Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שפלה של מועדון החמש 09.08.13


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

והיה גם נהג אחד חדש עם רישיון בן יומיים שהגיע נוהג בפיאט כתומה.

חן מיד הוציא את פז לטסט על הוולוו ונתן את חותמת הרבנות לצד משרד התחבורה, קובי הוציא אותו בג'יפ ללימוד העברות הילוכים בשיטה הישנה והטובה.

 

 

רוורס לפני קהל בוחנים:

 

 

attachment.php?attachmentid=349443&stc=1&d=1376201006

 

attachment.php?attachmentid=349444&stc=1&d=1376201370

 

attachment.php?attachmentid=349446&stc=1&d=1376201398

 

attachment.php?attachmentid=349448&stc=1&d=1376201467

IMG_3583.JPG

IMG_3584.JPG

IMG_3586.JPG

IMG_3581.JPG

IMG_3572.JPG

IMG_3588.JPG

IMG_3591.JPG

פורסם

הוזמנו להרצליה להשקת הפיאט ריטמו

החתן קיבל רגליים קרות ולא הגיע להשקה

איזה פדיחה!

בכל זאת, רוברטו שלנו ייצג את מפגש השפלה בכבוד.

 

yj7m.jpg

 

nn2d.jpg

 

ffb8.jpg

 

yb8u.jpg

 

13u7.jpg

 

------

 

דהרנו חזרה לנס ציונה.

המוסטנג של אסף ריתקה אותנו לחלוטין.

 

איזה מנוע פצצה

z6q6.jpg

 

9vpe.jpg

 

zdr9.jpg

 

4zev.jpg

 

1z5g.jpg

 

אין כמו מפגש השפלה!

×
×
  • תוכן חדש...