתיה, אומנם תיהיה קצת פחות אמינה אבל יהיה אפשר לקפוץ איתה כמה שנים קדימה בשנתוןן.

 

מקריאה פה בפורום עלו עוד כמה רעיונות אבל אנחנו די מבולבלים.

רכב ידני לא בא בחשבון.

האם בכלל לדעתכם פאקטור החסכוניות צריך לבוא בחשבון בהתחשב בעובדה שרוב הנסיעות לב"ש יתחלקו בכסף עם סטודנטים נוספים?

מתי תבוא הVTS?

פורסם

הדייהטסו סיריון והיונדאי גטס יכולות להיות אופציות טובות,במגבלות התקציב הזה כדאי לבדוק משנתון 2006 ,אם החלטתם ללכת לכיוון של היונדאי גטס ,כדאי לחפש את רמת גימור GLI שהיא יותר בטיחותית ומשופרת (2 כריות אוויר,ABS,מראות חשמליות,4 חלונות חשמל) ,ל 2 הרכבים רמת אמינות די גבוהה שמוצגת בשוק לאורך שנים ובהחלט יעשו עבודה מצוינת עבורה.

אופציה נוספת (כול אחד בהתאם ליכולתו כמובן)היא אפשרות לקחת מימון ולרכוש רכב משנתון גבוה יותר באחת מחברות הליסינג ,מה שגם ייתן לכם אחריות.

 

בהצלחה

 

גיל

×
×
  • תוכן חדש...