Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום,

ברשותי מאזדה 3 שנת 2005. בשבועות האחרונים תופעה מדאיגה של השתנקות וגמגום בדקות הראשונות של הנסיעה.

קורה בזמן עמידה בלבד (ברמזור..), ומחייבת אותי לפמפמם על דוושת הגז (במצב N) על מנת שהרכב לא יחנק. גם בהאצה הרכב מתקשה מעט, דבר המחייב אותי ללחיצה רגועה על דוושת הגז. הסל"ד קבוע (750). לאחר מכן אין שום בעיה והרכב נוסע חלק.

כל הסיפור נעלם לאחר כ-10 דקות..

הרכב נבדק במוסך אך לא היו תשובות חד משמעיות.

אציין שהרכב עובר טיפולים תקופתיים לפי שעון. כל חלק שממולץ להחליף מוחלף בזמן, כל חלק הממולץ לנקות, נוקה בזמן.

למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

יכול להיגרם מ-3 סיבות:

משאבת דלק מקרטעת

חיישן תקול (נדרש לחבר סקנר)

הצטברות פיח בבית המצערת (ניתן לפתור בניקוי או תוסף דלק מהחזקים יותר)

 

הייתי בודק אולי גם את התרמוסטט, אולי תקוע במצב פתוח ולכן המנוע מתקשה להגיע לטמפרטורת עבודה ולכן הקרטוע...

אנא עדכן...

בהצלחה

פורסם

הרכב נבדק לאורך כל היום ע"י חיבור למחשב.

לחץ הדלק תקין ולא אותרה כל בעיה במשאבת הדלק.

לגבי החיישן, הגיוני שאם היתה בעיה היא היתה קבועה ולא בדקות הראשונות לנסיעה לא?

ולמה מערכת ההצתה יכולה להיות סיבה? אין בעיות בהתנעה, ובכל מקרה, כמו שכתבתי, העניין מסתדר לאחר מספר דקות.

פורסם

הבעיה היא שכאשר אתה מגיע למוסך הרכב כבר חם ולכן הם לא יכולים לחוות את התקלה בעצמם, אולי תשקול להשאיר לילה אתה הרכב במוסך ואז בהנעת בוקר הם יוכלו לסרוק את החיישנים בזמן שקוראת התקלה וזאת תהיה אינדקציה יותר מדוייקת

פורסם
יכול להיגרם מ-3 סיבות:

משאבת דלק מקרטעת

חיישן תקול (נדרש לחבר סקנר)

הצטברות פיח בבית המצערת (ניתן לפתור בניקוי או תוסף דלק מהחזקים יותר)

 

 

 

הלוואי שזה היה ככה כ"כ פשוט "חיישן" יש ברכב עשרות חישנים, ומפעילים.

גם חיבור סורק תקלות לא מציג את הבעיה באופן ישיר, אלא רק המאבחן שיודע לקרוא את הבעיה ולא את הקוד תקלה.

פורסם

הרכב נשאר בלילה במוסך. עבר בדיקות בבוקר.

בעניין הוא שזה לא בהכרח קורה בבקרים. יכול לקרות גם בצהרים או בערב (לאחר עמידה ממושכת).

נפח המנוע 1600.

פורסם

תרמוסטט אינו שייך למערכת ההצתה אלא למערכת הקירור.

מציע לך בשנית לבדוק אותו היות ואם תקוע במצב פתוח הסימפטום המתבקש הוא הקרטוע אותה אתה מתאר...

 

Ba אשמח ללמד אותך איך לקרוא "חיישן" תקול ברכב... הביצוע של בדיקה כזאת יותר קל מהכנת ביצה קשה...

פורסם

יקיר אם כבר הגבת

 

בדגם ה 1600 יש שני חיישנים ששולטים במצערות הפנימיות של הסעפת כמו מנוע 2000?!

 

כי לי הייתה בעיה דומה שני חיישנים הוחלפו לאחר שום נורת תקלה לא נדלקה רק גמגומים לאחר לילה או עמידה ממושכת

 

אחריי החלפת שני החיישנים איפוס מחשב הפלא והפלא הרכב השתנה פלאות בכל המובנים.

 

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

במנוע 2.0 LF מה ששולט במצערות זה סך הכל דיאפרגמה פשוטה שמקבלת וואקום ע"פ פיקוד מחשב דרך סלונואיד.

 

אני לא מבין על איזה חיישנים אתה מתכוון אם יש לך את השמות שלהם/תמונה זה יעזור יותר להבין במה מדובר.

 

דוד אני מעדיף להכין ביצה קשה ולא להקשיב לשיעור שלך. :lol:

וברצינות- כאשר יש בעיה מסויימת ברכב איך תשב ותבדוק את כל החיישנים בכל מיני תנאים של חום/קור/לחות/שאר המשתנים לך תדע מתי החיישן כשל ואם בכלל תתפוס את הרגע שבו הוא כשל, לכן זה ממש לא פשוט ויש עוד דברים מסביב, ואם בכלל החיישן תקול או רק החיווט שלו ואיפה בדיוק יש נתק/קצר וכו.

 

לא כל חיישן ששובק מדליק נורת תקלות ורושם קוד תקלה, זה תלוי באיזה חיישן מדובר, וסוג מערכת ההזרקה והמאפיינים שלה.

פורסם
תרמוסטט אינו שייך למערכת ההצתה אלא למערכת הקירור.

מציע לך בשנית לבדוק אותו היות ואם תקוע במצב פתוח הסימפטום המתבקש הוא הקרטוע אותה אתה מתאר...

 

Ba אשמח ללמד אותך איך לקרוא "חיישן" תקול ברכב... הביצוע של בדיקה כזאת יותר קל מהכנת ביצה קשה...

גם אני אשמח לדעת כיצד ניתן לבדוק חיישן תקול בקלות יתרה...

תודה

פורסם

לסיכום ההצעות שעלו בפורום:

1.ניקוי הצטברות פיח בבית המצערת

2.בדיקת חיישנים ששולטים במצערות הסעפת

3.בדיקת תרמוסטט באם תקוע במצב פתוח

×
×
  • תוכן חדש...