Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות שנחשפה כבר, בפרסומת רואים אותה טוב יותר.

האמת מאכזבת ממש מבחינה קוסמטית ציפיתי ליותר, וגם הגג הפנורמי הזה, למה לא גג פנורמי נפתח וזהו ?

מה שכן המנוע חסכוני יותר וזה נחמד .

 

http://www.youtube.com/watch?v=SIo7-8KsoME דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

הקופרה מהדגם היוצא הייתה הרבה יותר יפה, הליאון והאיביזה החדשות נראות מאוד מאוד לא לטעמי לעומת הדגמים הקודמים.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

סרטון חלש ולא משכנע. בווודאי שלא מרגש...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הקופרה לא היתה מכונית מבריקה למן היום שהושקה. אמנם מעט מוצלחת וממוקדת יותר מה-FR, אך עדיין לא הוט האץ' שגורמת לך להאריך את הדרך הביתה.

 

מול הגל החדש של ההוט האץ' שהושקו ב-2013 - ושרובן מגיעות בקרוב לארץ, אני לא מוצא שום סיבה לבחור דווקא בה. לעזאזאל, אפילו פולו GTI, אחותה הזהה לה מכנית, זולה ממנה.

 

שלושת הואגיות הקטנות החמות אינן סיפור הצלחה לחובבי הגה. הן יותר מדי דומות זו לזו בניהוג הבטוח, אין אופציה לגיר ידני - וגם הרובוטי הסטנדרטי אינו מאפשר שליטה ידנית מלאה, ה-ESP אינו מתנתק - אלא רק בקרת המשיכה - ובכלל, השלישיה מרגישה יותר כסופרמיני מצויידת, נוחה ומהירה מאשר כהוט האץ'.

 

הקייס היחיד לטובתן היה אם צ'מפיון היו מרימים את הכפפה ומייבאים את פאביה VRS במחיר סופר אטרקטיבי, נניח 130K. או אז, ניתן היה למצוא לה את הנישה שלה - ולא מעט לקוחות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מי אמר שהגג הפנורמי לא נפתח?

 

הוא לא. רק מתרומם מאחור.

 

אבל כמו שאמרה לי ערסית שעבדה איתי פעם, 'אתה רק מרים אותו קצת שידעו שיש לך'...

 

לפחות בלאון החדשה הוא גם נפתח.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

^ ענק ! :hihi:

 

מבחינת גג פנוראמי מתחלקים האנשים לשתי קבוצות:

 

הקבוצה הראשונה- כאלה שאין להם והם ממש רוצים וחושבים שגג פנוראמי זה ממש מגניב והם רוצים אחד.

 

הקבוצה השנייה- כאלה שקנו רכב עם גג פנוראמי כי הם חשבו שזה מגניב וגילו שזה לוח זכוכית מתחמם בקיץ עם מנגנון חשמלי בעל פוטנציאל לתקלות בטווח הרחוק וגומיות שמתייבשות בקיץ ונוזלות בחורף.

זמין 8)

פורסם
^ ענק ! :hihi:

 

מבחינת גג פנוראמי מתחלקים האנשים לשתי קבוצות:

 

הקבוצה הראשונה- כאלה שאין להם והם ממש רוצים וחושבים שגג פנוראמי זה ממש מגניב והם רוצים אחד.

 

הקבוצה השנייה- כאלה שקנו רכב עם גג פנוראמי כי הם חשבו שזה מגניב וגילו שזה לוח זכוכית מתחמם בקיץ עם מנגנון חשמלי בעל פוטנציאל לתקלות בטווח הרחוק וגומיות שמתייבשות בקיץ ונוזלות בחורף.

על איזה גומיות מתייבשות ונוזלות מדובר? מה קנית סוזוקי אלטו עם גג פנורמי?

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

^ שום סוזוקי .

אצלנו בבית VW כלום לא דיאט חביבי ! :twisted:

 

יש לי לא מעט חברים בעלי איביזות SC עם גג פנוראמי, רובם רק מקטרים שהחסרונות של הגג הזה עולים על היתרונות (לצערי).

זמין 8)

פורסם
^ שום סוזוקי .

אצלנו בבית VW כלום לא דיאט חביבי ! :twisted:

 

יש לי לא מעט חברים בעלי איביזות SC עם גג פנוראמי, רובם רק מקטרים שהחסרונות של הגג הזה עולים על היתרונות (לצערי).

אני דיברתי עם מרצדסים למינהם :-D לא מכיר בעיות עם הגג פנורמי שבמרצדס.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

×
×
  • תוכן חדש...