Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום...עברה שנה וזה שוב חזר.

כאמור הרכב נכבה לעיתים בנסיעה, לעיתים לא מניע כלל.

חיבור סורק נתן 2 תקלות:

 

 

 

 

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1997 > 2006)

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06A-906-019-AEH.lbl

Part No: 06A 906 019 BQ

Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS AT3120

Coding: 00033

Shop #: WSC 01317

VCID: 73E539474140F38680F-4A9C

 

 

2 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

18-10 - Upper Limit - Intermittent

Readiness: N/A

 

 

End ---------------------------------------------------------------------

 

 

 

כאמור גולף 1.6 שנת 2000 מנוע AEH

השערות למישהו? כרגע הרכב ללא יכולת התנעה כלל. יש סטרטר, למצבר לא מלאה שנה..

 

תודה!

seat leon 1.8 20v

פורסם

חברים יקרים, שבת שלום, יש כיוון למישהו?

אציין שהאוטו לא מניע כבר יומיים, ולפני שיבדק ע"י בעל מקצוע אולי זה משהו פשוט...

תודה!!

seat leon 1.8 20v

פורסם (נערך)

לפי מה שאני מבין התקלות המפיעות אינן יכולות לגרום לאי התנעה.

מודול בקרה קיים היום כמעט בכל תת מערכת (מערכת הינע , גוף ) הוא עוזר למערכת להתנהל נכון תוך שיקלול נתונים שונים .

דוגמא:

http://www.counterman.com/Article/109053/engine_control_module_the_brains_of_the_operation.aspx

 

 

עריכה אחרונה על ידי אביב29
פורסם

כרגע לא מניע. יש סטרטר אבל מסרב להניע. אין חוקים: קורה באופן רנדומלי לחלוטין...ללא אזהרה או סימנים מקדימים. מתסכל.

seat leon 1.8 20v

פורסם

אוקי ראיתי שכתבת שיש סטרטר (השעה מאוחרת)

על פניו נראה שהיה לך מגע רופף באיזשהו חיישן קריטי לפעולת המנוע ועכשיו הוא התנתק לגמרה.

היום נתקלתי ברכב שהיה נכבה לסירוגין ואחרי שעות של חפירה ברכב , מצאתי שהפינים בקונקטור map היו בלויים והרכב היה נכבה לסירוגין , החלפת הפינים פתרה את הבעיה.

תוכדי נסיונות התנעה "תשחק"(הזז מצד לצד וכאלה) בקונקטורים קרייטים , אולי יתמזל מזלך ותגלה מאיפה מגיעה הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...