Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני רוצה לבנות מלבן שהגובה שלו הוא 80, אורך 100, עומק 80, (הכל בסנטימטרים כמובן).

 

עכשיו השאלה שלי האם דבק נגרים (עץ) יכול להחזיק דבר כזה ?.

האם אני יצטרך להוסיף ברגים\מסמרים כדי שזה יהיה יציב ?.

המלבן עץ ישמש לכלוב לציפורים ותכולת הכלוב לא תעבור את הקילו ,

 

עכשיו לשאלת הצבע , האם אני יכול להשתמש בצבע מבקבוק ספריי ? , הפשוטים האלו של 20 שקלים ,

 

אני מעונין להשתמש רק בדבק נגרים מסיבה שזה נראה יפה ונקי וללא ברגים שמכערים .., קיבלתי אישור מהאישה רק שזה יהיה יפה ולא מגושם

 

תודה רבה

GSX-R

מיציבישי חמודה שעושה הרבה בעיות אבל אהובה :-D

פורסם

כן, אין שום בעיה.

אם תעבוד נקי ומדויק,

אין צורך באביזרי חיבור מתכתיים.

צביעה מספריי? בסדר גמור. שוב, תשייף היטב ותעבוד נקי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מה כן? רק עם דבק זה ממש לא הולך להחזיק אפילו את משקל העץ עצמו

 

אתה יכול להבריג מבפנים או מיבחוץ ואז להדביק עוד עץ לכיסוי הברגים

כמו כן ישנן מסמרים בלי ראש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

דבק נגרים מחזיק כסאות שאנשים יושבים עליהם באופן תדיר, בוודאי שיחזיק רק מסגרת עץ.

אם הכלוב אמור לעמוד בחוץ, הקפד להשתמש בדבק שעומד בתקן אירופאי D3, בין היתר עמיד למים (גשם).

פורסם

הדבק נגרים הזה הרבה יותר חזק ממה שניתן לחשוב. רק לאחרונה התחלתי לבנות כל מיני פרוייקטים מעץ, ולהתעסק בעיקר עם הדבק הזה. ייבוש מהיר והוא חזק מאד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בדיוק אתמול חבר קרא לי לעזור לו עם מסגרת שהוא בנה למיטה, אחרי העבודה שלו הוחלט שיש צורך לפרק הכל, היו מקומות שהוא גם הבריג וגם הדביק, והייתי צריך פטיש 5 קילו כדי להפריד בין העצים, ולא יצא מצב שעץ אחד ירד בלי שכבה של העץ שהוא הודבק אליו.

תחתוך פינות 45 מעלות שיהיה יותר שטח מגע לדבק

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

דבק נגרים הוא מאוד חזק.

כמובן שיש הרבה סוגים ואיכויות.

 

מעבר לזה לעובי החומר (לפלטה) יש המון משמעות בחוזק החיבור במקרה שלך (מצד שני יש גם הבדל של משקל)

גם לצורת החיבור יש משמעות, לדוגמא, הדבקה באזור הגדם היא מאוד חלשה יחסית.

במקרה שלך אני מתאר לעצמי שאתה משתמש בסנדוויץ כך שהכיוון לא משנה.

 

דבר חשוב נוסף בהדבקה של עץ.

הדבק נגרים לא עומד בפני עצמו, כלומר, החלקים המודבקים צרכים להיות בלחץ, הדבק מדביק את שני העצים, ברגע שיש רווח בין שני לחלקים, אפילו הקטן ביותר החוזק של ההדבקה יורד משמעותית.

 

דבק נגרים מאוד חזק אבל צריך להקפיד על צורת ההדבקה.

בדיוק כמו צבע, ההכנה חשובה לא פחות מהצביעה.

 

לגבי צביעה, במקרה של עץ אני מעדיף לצבוע עם מברשת\רולר, לתת לעץ לשתות את הצבע.

כך תהיה לך הגנה טובה יותר.

פורסם

לא. זה דבק מעולה.

 

אני הייתי בונה בצורה כזו ו=ו ואז מניח משקל על הצד הזה > ו=ו כמובן שהחץ מיצג את למעלה. והמשקל כלפי הרצפה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כן ככה אני תכננתי לעשות .

 

תודה לעוזרים .

*אם יש מישהו שרוצה להוסיף ולהחכים אותי מוזמן ,אני עוקב אחרי השרשור :-D .

GSX-R

מיציבישי חמודה שעושה הרבה בעיות אבל אהובה :-D

×
×
  • תוכן חדש...