Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

יש לי פיג'ו 306 שנת 97 1.6

ולאחרונה לאחר שהאוטו עומד הרבה הוא לא מניע

נגיד נסעתי בלילה ובבוקר קמתי ונסיתי להניע לא הצלחתי לפעמים מניע לפעמים לא זה מה שמשגע אותי

עכשיו מצבר זה לא כי המצבר חדש יחסית וגם שומעים את הסטרטר עובד על ריק כאילו יש רעשים כזה מהסטרטר

 

עכשיו כדאי להחליף או שאפשר לשפץ? וכמה זה יעלה לי בערך?

 

תודה!

HU: Clarion CZ101A | Mono Amp: Planet Audio ZR900.1 | Sub: Pioneer TS-W306C

Front Speakers: Pioneer TS-G1613R | Rear Speakers: Pionner TS-A6971E

לומדים להסתדר עם תקציב נמוך :)

פורסם

למה אתה חושב שהתקלה בסטרטר? סטרטר נשמע לא רגיל? יש קליקים במקום סיבוב רגיל של מנוע?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לפני שנוגעים בסטרטר רצוי לבדוק שאין צריכת זרם פרזיטי,שגורמת למצבר להתרוקן ולאי אפשרות להניע.

אם בכל זאת הסטרטר דורש תיקון,עדיף לשפץ את שלך או להתקין משופץ עם אחריות מאשר לקנות חלק מפירוקיה,שאי אפשר לדעת כמה זמן יחזיק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ב 306 שהיה לי בזמנו אני החלפתי סטרטר וזה עלה לי 700 ש"ח עם אחריות לחצי שנה, אבל זה היה לפני כ- 4 שנים.

 

אחרי שהחלפתי, חבר סיפר לי שניתן למסור אותם לשיפוץ ושם מחליפים מה שלא תקין בו, ולכן אם אתה יכול לפרק ולהרכיב לבד שווה לבדוק את האופציה הזה.

פורסם

שיפוץ הסטרטר עצמו יעלה בקירוב 350 ש"ח, על זה תוסיף עבודה כ150-200 ש"ח ועל כל זה תוסיף מע"מ. האחריות הסטנדרית היא לחצי שנה.

תוכל לחסוך כמחצית הסכום אם תקנה את הסטרטר אצל שפץ ותעשה את העבודה לבד.

במקום לשפץ את שלך הוא ייתן לך אחד מוכן וככה גם לא תצטרך לחכות.

אני מעריך שהבעיה היא שהפחמים נגמרו לך. או שהבנדיקס (הגלגל שיניים בסטרטר שמתחבר לגלגל תנופה במנוע) מחליק ולקראת סוף חייו כתוצאה משחיקה של הקפיצים והג'ולות (במקרה הנפוץ) או כתוצאה של שחיקה מהשיניים עצמם (לא סביר).

...

פורסם

אני ממליץ על רוני-סטרט בדרום ת"א (למעשה אני די בטוח שהוא הגיב כאן מעלי)

בזמנו פירקתי את הסטרטר מהפיאסטה ולקחתי ממנו אחד משופץ שעבד חזק לפחות כמו חדש.

 

זה האתר שלו http://www.roni-start.co.il/

 

בהצלחה!

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

  • ספונסר פורום
פורסם

עכשיו כדאי להחליף או שאפשר לשפץ? וכמה זה יעלה לי בערך?

 

תודה!

כמו שכתבו לך כאן, סבירות גבוהה שמדובר בתקלה בסטרטר ויש להחליפו. בדרך כלל ברכבים כאלו מחליפים לסטרטר משופץ ולא לסטרטר מפירוק, שכן גם הסטרטרים מפירוק יהיו ישנים ובלויים יחסית.

 

אם אתה מאזור המרכז פנה אל רוני-סטרטר שיושב בתל-אביב ובדוק מולו אפשרויות ומחירים.

פורסם
שיפוץ הסטרטר עצמו יעלה בקירוב 350 ש"ח, על זה תוסיף עבודה כ150-200 ש"ח ועל כל זה תוסיף מע"מ. האחריות הסטנדרית היא לחצי שנה.

תוכל לחסוך כמחצית הסכום אם תקנה את הסטרטר אצל שפץ ותעשה את העבודה לבד.

במקום לשפץ את שלך הוא ייתן לך אחד מוכן וככה גם לא תצטרך לחכות.

אני מעריך שהבעיה היא שהפחמים נגמרו לך. או שהבנדיקס (הגלגל שיניים בסטרטר שמתחבר לגלגל תנופה במנוע) מחליק ולקראת סוף חייו כתוצאה משחיקה של הקפיצים והג'ולות (במקרה הנפוץ) או כתוצאה של שחיקה מהשיניים עצמם (לא סביר).

רוי, משהו לא מסתדר לי.

מצד אחד אתה כותב שאתה משפץ סטרטרים ואלטרנטורים בחלקים מקורים או בחלקים של ייצרני OEM כלומר אורך החיים של הסטרטר צריך להיות לפחות מספר שנים אז למה אתה נותן אחריות של חצי שנה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
רוי, משהו לא מסתדר לי.

מצד אחד אתה כותב שאתה משפץ סטרטרים ואלטרנטורים בחלקים מקורים או בחלקים של ייצרני OEM כלומר אורך החיים של הסטרטר צריך להיות לפחות מספר שנים אז למה אתה נותן אחריות של חצי שנה ?

לא דיברתי ספציפית על עצמי, אלא על הסטנדרט בשוק.

אבל אם אתה מתעקש (ואני מקווה שאני לא מפר פה שום חוק של הפורום שאני מדבר על עצמי):

אחריות עולה כסף, אני מניח שעל זה אנחנו מסכימים. גם מכונת כביסה חדש של בוש מקבלת "רק" שנה אחריות.

כדי שאני אתן אחריות למשך יותר זמן, אני חייב לקחת מרווח ביטחון, כי תקלות (לצערנו) קורות עם הזמן. אפילו ללא תקלות - ישנה עייפות החומר או שחיקה טבעית של חלקים.

מאידך, אצלי גם ניתן להרחיב את האחריות בכמה שתרצה - פונקציה של מחיר - גם ל-10 שנים.

וכמובן, שברגע שאני מרכיב חלקים יקרים יותר מאיכות גבוהה אני נותן אוטומטית שנה אחריות - שוב, הכל עניין של כסף.

אם מישהו ירצה שיפוץ "רגיל" עם חלקים סבירים במחיר רגיל - הוא יקבל אחריות רגילה של חצי שנה כמקובל.

ירצה חלק שיחזיק לו שנים וראש שקט, ויהיה מוכן לשלם על זה? יקבל.

 

תנסה לצאת קצת מתחומי הפורום - כולם פה תחת הקטגוריה של "חולי הגה", אנשים שמתעניינים ומבינים. אתם קומץ עילית שלא מייצג את השוק. הלוואי וכולם היו כמוכם. כל בעלי המקצוע היו מתעסקים רק בחלקים איכותיים ולא היה לאף אחד בעיות.

...

×
×
  • תוכן חדש...