Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עם האוכל יבוא התיאבון, נראה לך שאם ילד ילמד לנהוג, הוא לא ינסה לתרגל ולפתח את קישורי הנהיגה.

אני ממש מסכים. הכוונה טובה אבל התוצאה כנראה לא תהיה כזו.

ומה זה כבר יכול לעזור ? שבמקרה חירום הוא יגנוב למישהו את הרכב ברמזור ? הוא יכול כבר להכנס במצב כזה מאחורה ולצעוק סע סע או משהו.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בוקר טוב.

 

אני לא חושב שיש קשר בין המקרים. אסביר את עצמי מחדש.

אותה החברה שאתה מדבר עליה, התנסתה לפני כן בנהיגה עם אבא/אמא (עדיף אבא) שלה?

מאחר ואם לא, הרי זה מחזק את הנקודה הבאה שלי לגבי האיסורים המוחלטים:

 

הרי ידוע שמה שאסור זה מה שהכי נחשק. הסקרנות הטבעית הזאת, החשק לגעת בגבולות. כך זה אצלי וכך זה אצל רוב האנשים (בעיקר ילדים ובני נוער).

לכן כאשר ההורה מאפשר לבנו/ביתו להתנסות בנהיגה כשהוא לצידו, המגע הזה עם ה"אסור", אני חושב שזה גורם לסוג של "פריקת סקרנות".

כנ"ל, אגב, לגבי ירי בנשק ולגבי כל תחום אחר בחיים. למרות שאם אפשר למתוח את הגבולות בצורה חוקית, אז עדיף כמובן.

 

אם אותה החברה כן נהגה לפני כן בהשגחה, הרי כנראה שיש כאן בעיית משמעת וחינוך.

 

נ.ב

אני נזכר עכשיו שאבא שלי לקח אותי גם לקרטינג, בערך שנה אחרי שהוא איפשר לי לנהוג. מה שקרה זה שהתחלתי ליישם את מה שהוא לימד אותי, להאט בכניסה לסיבובים, להאיץ ביציאה. אף אחד לא הבין מה לעזאזל אני עושה, הרי שהמהירות המירבית של הקרטינג איפשרה להיכנסה לסיבובים גם בלי להוריד בכלל את הרגל מהגז. :twisted:

 

אני מאוד מחזק את הדעה הזאת.

 

מי שחושב שילד שלקח את האוטו של ההורים שלו ללא רשות למסע של כיף ואומץ ברחבי העיר עשה זאת בגלל הידע לתפעל את הרכב טועה טעות בסיסית. ילד שעושה זאת הוא ילד שחונך ללא גבולות וחוש אחריות ויעשה זאת גם אם ידע יקבל אפשרות מההורים להתנסות בנהיגה וגם אם לא.

 

אני נהגתי עם אבא שלי בשדות הרצליה בלילה כבר בגיל 14, תמיד בזהירות במהירות איטית ואבא שמשגיח ממש עד ההגה. מעולם לא עלה בדעתי לקחת את הרכב ללא רשות וזה בכלל לא רלבנטי לדעתי (כל ילד יודע היום לתפעל רכב אוט' גם ללא הדרכה אלא רק מקליטת הפעולות מההורים).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לא נוהגים אלא אם זה בשיעור נהיגה, או עם רשיון וביטוח בר תוקף!!!

מה כל כך מסובך?

כל אחד ממציא פה הקלות, זו לא תכנית כבקשתך.

אולי גם אפשר לעבור צומת באדום בשתיים בלילה כי אף אחד לא נוסע?

בזהירות, כמובן.

אז זהו-לא!!!

סלע

פורסם

ההיסטוריה הפרטית שלי בלתי אפשרית כאן וחבל.

גדלתי בברזיל, שם היו לנו שיעורי נהיגה תיאורטיים כבר מכיתה ז' בהם למדנו מגוון דברים שאני לוקח איתי עד היום (איך לקחת סיבוב, המשמעות של משטחים בעלי חיכוך שונה, חשיבות של צמיגים, תנוחת נהיגה, שטחים מתים, חשיבות של חגורת בטיחות ועוד ועוד ועוד).

במקביל, בברזיל בלבד, נהגתי כבר מגיל 13 בהדרכתו של אבא שלי.

בבוא היום, רמת שעורי הנהיגה כאן בארץ הבהירו לי באופן בוהק ומבהיל איזה איכות ירודה של נהגים מיוצרת כאן.

היום כשהבן שלי מתקרב לגיל רשיון ברור לי מעל לכל ספק שללמוד לנהוג זה דבר שונה לגמרי מהלימוד הרשמי לקבלת רשיון נהיגה.

מיד אחרי שהוא יקבל את הניר ביד הוא יקבל שעורי נהיגה אמיתיים.

אין ספק שצריך ללמד את הילדים לנהוג אבל די ברור לי שאסור לעשות את זה לפני גיל קבלת הרשיון, יש מספיק זמן לזה גם אחר כך.


×
×
  • תוכן חדש...