Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחור שטחי מחפש נגרר לשטח.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת, מחפש נגרר המיועד להיגרר ע"י ג'יפ, ינוע בשטח באופן קבוע, עם משקל של עד 200 ק"ג.

 

  • רצוי קפיצי עלים ולא מוט פיתול, לטובת אמינות ותחזוקה קלה.
  • גלגלים גדולים כמה שיותר, לטובת עבירות בשטח
  • מרווח גחון סביר ומעלה
  • רצפת פח מגולוון ולא עץ.
  • ללא ברקסים (משקל כזה -מיותר).
  • רצוי עם וו ולא תפוח, אבל ניתן להתפשר.

 

מישהו מכיר נגררים כאלה שעומדים בתחזוקה מינימלית עד אפסית וממשיכים לנסוע בלי להתפרק כל שני וחמישי? אפשר גם תוצרת חוץ, אם כי עדיף יצרן ישראלי.

 

בין הפותרים נכונה יוגרל טיול בספארי בר"ג.

 

תודה.

פורסם

תברר כאן - http://www.zicki.co.il/

 

הם נמצאים באזור שלי ואני מתרשם מהתוצרים שלהם והגישה.

 

תגיד אם אתה מגיע לאיזור ואזמין אותך לקפה ומי ברווז קרים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ציקי יקר והנגררים שלו עדינים למדי.

דגמתי כבר את אביב סוכנויות/ א.ד. (בבצרה)/ מרכבי נוע/ווינגולד.

אם יש הצעות נוספות - סבבה. אחרת, אשאר לי כאן לבד, בחושך, עם חיות הטרף.

פורסם

יצא לי לעבוד בשני הקיצים האחרונים עם נגרר שיוצר בא.ג. נגררים בכפר סבא, היה על הכיפאק.

בקיץ האחרון גם עם עוקב של שובל בתנאי עבירות קצת יותר קשים - השאלה היא אם בשובל מייצרים נגררים עם מרווח גחון כמו של העוקב.

פורסם

עכשיו אתה מדבר. מרווח של עוקב נשמע יותר מתאים. צריך לבדוק מה רוחבו של נגרר כזה כי בגלל מרווח גחון גדול יותר צריך רוחב כולל בכדי לשמור על יציבות.

  • אחראי פורום
פורסם

מה ההתרשמות שלך מאביב?

יש לנו אחד שלהם, יעודי ל-RZR, פשוט יותר מהדרישות שלך (אין מתלים, גלגלי 13 או 14" ומשטח סינטטי כלשהו)

אבל הוא סוחב את ה-450 ק"ג שלו גם בשטח כבר כשנתיים בתנאים לא קלים, בלי שום בעיה ובכלליות נראה עמיד וחסון.

אין להם מוצרים שיותר קרובים לדרישות שלך?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
מה ההתרשמות שלך מאביב?

יש לנו אחד שלהם, יעודי ל-RZR, פשוט יותר מהדרישות שלך (אין מתלים, גלגלי 13 או 14" ומשטח סינטטי כלשהו)

אבל הוא סוחב את ה-450 ק"ג שלו גם בשטח כבר כשנתיים בתנאים לא קלים, בלי שום בעיה ובכלליות נראה עמיד וחסון.

אין להם מוצרים שיותר קרובים לדרישות שלך?

 

משטח סינטטי לא יילך, אבל הנגררים של אביב בהחלט באים בחשבון. צריך לראות את הנגרר הספציפי.

בעיקרון- זה מה אנחנו מחפשים:

flatdeck-ltt-f.jpg

 

http://www.silvereaglemfg.com/military/flatdeck.shtml

  • אחראי פורום
פורסם

מה הבעיה? נ.נ. מושבת, דיסק, שבת פנויה.

לגבי המשטח, אם זה הדיל ברייקר ואין להם תחליף, תחליף עצמאית למשטח פח.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בדקת ביד2?

יש שם כמה שנראים די תואמים את הדרישות שלך, הנה אחד:

 

1_7_1_179845_20130415130459-m.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...