Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

במסגרת טיפול 90,000 ליאריס התלוננתי על רעש חריקה מתכתי במהירות גבוהה.

המליצו לי להחליף נאבה אחורית שמאלית, כיוון שלא ניתן ביאריס להחליף רק מיסב.

הרעש לא פסק, והמוסך (טויוטה מורשה) טוען שבכל מקרה הנאבה הרוסה ומסוכנת. הרגשנו שבסיבוב ידני היא אכן רועדת מעט לעומת נאבה חדשה, והצבע שלה כהה.

 

העניין הוא שלא שמענו שום רעש מכיוון הנאבה עד עכשיו, או כל בעיה אחרת פרט לרעש המקורי שלא נפתר...

האם לדעתכם אכן חובה להחליף את הנאבה בכל מקרה? או שניתן להמשיך לנסוע עליה עד שתתחיל להרעיש? יצויין שבגלל שלא ניתן להחליף רק מיסב, זה סיפור של סביב 2,000 ש״ח!!

 

תודה!

פורסם

דבר 1 ,אם הנבה לא תקינה חייב להחליף אותה!

דבר 2,יש חלפים לא מקורים שיעלו לך הרבה פחות כסף ולפעמים הם גם מיוצרים באותו חברה רק בלי הלוגו של החברה.

דבר 3,מוסך מורשה = תשלום יקר

פורסם
שלום רב,

במסגרת טיפול 90,000 ליאריס התלוננתי על רעש חריקה מתכתי במהירות גבוהה.

המליצו לי להחליף נאבה אחורית שמאלית, כיוון שלא ניתן ביאריס להחליף רק מיסב.

הרעש לא פסק, והמוסך (טויוטה מורשה) טוען שבכל מקרה הנאבה הרוסה ומסוכנת. הרגשנו שבסיבוב ידני היא אכן רועדת מעט לעומת נאבה חדשה, והצבע שלה כהה.

 

העניין הוא שלא שמענו שום רעש מכיוון הנאבה עד עכשיו, או כל בעיה אחרת פרט לרעש המקורי שלא נפתר...

האם לדעתכם אכן חובה להחליף את הנאבה בכל מקרה? או שניתן להמשיך לנסוע עליה עד שתתחיל להרעיש? יצויין שבגלל שלא ניתן להחליף רק מיסב, זה סיפור של סביב 2,000 ש״ח!!

 

תודה!

 

מה אומר המוסך על הטענה שהרעש עדיין קיים? יתכן שהמיסב בנבה אכן בלוי אחרי 90000 ק"מ אבל לא עד כדי צורך להחליפו.

בכל מקרה , בהחלט מגיע לך שם פתרון הבעיה שלשמה הגעת למוסך.

פורסם

שלום רב,

לצערי המוסך לא מצא את מקור הרעש - החליפו אפילו 4 גלגלים וג'אנטים, והרעש המשיך, במהירויות גבוהות אמנם (מעל 110), אבל מצרצר בצורה קבועה - רעש של חיכוך מתכתי קבוע שמגיע מאיזור הגלגל השמאלי הקדמי (כך לפחות נשמע תוך כדי נסיעה).

יש רעיונות?

פורסם

בוקר טוב,

איך ניתן לדעת שאכן לא תקינה? רעד קל בסיבוב ידני משמע "לא תקין"?

כפי שציינתי - אין כל רעש בנסיעה (ואנחנו רגישים לרעשים), רק אחרי החזרה של הנאבה הישנה מורגש שהאוטו רועד מעט יותר בנסיעה.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...