Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי שנתון 1997 זה לא הרבה ידיים

יד ראשונה טיפול 1

יד שניה טיפול 1

עיקר הזמן זה אני,טיפול פעם בשנה 10000,פעם קטן 460 ש"ח ופעם גדול 800 ש"ח

וסע לשלום המפתחות בפנים

פורסם

לפי שנתון 1997 זה לא הרבה ידיים

יד ראשונה טיפול 1

יד שניה טיפול 1

עיקר הזמן זה אני,טיפול פעם בשנה 10000,פעם קטן 460 ש"ח ופעם גדול 800 ש"ח

וסע לשלום המפתחות בפנים

 

בקשר לפיאט זאת קוביה לא בטיחותית חלקים זולים אבל הבלאי גדול מאוד,וסיטרואן הבלאי גדול "מאוד" חלקים וטיפולים משחטה של כסף

פורסם

אם אלו הדרישות שלך - לא הייתי משקיע אפילו 40000 ש,ח - חפש 205 מנוע 1.4 מודל 99 עם מזגן וכו'.

 

רכב מהנה לנהיגה, חסכוני ביותר, זול לאחזקה, כמעט ללא ליקויים והצ'ופר יחסית זול וסחיר מאוד. וגם ישאר לך כסף ביד.

גם פז'ו 106 זו אופצייה.

אלון

פורסם

אני הייתי הולך על סובארו אימפרזה

 

אמנם 1.6 אבל אם השקט חשוב לך אז לך על זה .

 

לדעתי תוכל לקנות 95-96

 

אבל אתה לחוץ... אני אומר לך אל תלחץ מזה ותעשה טעות , גם אני נפלתי בגלל לחץ

לא שווה, תרגע קודם - גם אם תצטרך להגיע בתחבורה ציבורית.

עדיף שלא תתפשר זה יעלה לך בכסף והרבה...

 

חוץ מזה בהצלחה לך :)

B a r a k

×
×
  • תוכן חדש...